​​​​​​​​​​​Studenții și cadrele didactice FEAA au acces la două categorii de servicii IT:​

​​
  • La nivel de Facultate (Portal, Elearning, laboratoare, VPN)
  • La nivel de Universitate (Teams, software cu licență, wireless, E​SIMS, ​etc)​​
! Informații centralizate despre autentificarea și utilizarea Teams-ului au fost postate aici


​AUTENTIFICARE PE SERVERELE FEAA
​AUTENTIFICARE PE SERVERELE UNIVERSITĂȚII
Contul de Acces la Serviciile IT FEAA este creat de către Biroul Server Rețea FEAA, după următorul algoritm:
Numele de utilizator:
 matricolul@feaa.uaic.ro (cu exceptia Elearning/Moodle și a Bibliotecii, vezi detalii mai jos!)​
P​arola (fără diacritice): ​
  • Primele două litere din numele de familie (!din certificatul de naștere), prima fiind majusculă 
  • ultimele două cifre din Codul Numeric Personal
  • ​​de două ori caracterul . (punct)
  • ​primele două​ cifre din Codul Numeric Personal

Exemplu: 

Să presupunem că vă numiţi Pălescu Elena, matricol 310440601RSL181158, cnp 2120303123456
Va autentificati cu: 
Nume de utilizator în formatul matricol@feaa.uaic.ro (in cazul nostru, 310440601RSL181158@feaa.uaic.ro)
Parola: 

Primele două litere din numele de familie, prima fiind majusculă (fără diacritice!)Pa
apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal56
​​caracterul . (punct).
​​din nou​ caracterul . (punct) ​​
.
primele d​ouă cifre din Codul Numeric Personal​21
Pe exemplul nostru parola este Pa56..21
  • Probleme cu Contu​l sau Parola? ​

Pentru a vă schimba parola (dacă nu o mai știți/nu mai merge), sau pentru (re)crearea unui cont: trimiteti un email la parole@feaa.uaic.ro cu urmatoarele informatii:

  • Numele și prenumele de student
  • Matricolul
  • CNPul
  • La ce sunteti inmatriculat(ă)
La ce aveți acces:
    • Calculatoare în laboratoare și Biblioteca FEAA: 
      • Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro
      • Probleme cu Accesul? 
        • Dacă aveți altă problemă decât numele de utilizator și parola, solicitați asistență la Biroul Server ​Rețea (sala B330A)​
    • Portalul FEAA
      • Link-uri: portal.feaa.uaic.roid.feaa.uaic.rodoctorat.feaa.uaic.ro
      • Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro
      • Probleme cu Portalul? 
        • Dacă aveți altă problemă decât autentificarea, trimite​ți email la server@feaa.uaic.ro
        • ​Activitățile de mentenanță​ care afectează funcționarea Portalului pot fi monitorizate pe pagina de Facebook a Colectivului Server Rețea FEAA.​​​
    • Site-ul de Elearning (Moodle): [după 5 octombrie]
      • Link:​ elearning.feaa.uaic.ro
      • ​​​Contul de acces: matricol (!fără @feaa.uaic.ro​!)
      • Probleme cu Moodle? Trimiteti email la elearning@feaa.uaic.ro
    • ​Biblioteca online FEAA: 
      • În anul universitar 2023-2024 site-ul bibliotecii online este oprit.
      • Informații despre activitatea bibliotecii offline găsiți pe pagina dedicată de pe Portal:
        • programul
        • lista cărților care pot fi solicitate în format electronic
      • Solicitările de carte se fac doar de pe adresa de mail FEAA.
      • Contact: BibliotecaFEAA@uaic.ro
    • VPN FEAA: [după 2 octombrie]

      • ​​studentii pot primi acces pe baza de cerere motivata, in reteaua interna FEAA. 
      • Studentii de la disciplinele care se bazeaza pe VPN au deja instructiuni pe pagina dedicata de pe Portal
      • Probleme cu VPN-ul? Trimiteti email la server@feaa.uaic.ro
​​

Contul de Acces la Serviciile IT ale UAIC: este creat de Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare a Universității. Acest cont are forma prenume.nume@student.uaic.ro (cu exceptia ESIMS, vezi detalii mai jos)
  • Conturile sunt în proces de creare. Revenim cân​​d suntem anunțați că au fost create toate
  • O parte dintre studenți au deja un cont @student.uaic.ro din anii anteriori (creat pentru internet in camin, sau pentru acces la Eduroam, de exemplu). Ei vor utiliza in continuare respectivul cont.
  • Cadrele didactice (inclusiv cadrele didactice asociate) fie au deja adresa de email @uaic.ro, fie trebuie să și-o creeze folosind formularul dedicat de aici. Nu uitati ca, indiferent daca acest cont se termină în @uaic.ro sau @staff.uaic.ro, pe Teams va autentificați cu @staff.uaic.ro
Numele de utilizator și Parola sunt primite prin SMS/pe email folosind informațiile de contact din Baza de date.
  • Probleme cu Contul​, Parola link-ul de confirmare primit în mesaj? ​
    • ​​​​​Aveți câteva formulare care să vă ajute să vă verificați sau recuperați contul pe site-ul DCDSI-ului (sub banda roșie)
    • Folositi formularul de aici pentru a genera un PIN pe care sa-l primiti prin SMS sau email:
    • Cand primiti PINul mergeti aici si completati formularul de resetare a parolei
La ce aveți acces:​​
    • ​Site-ul de cursuri on line (Teams): 
      • Link: https://teams.microsoft.com (sau aplicația Teams)
      • Contul de acces
        • studenti: ContulPrimitDeLaDCD@studenti.uaic.ro
        • profesori: NumeleDeUtilizator@staff.uaic.ro (!nu @uaic.ro)
      • Referitor la Inrolare
        • Studenți cu regim "normal": se face automat
        • Studenți la discipline restante: se face automat, pe baza datelor din formularul de inscriere la refacere (dupa aprobare). 
        • Studenți reînmatriculați: se face automat, atunci după ce primiți Contul de Acces pe Servere
        • Studenți care mai trebuie să susțină examene de licență/disertație: accesul la Teams este dat automnat după ce primiți Contul de Acces pe Servere. Pentru a fi înrolați în eventuale Clase de Indrumare create de profesori, contactați direct cadrele didactice.
      • Probleme cu contul de Teams?
        • ​​​​​Av​​​​​eți câteva formulare care să vă ajute să vă verificați sau recuperați contul pe site-ul DCDSI-ului (sub banda roșie)
        • Folositi formularul de aic​i pentru a genera un PIN pe care sa-l primiti prin SMS sau email:
        • Cand primiti​​ PINul mergeti aici si completati formularul de resetare a parolei​
      • ​Probleme cu clasele?
        • Deoarece nu s-au terminat de creat conturile de studenți/profesori, încă nu au început înrolările; clasele sunt create, pur și simplu nu le vedeți (încă). 
        • Trimiteti email la server@feaa.uaic.ro
    • Ma​il UAIC:  [după 8 octombrie]
    • Software cu licență: 
      • vom reveni cu detalii
    • Rețeaua Wireless la care studenții și profesorii se pot conecta în FEAA se numește Eduroam. 
      • ​Contul de acces
        • studenti: ContulPrimitDeLaDCD@studenti.uaic.ro
        • profesori: NumeleDeUtilizator@uaic.ro sau, dupa caz @staff.uaic.ro
      • Instrucțiuni de conectare: sunt centralizate aici. Mentionam că, în funcție de sistemul de operare, este posibil să vi se ceară să descărcați și să instalați un certificat de securitate (urmați instrucțiunile de pe ecran). Pentru sistemul de operare Android, un rezumat al setarilor ar fi: EAP Method: TTLS | CA Certificate: Use System Certificate | Online Certificate Status: don’t validate | Domain: uaic.ro (sau student.uaic.ro, sau staff.uaic.ro) | More settings | Phase 2 authentication: PAP | Anonymous Identity
      • Atentie! Tot traficul în rețeaua Eduroam este monitorizat și jurnalizat. Aveți grijă la ce aplicații rulați pe laptopuri când vă conectați (mai ales torrente)​

    • ESIMS Mai mult decat un catalog electronic al Universității, acest site centralizează toate informațiile despre activitatea didactică a unui student, inclusiv taxe, incadrare în grupă, etc. 
      • ESIMS (cunoscut si ca SIMSWEB) este gestionat la nivel de Universitate, ca urmare asistența tehnică nu este asigurată de Server Rețea FEAA. Instrucţiuni de utilizare: Click aici
      • Înainte de orice altceva: V-aţi făcut cont? Dacă Nu, creaţi-vă! Nu e ca pe Portal, unde contul vă e gata creat.
      • Întrebări frecvente: 

      • ​​​​De ce nu ma pot conecta la ESIMS? Conturile nefolosite timp de 6 luni sunt sterse in mod automat. In acest caz trebuie sa creati contul din nou

      • Ce fac dacă am uitat parola de la ESIMS? Daca ati uitat parola atunci trebuie sa resetati contul. Acest lucru se face in urmatorul mod: pasul 1 este sa blocati contul prin introducerea de 10 ori a unei parole gresite; pasul 2 este sa asteptati 30 de minute dupa care contul blocat este sters in mod automat; pasul 3 este sa creati din nou contul folosind numarul matricol personal. 
      • De ce nu imi apare o notă în ESIMS, deși colegilor le-a apărut? Căutați pagina cu note din ESIMS un buton Remove. Daca il găsiți, apăsați-l. Dacă nu îl găsiți (sau după ce l-ați apăsat), găsiți butonul Create and Connect și apăsați-l. Dacă nici acum nu apare, găsiți pe Portal lista studenților care nu intră în sesiune din cauza taxelor restante. Daca sunteți pe lista respectivă (și ați achitat), depuneți o Contestație Administrativă. Dacă nu sunteți pe listă, contactati secretariatul.​​ 
      • Dacă îmi apare o notă greșită pe ESIMS? Luați legătura cât mai repede cu secretariatul departamentului de care ține respectiva disciplină. Dacă e o problemă cu notele la Finanțe, Monedă și Administrație publică, Management, Marketing și Administrarea afacerilor , persoana de contact este Mihaela Ignat, la sala B425. Dacă e o problemă cu note la Economie și Relații internaționale, Contabilitate, Informatică economică și Statistică, persoana de contact este Cristina Joldescu la sala B423. În general, dacă este o problemă cu o notă la ID, luați legătura cu secretariatul ID la sala B406, tel. 0232-201419
      • Dacă mă pot conecta pe ESIMS dar nu îmi apare nimic/nu mi s-au actualizat informațiile ? Vedeți pe pagină dacă aveți un buton Remove. Daca il găsiți, apăsați-l. Dacă nu îl găsiți (sau după ce l-ați apăsat), găsiți butonul Create and Connect și apăsați-l. Dacă, totuși, nici așa nu vă apar datele, vedeți mai jos cine se ocupa de ESIMS.​​
      • ​De ce nu imi apare chitanta de plata a taxei de scolarizare pe ESIMS? ​Pe ESIMS se înregistreaza numai taxele de scolarizare. Taxele de refacere sau alte taxe sunt gestionate la secretariat. Taxele de scolarizare platite online se inregistreaza a doua zi. Taxele de scolarizare platite la BRD se inregistreaza in aproximativ o saptamana. Taxele de scolarizare platite prin ordin de plata sau mandat postal se inregistreaza in aproximativ doua saptamani. Daca observati ca s-au depasit termenele de mai sus, atunci trebuie sa contactati secretariatul.​
      • Si totusi, cine se ocupa de ESIMS? Platforma ESIMS este gestionată la nivel de Universitate de Direcția Comunicații Digitale, Statistica si Informatizare a Universitatii. Sediul lor este in spatele FEAA (iesirea din holul central, pe langa scari) in cladirea centrului "Pas cu Pas" (intrarea din spate, pe lângă barieră). Ei se ocupa de aplicatie (conturi, mentenanta), nu de note si taxe. Introducerea notelor în ESIMS este gestionata de Baza de Date FEAA (dar dânșii doar actualizează informații, nu dau detalii despre note și situații; pentru asta contactați Secretariatul)​​



​INSTRUCȚIUNI PENTRU STU​DENȚI​​​
-RESURSE IT FEAA-


Contul de Acces la Serviciile IT FEAA este creat de către Biroul Server Rețea, după următorul algoritm:
Numele de utilizator:
 matricolul@feaa.uaic.ro (cu exceptia Elearning/Moodle și a Bibliotecii, vezi detalii mai jos!)

Parola: ​Primele două litere din numele de familie (!din certificatul de naștere), prima fiind majusculă (fără diacritice!), ​apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal, apoi ​​de două ori caracterul * (asterisc), apoi ​primele două​ cifre din Codul Numeric Personal

Exemplu: 

Să presupunem că vă numiţi Pălescu Elena, matricol 310440601RSL181158, cnp 2120303123456

Va autentificati cu: 

Nume de utilizator în formatul matricol@feaa.uaic.ro (in cazul nostru, 310440601RSL181158@feaa.uaic.ro)

Parola: 

Primele două litere din numele de familie, prima fiind majusculă (fără diacritice!) Pa
apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal 56
​​caracterul * (asterisc) *
​​din nou​ caracterul * (asterisc) ​​
​*
primele d​ouă cifre din Codul Numeric Personal ​21
Pe exemplul nostru parola este Pa56**21

Pentru a vă schimba parola:
Dacă știți parola existentă și doriți să v-o schimbați:

  • Vă autentificați pe site-ul myaccount.microsoft.com
  • Pe mijloc, in Sectiunea Password, click pe link-ul "Change Password"
  • Introduceti parola veche, si apoi, de doua ori, parola noua
  • Atentie! Noua parolă trebuie să aibă minim 8 caractere și cel puțin o litera mare, o cifra și un simbol (spațiu, punct, etc)!​

Probleme cu Contul sau Parola? ​
Pentru a vă schimba parola (dacă nu o mai știți/nu mai merge), sau pentru (re)crearea unui cont: trimiteti un email la parole@feaa.uaic.ro cu urmatoarele informatii:

  • Numele și prenumele de student
  • Matricolul
  • CNPul
  • La ce sunteti inmatriculat(ă)

La ce aveți acces:
    • Calculatoare în laboratoare și Biblioteca FEAA: 
      • Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro
      • Vă rug​ăm insistent să resp​ectaț​i interdicția de a nu intra în laboratoare, săli de seminarii sau amfiteatre cu alimente și băuturi (inclusiv/mai ales cafea)
      • Probleme cu Portalul? 
        • Dacă aveți altă problemă decât numele de utilizator și parola, solicitați asistență la Biroul Server ​Rețea (sala B330A)​
    • Portalul FEAA
      • Link-uri: portal.feaa.uaic.roid.feaa.uaic.rodoctorat.feaa.uaic.ro
      • Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro
      • Probleme cu Portalul? 
        • Dacă aveți altă problemă decât autentificarea, trimite​ți email la server@feaa.uaic.ro
        • ​Activitățile de mentenanță​ care afectează funcționarea Portalului pot fi monitorizate pe pagina de Facebook a Colectivului Server Rețea FEAA.​​​
    • Site-ul de cursuri on line (Teams): 
      • Link: teams.microsoft.com
      • Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro​
      • După autentificare în aplicație este normal, în primă fază, să nu găsiți niciun curs; ele vor deveni disponibile pe măsură ce participarea vă este aprobată
      • Platforma poate fi folosită fie din browser, fie descărcând aplicația Teams de aici. Interfața este aproximativ aceeași.
      • Daca folositi aplicatia, recomandam sa debifati "Allow organization to manage my device" dupa ce v-ati introdus numele de utilizator si parola
      • Un tutorial video axat pe pregătirea, instalarea și utilizarea aplicației poate fi vizionat aici
      • Un tutorial axat pe cele mai folosite elemente ale interfeței poate fi descarcat de aici
      • Referitor la Inrolare
        • Studenți cu regim "normal": se face automat
        • Studenți la discipline restante: se face automat, pe baza datelor din formularul de inscriere la refacere (dupa aprobare). 
        • Studenți reînmatriculați: se face automat, atunci după ce primiți Contul de Acces pe Servere
        • Studenți care mai trebuie să susțină examene de licență/disertație: accesul la Teams este dat automnat după ce primiți Contul de Acces pe Servere. Pentru a fi înrolați în eventuale Clase de Indrumare create de profesori, contactați direct cadrele didactice.
      • Probleme cu Teams?
        • Daca sunteti studenți reînmatriculati: după aprobarea de către secretariat, cererile sunt trimise către Server Retea unde vor fi procesate
        • Daca sunteti student la Refacere: cererile din aplicatia de inscriere la refacere vor fi procesate automat. 
        • ​Daca sunteti student in an terminal/absolvent si doriti inrolarea intr-o clasa de indrumare pentru sustinerea luc​rarii, contactati profesorul coordonator.
        • Pentru alte probleme cu Teams trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro 
    • Site-ul de Elearning (Moodle): [după 2 octombrie]
      • Link:​ elearning.feaa.uaic.ro
      • ​​​Contul de acces: matricol (!fără @feaa.uaic.ro​!)
      • Probleme cu Moodle? Trimiteti email la elearning@feaa.uaic.ro
    • Mail FEAA:  [după 8 octombrie]
      • Link: outlook.com
      • Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro​
      • studenților FEAA le-au fost create automat adrese de email institutionale de forma nume.prenume@feaa.uaic.ro.
      • daca aceasta combinatie nu a fost disponibila s-a folosit formatul nume.prenume2@feaa.uaic.ro, dar dacă aveți un alt prenume care poate fi folosit, contactati-ne în acest sens
      • în fiecare septembrie conturile de studenți se șterg (ceea ce înseamna că se pierd emailurile vechi) și se recrează
      • Puteti vedea ce adresa de email v-a fost creată aici
      • Atentie! Emailurile sunt trimise si receptionate de la nume.prenume@feaa.uaic.ro dar pentru a va accesa casuta de email va conectati la site-ul http://outlook.com folosind Contul de Access pe Serverele FEAA (matricol@feaa.uaic.ro). 
      • Probleme cu Mailul FEAA? Trimiteti email la server@feaa.uaic.ro
    • Biblioteca online FEAA: 

      • În anul universitar 2023-2024 site-ul bibliotecii online este oprit.
      • Informații despre activitatea bibliotecii offline găsiți pe pagina dedicată de pe Portal:
        • programul
        • lista cărților care pot fi solicitate în format electronic
      • Solicitările de carte se fac doar de pe adresa de mail FEAA.
      • Contact: BibliotecaFEAA@uaic.ro
    • Software cu licență: 
      • puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
        • Atenție! Vă autentificați cu contul de forma matricol@feaa.uaic.ro!
        • Atenție! Toate fișierele încărcate în cloud (inclusiv OneDrive, Teams și SharepointOnline) sunt șterse la începutul anului universitar
      • puteți beneficia de alte programe și cursuri Microsoft (sisteme de operare, aplicatii de programare, etc) folosind instrucțiunile de aici pentru a vă activa subscripția, și pe cele de aici​ pentru a le accesa/descărca
      • puteți beneficia de alte programe cu licență sau la preț redus urmând tutorialul de aici
      • Probleme cu Software-ul? Trimiteti email la server@feaa.uaic.ro
    • VPN FEAA: [după 7 octombrie]
      • ​​studentii pot primi acces pe baza de cerere motivata, in reteaua interna FEAA. 
      • Studentii de la disciplinele care se bazeaza pe VPN au deja instructiuni pe pagina dedicata de pe Portal
      • Probleme cu VPN-ul? Trimiteti email la server@feaa.uaic.ro
​​​​​
​INSTRUCȚIUNI PENTRU STU​DENȚI​​
-RESURSE IT ÎN SEDIUL FEAA-

Vă rug​ăm insistent să resp​ectaț​i interdicția de a nu intra în laboratoare, săli de seminarii sau amfiteatre cu alimente și băuturi (inclusiv/mai ales cafea)

Laboratoarele FEAA
  • Conectarea la calculatoare se face cu acelasi Cont de Acces pe Servere FEAA folosit pentru a accesa site-urile Facultății, precum Portalul și Teams-ul.
  • Este posibil ca Office-ul din laboratoare sau de pe laptopurile puse la dispoziție cadrelor didactice să solicite autentificare. Din nou, se folosește Contul de Acces pe Serverele FEAA.
  • Activitatea pe calculatoarele FEAA este monitorizată. Este strict interzisă accesarea oricăror site-uri și resurse care nu au legătură cu activitatea academică.
  • Semnalați orice problemă cu echipamentele din laboratoare la server@feaa.uaic.ro, sala B330A​


Rețeaua Wireless
 la care studenții și profesorii se pot conecta în FEAA se numește Eduroam. 
    • Eduroam NU este gestionat de Colectivul Server Rețea FEAA. În urma recablării tronsonului facultății noastre din corpul B, de această rețea se ocupă Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare a Universității​. Datele de contact sunt aici
    • Autentificarea se face cu contul @uaic.ro, @staff.uaic.ro, respectiv @student.uaic.ro (dupa caz). Este contul folosit de cadrele didactice pentru a gestiona adresa de email @uaic.ro, și de studenți pentru conectarea la internet in cămin, emailul@student.uaic.ro, etc. NU vă puteti autentifica pe Eduroam cu contul@feaa.uaic.ro. 
    • Daca nu aveti un astfel de cont vă puteți înregistra folosind formularul dedicat de aici
    • Instrucțiunile de conectare la Eduroam sunt centralizate aici. Mentionam că, în funcție de sistemul de operare, este posibil să vi se ceară să descărcați și să instalați un certificat de securitate (urmați instrucțiunile de pe ecran). Pentru sistemul de operare Android, un rezumat al setarilor ar fi: EAP Method: TTLS | CA Certificate: Use System Certificate | Online Certificate Status: don’t validate | Domain: uaic.ro (sau student.uaic.ro, sau staff.uaic.ro) | More settings | Phase 2 authentication: PAP | Anonymous Identity
    • Tot traficul în rețeaua Eduroam este monitorizat și jurnalizat. Aveți grijă la ce aplicații rulați pe laptopuri când vă conectați (mai ales torrente)

​​Asistența cu video-proiecția în săli de curs și seminar este asigurată de Colectivul Server Rețea (sala B330A, telefon 0232-201418)
    • Unele săli echipamente cu conector VGA, altele au cu conector HDMI. Recomandăm să testați din timp dacă laptopul dvs este compatibil cu sistemul de videoproiectie din sală
    • ​Rugăm cadrele didactice să anun​țe din timp dacă ​au nevoie de laptop, videoproiector sau telecomandă pentru echipamentele din săli.
    • Recomandăm studenților să anunțe din timp dacă au nevoie să împrumute de la Server laptop, videoproiector sau adaptor.
    • Studenții, doctoranzii, precum și cadrele didactice asociate trebuie să lase un act de identitate (de preferat carnetul de student/doctorand) când ridică echipamente de la Server.

ESIMS Mai mult decat un catalog electronic al Universității, acest site centralizează toate informațiile despre activitatea didactică a unui student, inclusiv taxe, incadrare în grupă, etc. 
  • ESIMS (cunoscut si ca SIMSWEB) este gestionat la nivel de Universitate, ca urmare asistența tehnică nu este asigurată de Server Rețea FEAA. Instrucţiuni de utilizare: Click aici
  • Înainte de orice altceva: V-aţi făcut cont? Dacă Nu, creaţi-vă! Nu e ca pe Portal, unde contul vă e gata creat.
  • Întrebări frecvente: 

  • ​​​​De ce nu ma pot conecta la ESIMS? Conturile nefolosite timp de 6 luni sunt sterse in mod automat. In acest caz trebuie sa creati contul din nou

  • Ce fac dacă am uitat parola de la ESIMS? Daca ati uitat parola atunci trebuie sa resetati contul. Acest lucru se face in urmatorul mod: pasul 1 este sa blocati contul prin introducerea de 10 ori a unei parole gresite; pasul 2 este sa asteptati 30 de minute dupa care contul blocat este sters in mod automat; pasul 3 este sa creati din nou contul folosind numarul matricol personal. 
  • De ce nu imi apare o notă în ESIMS, deși colegilor le-a apărut? Căutați pagina cu note din ESIMS un buton Remove. Daca il găsiți, apăsați-l. Dacă nu îl găsiți (sau după ce l-ați apăsat), găsiți butonul Create and Connect și apăsați-l. Dacă nici acum nu apare, găsiți pe Portal lista studenților care nu intră în sesiune din cauza taxelor restante. Daca sunteți pe lista respectivă (și ați achitat), depuneți o Contestație Administrativă. Dacă nu sunteți pe listă, contactati secretariatul.​​ 
  • Dacă îmi apare o notă greșită pe ESIMS? Luați legătura cât mai repede cu secretariatul departamentului de care ține respectiva disciplină. Dacă e o problemă cu notele la Finanțe, Monedă și Administrație publică, Management, Marketing și Administrarea afacerilor , persoana de contact este Mihaela Ignat, la sala B425. Dacă e o problemă cu note la Economie și Relații internaționale, Contabilitate, Informatică economică și Statistică, persoana de contact este Cristina Joldescu la sala B423. În general, dacă este o problemă cu o notă la ID, luați legătura cu secretariatul ID la sala B406, tel. 0232-201419
  • Dacă mă pot conecta pe ESIMS dar nu îmi apare nimic/nu mi s-au actualizat informațiile ? Vedeți pe pagină dacă aveți un buton Remove. Daca il găsiți, apăsați-l. Dacă nu îl găsiți (sau după ce l-ați apăsat), găsiți butonul Create and Connect și apăsați-l. Dacă, totuși, nici așa nu vă apar datele, vedeți mai jos cine se ocupa de ESIMS.​​
  • ​De ce nu imi apare chitanta de plata a taxei de scolarizare pe ESIMS? ​Pe ESIMS se înregistreaza numai taxele de scolarizare. Taxele de refacere sau alte taxe sunt gestionate la secretariat. Taxele de scolarizare platite online se inregistreaza a doua zi. Taxele de scolarizare platite la BRD se inregistreaza in aproximativ o saptamana. Taxele de scolarizare platite prin ordin de plata sau mandat postal se inregistreaza in aproximativ doua saptamani. Daca observati ca s-au depasit termenele de mai sus, atunci trebuie sa contactati secretariatul.​
  • Si totusi, cine se ocupa de ESIMS? Platforma ESIMS este gestionată la nivel de Universitate de Direcția Comunicații Digitale, Statistica si Informatizare a Universitatii. Sediul lor este in spatele FEAA (iesirea din holul central, pe langa scari) in cladirea centrului "Pas cu Pas" (intrarea din spate, pe lângă barieră). Ei se ocupa de aplicatie (conturi, mentenanta), nu de note si taxe. Introducerea notelor în ESIMS este gestionata de Baza de Date FEAA (dar dânșii doar actualizează informații, nu dau detalii despre note și situații; pentru asta contactați Secretariatul)​​
​​INSTRUCȚIUNI PENTRU PROFESORI
-RESURSE IT FEAA-

Contul de Acces la Serviciile IT FEAA este identic cu contul de acces pe Portal din anii universitari anteriori.

În majoritatea cazurilor, asta inseamna ca numele de utilizator este in formatul 
prenume.nume@feaa.uaic.ro.

Exceptie fac doctoranzii care in anii universitari anteriori se autentificau cu matricol@feaa.uaic.ro 


Pentru a vă schimba parola:
Dacă știți parola existentă și doriți să v-o schimbați:

  • Vă autentificați pe site-ul myaccount.microsoft.com
  • Pe mijloc, in Sectiunea Password, click pe link-ul "Change Password"
  • Introduceti parola veche, si apoi, de doua ori, parola noua
  • Atentie! Noua parolă trebuie să aibă minim 8 caractere și să fie complexă!

Pentru probleme cu Contul de Acces la Servere si/sau cu Teams-ul, trimiteti email la server@feaa.uaic.ro

La ce aveți acces:
  • Portalul FEAAportal.feaa.uaic.roid.feaa.uaic.rodoctorat.feaa.uaic.rodecanat.feaa.uaic.ro
  • Site-ul de cursuri on line (Teams): teams.microsoft.com
    • Prima data cand accesati o clasa trebuie sa o activati, altfel studentii nu o pot vedea
    • Platforma poate fi folosită fie din browser, fie descărcând aplicația Teams de aici. Interfața este aproximativ aceeași.
    • Un tutorial video axat pe pregătirea, instalarea și utilizarea aplicației poate fi vizionat aici
    • Un tutorial axat pe cele mai folosite elemente ale interfeței poate fi descarcat de ai​ci 
    • Un tutorial axat strict pe programarea unei întâlniri poate fi descărcat de ai​ci
    • Pentru probleme trimiteti email la server@feaa.uaic.ro 
  • Site-ul de elearning (Moodle): elearning.feaa.uaic.ro
    • contul de acces este doar numele de utilizator (fara@feaa.uaic.ro)
    • Pentru probleme cu Moodle (exceptand autentificarea) trimiteti email la lucian.berechet@uaic.ro
  • Mail FEAA: în calitate de cadre didactice la FEAA v-a fost creată o adresa de email de formatul prenume.nume@feaa.uaic.ro, pe care o puteti accesa autentificandu-va aici cu Contul de Acces la Serverele FEAA
  • Software cu licență: 
    • puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
    • puteți beneficia de alte programe și cursuri Microsoft (sisteme de operare, aplicatii de programare, etc) folosind instrucțiunile de aici pentru a vă activa subscripția, și pe cele de aici​​ pentru a le accesa/descărca
    • puteți beneficia de alte programe cu licență sau la preț redus urmând tutorialul de aici​​,​sub rezerva că, dacă întâmpinați probleme de eligibilitate, trimiteți un email la server@feaa.uaic.ro.
  • Site-ul Office.comoffice.com
    • integreaza toate serviciile si facilitatile la care aveti acces prin licenta Office 365
    • puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
  • VPN FEAA: cadrele didactice pot primi acces pe baza de cerere motivatain reteaua interna FEAA. 
    • Pentru informatii si probleme trimiteti email la server@feaa.uaic.ro


​​​
    ​INSTRUCȚIUNI PENTRU PROFESORI
    -RESURSE IT ÎN SEDIUL FEAA-

    Vă rug​ăm insistent să asigurați resp​ectarea interdicției de a nu intra în laboratoare, săli de seminarii sau amfiteatre cu alimente și băuturi (inclusiv/mai ales cafea)

    Laboratoarele FEAA
    • Conectarea la calculatoare se face cu acelasi Cont de Acces pe Servere FEAA folosit pentru a accesa site-urile Facultății, precum Portalul și Teams-ul.
    • Este posibil ca Office-ul din laboratoare sau de pe laptopurile puse la dispoziție cadrelor didactice să solicite autentificare. Din nou, se folosește Contul de Acces pe Serverele FEAA.
    • Activitatea pe calculatoarele FEAA este monitorizată. Este strict interzisă accesarea oricăror site-uri și resurse care nu au legătură cu activitatea academică.
    • Semnalați orice problemă cu echipamentele din laboratoare la server@feaa.uaic.ro, sala B330A​, tel. 0232-201418


    Rețeaua Wireless
     la care studenții și profesorii se pot conecta în FEAA se numește Eduroam. 
    • Eduroam NU este gestionat de Colectivul Server Rețea FEAA. În urma recablării tronsonului facultății noastre din corpul B, de această rețea se ocupă Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare a Universității​. Datele de contact sunt aici
    • Autentificarea se face cu contul @uaic.ro, @staff.uaic.ro (dupa caz). Este contul folosit de cadrele didactice pentru a gestiona adresa de email @uaic.ro. NU vă puteti autentifica pe Eduroam cu contul@feaa.uaic.ro. 
    • Daca nu aveti un astfel de cont vă puteți înregistra folosind formularul dedicat de aici
    • Instrucțiunile de conectare la Eduroam sunt centralizate aici. Mentionam că, în funcție de sistemul de operare, este posibil să vi se ceară să descărcați și să instalați un certificat de securitate (urmați instrucțiunile de pe ecran). Pentru sistemul de operare Android, un rezumat al setarilor ar fi: EAP Method: TTLS | CA Certificate: Use System Certificate | Online Certificate Status: don’t validate | Domain: uaic.ro (sau student.uaic.ro, sau staff.uaic.ro) | More settings | Phase 2 authentication: PAP | Anonymous Identity
    • Tot traficul în rețeaua Eduroam este monitorizat și jurnalizat. 

    ​​Asistența cu video-proiecția în săli de curs și seminar este asigurată de Colectivul Server Rețea (sala B330A, telefon 0232-201418)
    • Unele săli echipamente cu conector VGA, altele au cu conector HDMI. Recomandăm să testați din timp dacă laptopul dvs este compatibil cu sistemul de videoproiectie din sală
    • ​Rugăm cadrele didactice să anun​țe din timp dacă ​au nevoie de laptop, videoproiector sau telecomandă pentru echipamentele din săli.
    • Studenții, doctoranzii, precum și cadrele didactice asociate trebuie să lase un act de identitate (de preferat carnetul de student/doctorand) când ridică echipamente de la Server.​

    INSTRUCTIONS FOR STUDENTS​


    As a student at the Faculty of Economics and Business Adminstration or as a doctoral student with Doctoral School of Economics and Business Administration

     you have received you Student ID (henceforth called "Matricol") and you have access to FEAA's sites and services using the following credentials:

    • user name: matricol@feaa.uaic.ro
    • password: The first two letters from you family name as it appears on your birth certificate​ (the first being a Capital letter), followed by the last two digits of your Personal Identification Code, followed by two instances of this character * (called "asterisc" or, informal, "star"), followed by the first two digits of your Personal Identification Code. This Personal Identification Code in most countries have 13 characters. If your name has any special character (Ö, ă, â, ș, ț, î) replace them with Roman equivalents when creating the password.

    ​Exemple: 

    Let's asume your name is Pălescu Elena, matricol 310440601RSL181158, PIC 2120303123456

    Your user name will be 310440601RSL181158@feaa.uaic.ro

    Your password: 

    The first two letters from you family name, the first being a Capital letter (and no special characters) Pa
    the last two digits of your Personal Identification Code 56
    ​​an asterisc *
    another asterisc
    ​*
    the first two digits of your Personal Identificati​on Code ​21
    The password is Pa56**21​​

    Using these credentials, you can login on FEAA's sites and services:

    If you have problems or you want more details: please send an email to server@feaa.uaic.ro



     ‭(Hidden)‬ Content Editor ‭[3]‬

    ​INSTRUCȚIUNI PENTRU STU​DENȚI​​​
    -RESURSE IT FEAA-


    Contul de Acces la Serviciile IT FEAA este creat de către Biroul Server Rețea, după următorul algoritm:
    Numele de utilizator:
     matricolul@feaa.uaic.ro (cu exceptia Elearning/Moodle și a Bibliotecii, vezi detalii mai jos!)

    Parola: ​Primele două litere din numele de familie (!din certificatul de naștere), prima fiind majusculă (fără diacritice!), ​apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal, apoi ​​de două ori caracterul * (asterisc), apoi ​primele două​ cifre din Codul Numeric Personal

    Exemplu: 

    Să presupunem că vă numiţi Pălescu Elena, matricol 310440601RSL181158, cnp 2120303123456

    Va autentificati cu: 

    Nume de utilizator în formatul matricol@feaa.uaic.ro (in cazul nostru, 310440601RSL181158@feaa.uaic.ro)

    Parola: 

    Primele două litere din numele de familie, prima fiind majusculă (fără diacritice!)Pa
    apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal56
    ​​caracterul * (asterisc)*
    ​​din nou​ caracterul * (asterisc) ​​
    ​*
    primele d​ouă cifre din Codul Numeric Personal​21
    Pe exemplul nostru parola este Pa56**21

    Pentru a vă schimba parola:
    Dacă știți parola existentă și doriți să v-o schimbați:

    • Vă autentificați pe site-ul myaccount.microsoft.com
    • Pe mijloc, in Sectiunea Password, click pe link-ul "Change Password"
    • Introduceti parola veche, si apoi, de doua ori, parola noua
    • Atentie! Noua parolă trebuie să aibă minim 8 caractere și cel puțin o litera mare, o cifra și un simbol (spațiu, punct, etc)!​

    Probleme cu Contul sau Parola? ​
    Pentru a vă schimba parola (dacă nu o mai știți/nu mai merge), sau pentru (re)crearea unui cont: trimiteti un email la parole@feaa.uaic.ro cu urmatoarele informatii:

    • Numele și prenumele de student
    • Matricolul
    • CNPul
    • La ce sunteti inmatriculat(ă)

    La ce aveți acces:
      • Calculatoare în laboratoare și Biblioteca FEAA: 
        • Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro
        • Probleme cu Portalul? 
          • Dacă aveți altă problemă decât numele de utilizator și parola, solicitați asistență la Biroul Server ​Rețea (sala B330A)​
      • Portalul FEAA
        • Link-uri: portal.feaa.uaic.roid.feaa.uaic.rodoctorat.feaa.uaic.ro
        • Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro
        • Probleme cu Portalul? 
          • Dacă aveți altă problemă decât autentificarea, trimite​ți email la server@feaa.uaic.ro
          • ​Activitățile de mentenanță​ care afectează funcționarea Portalului pot fi monitorizate pe pagina de Facebook a Colectivului Server Rețea FEAA.​​​
      • Site-ul de cursuri on line (Teams): 
        • Link: teams.microsoft.com
        • Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro​
        • După autentificare în aplicație este normal, în primă fază, să nu găsiți niciun curs; ele vor deveni disponibile pe măsură ce participarea vă este aprobată
        • Platforma poate fi folosită fie din browser, fie descărcând aplicația Teams de aici. Interfața este aproximativ aceeași.
        • Daca folositi aplicatia, recomandam sa debifati "Allow organization to manage my device" dupa ce v-ati introdus numele de utilizator si parola
        • Un tutorial video axat pe pregătirea, instalarea și utilizarea aplicației poate fi vizionat aici
        • Un tutorial axat pe cele mai folosite elemente ale interfeței poate fi descarcat de aici
        • Referitor la Inrolare
          • Studenți cu regim "normal": se face automat
          • Studenți la discipline restante: se face automat, pe baza datelor din formularul de inscriere la refacere (dupa aprobare). 
          • Studenți reînmatriculați: se face automat, atunci după ce primiți Contul de Acces pe Servere
          • Studenți care mai trebuie să susțină examene de licență/disertație: accesul la Teams este dat automnat după ce primiți Contul de Acces pe Servere. Pentru a fi înrolați în eventuale Clase de Indrumare create de profesori, contactați direct cadrele didactice.
        • Probleme cu Teams?
          • Daca sunteti studenți reînmatriculati: după aprobarea de către secretariat, cererile sunt trimise către Server Retea unde vor fi procesate
          • Daca sunteti student la Refacere: cererile din aplicatia de inscriere la refacere vor fi procesate automat. 
          • ​Daca sunteti student in an terminal/absolvent si doriti inrolarea intr-o clasa de indrumare pentru sustinerea luc​rarii, contactati profesorul coordonator.
          • Pentru alte probleme cu Teams trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro 
      • Site-ul de Elearning (Moodle): [după 2 octombrie]
        • Link:​ elearning.feaa.uaic.ro
        • ​​​Contul de acces: matricol (!fără @feaa.uaic.ro​!)
        • Probleme cu Moodle? Trimiteti email la elearning@feaa.uaic.ro
      • Mail FEAA:  [după 8 octombrie]
        • Link: outlook.com
        • Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro​
        • studenților FEAA le-au fost create automat adrese de email institutionale de forma nume.prenume@feaa.uaic.ro.
        • daca aceasta combinatie nu a fost disponibila s-a folosit formatul nume.prenume2@feaa.uaic.ro, dar dacă aveți un alt prenume care poate fi folosit, contactati-ne în acest sens
        • în fiecare septembrie conturile de studenți se șterg (ceea ce înseamna că se pierd emailurile vechi) și se recrează
        • Puteti vedea ce adresa de email v-a fost creată aici
        • Atentie! Emailurile sunt trimise si receptionate de la nume.prenume@feaa.uaic.ro dar pentru a va accesa casuta de email va conectati la site-ul http://outlook.com folosind Contul de Access pe Serverele FEAA (matricol@feaa.uaic.ro). 
        • Probleme cu Mailul FEAA? Trimiteti email la server@feaa.uaic.ro
      • Biblioteca online FEAA: 

        • În anul universitar 2023-2024 site-ul bibliotecii online este oprit.
        • Informații despre activitatea bibliotecii offline găsiți pe pagina dedicată de pe Portal:
          • programul
          • lista cărților care pot fi solicitate în format electronic
        • Solicitările de carte se fac doar de pe adresa de mail FEAA.
        • Contact: BibliotecaFEAA@uaic.ro
      • Software cu licență: 
        • puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
          • Atenție! Vă autentificați cu contul de forma matricol@feaa.uaic.ro!
          • Atenție! Toate fișierele încărcate în cloud (inclusiv OneDrive, Teams și SharepointOnline) sunt șterse la începutul anului universitar
        • puteți beneficia de alte programe și cursuri Microsoft (sisteme de operare, aplicatii de programare, etc) folosind instrucțiunile de aici pentru a vă activa subscripția, și pe cele de aici​ pentru a le accesa/descărca
        • puteți beneficia de alte programe cu licență sau la preț redus urmând tutorialul de aici
        • Probleme cu Software-ul? Trimiteti email la server@feaa.uaic.ro
      • VPN FEAA: [după 2 octombrie]
        • ​​studentii pot primi acces pe baza de cerere motivata, in reteaua interna FEAA. 
        • Studentii de la disciplinele care se bazeaza pe VPN au deja instructiuni pe pagina dedicata de pe Portal
        • Probleme cu VPN-ul? Trimiteti email la server@feaa.uaic.ro
    ​​​​​
      ​INSTRUCȚIUNI PENTRU STU​DENȚI​​
      -RESURSE IT ÎN SEDIUL FEAA-

      Vă rug​ăm insistent să resp​ectaț​i interdicția de a nu intra în laboratoare, săli de seminarii sau amfiteatre cu alimente și băuturi (inclusiv/mai ales cafea)

      Laboratoarele FEAA
      • Conectarea la calculatoare se face cu acelasi Cont de Acces pe Servere FEAA folosit pentru a accesa site-urile Facultății, precum Portalul și Teams-ul.
      • Este posibil ca Office-ul din laboratoare sau de pe laptopurile puse la dispoziție cadrelor didactice să solicite autentificare. Din nou, se folosește Contul de Acces pe Serverele FEAA.
      • Activitatea pe calculatoarele FEAA este monitorizată. Este strict interzisă accesarea oricăror site-uri și resurse care nu au legătură cu activitatea academică.
      • Semnalați orice problemă cu echipamentele din laboratoare la server@feaa.uaic.ro, sala B330A​


      Rețeaua Wireless
       la care studenții și profesorii se pot conecta în FEAA se numește Eduroam. 
      • Eduroam NU este gestionat de Colectivul Server Rețea FEAA. În urma recablării tronsonului facultății noastre din corpul B, de această rețea se ocupă Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare a Universității​. Datele de contact sunt aici
      • Autentificarea se face cu contul @uaic.ro, @staff.uaic.ro, respectiv @student.uaic.ro (dupa caz). Este contul folosit de cadrele didactice pentru a gestiona adresa de email @uaic.ro, și de studenți pentru conectarea la internet in cămin, emailul@student.uaic.ro, etc. NU vă puteti autentifica pe Eduroam cu contul@feaa.uaic.ro. 
      • Daca nu aveti un astfel de cont vă puteți înregistra folosind formularul dedicat de aici
      • Instrucțiunile de conectare la Eduroam sunt centralizate aici. Mentionam că, în funcție de sistemul de operare, este posibil să vi se ceară să descărcați și să instalați un certificat de securitate (urmați instrucțiunile de pe ecran). Pentru sistemul de operare Android, un rezumat al setarilor ar fi: EAP Method: TTLS | CA Certificate: Use System Certificate | Online Certificate Status: don’t validate | Domain: uaic.ro (sau student.uaic.ro, sau staff.uaic.ro) | More settings | Phase 2 authentication: PAP | Anonymous Identity
      • Tot traficul în rețeaua Eduroam este monitorizat și jurnalizat. Aveți grijă la ce aplicații rulați pe laptopuri când vă conectați (mai ales torrente)

      ​​Asistența cu video-proiecția în săli de curs și seminar este asigurată de Colectivul Server Rețea (sala B330A, telefon 0232-201418)
      • Unele săli echipamente cu conector VGA, altele au cu conector HDMI. Recomandăm să testați din timp dacă laptopul dvs este compatibil cu sistemul de videoproiectie din sală
      • ​Rugăm cadrele didactice să anun​țe din timp dacă ​au nevoie de laptop, videoproiector sau telecomandă pentru echipamentele din săli.
      • Recomandăm studenților să anunțe din timp dacă au nevoie să împrumute de la Server laptop, videoproiector sau adaptor.
      • Studenții, doctoranzii, precum și cadrele didactice asociate trebuie să lase un act de identitate (de preferat carnetul de student/doctorand) când ridică echipamente de la Server.

      ESIMS Mai mult decat un catalog electronic al Universității, acest site centralizează toate informațiile despre activitatea didactică a unui student, inclusiv taxe, incadrare în grupă, etc. 
      • ESIMS (cunoscut si ca SIMSWEB) este gestionat la nivel de Universitate, ca urmare asistența tehnică nu este asigurată de Server Rețea FEAA. Instrucţiuni de utilizare: Click aici
      • Înainte de orice altceva: V-aţi făcut cont? Dacă Nu, creaţi-vă! Nu e ca pe Portal, unde contul vă e gata creat.
      • Întrebări frecvente: 

      • ​​​​De ce nu ma pot conecta la ESIMS? Conturile nefolosite timp de 6 luni sunt sterse in mod automat. In acest caz trebuie sa creati contul din nou

      • Ce fac dacă am uitat parola de la ESIMS? Daca ati uitat parola atunci trebuie sa resetati contul. Acest lucru se face in urmatorul mod: pasul 1 este sa blocati contul prin introducerea de 10 ori a unei parole gresite; pasul 2 este sa asteptati 30 de minute dupa care contul blocat este sters in mod automat; pasul 3 este sa creati din nou contul folosind numarul matricol personal. 
      • De ce nu imi apare o notă în ESIMS, deși colegilor le-a apărut? Căutați pagina cu note din ESIMS un buton Remove. Daca il găsiți, apăsați-l. Dacă nu îl găsiți (sau după ce l-ați apăsat), găsiți butonul Create and Connect și apăsați-l. Dacă nici acum nu apare, găsiți pe Portal lista studenților care nu intră în sesiune din cauza taxelor restante. Daca sunteți pe lista respectivă (și ați achitat), depuneți o Contestație Administrativă. Dacă nu sunteți pe listă, contactati secretariatul.​​ 
      • Dacă îmi apare o notă greșită pe ESIMS? Luați legătura cât mai repede cu secretariatul departamentului de care ține respectiva disciplină. Dacă e o problemă cu notele la Finanțe, Monedă și Administrație publică, Management, Marketing și Administrarea afacerilor , persoana de contact este Mihaela Ignat, la sala B425. Dacă e o problemă cu note la Economie și Relații internaționale, Contabilitate, Informatică economică și Statistică, persoana de contact este Cristina Joldescu la sala B423. În general, dacă este o problemă cu o notă la ID, luați legătura cu secretariatul ID la sala B406, tel. 0232-201419
      • Dacă mă pot conecta pe ESIMS dar nu îmi apare nimic/nu mi s-au actualizat informațiile ? Vedeți pe pagină dacă aveți un buton Remove. Daca il găsiți, apăsați-l. Dacă nu îl găsiți (sau după ce l-ați apăsat), găsiți butonul Create and Connect și apăsați-l. Dacă, totuși, nici așa nu vă apar datele, vedeți mai jos cine se ocupa de ESIMS.​​
      • ​De ce nu imi apare chitanta de plata a taxei de scolarizare pe ESIMS? ​Pe ESIMS se înregistreaza numai taxele de scolarizare. Taxele de refacere sau alte taxe sunt gestionate la secretariat. Taxele de scolarizare platite online se inregistreaza a doua zi. Taxele de scolarizare platite la BRD se inregistreaza in aproximativ o saptamana. Taxele de scolarizare platite prin ordin de plata sau mandat postal se inregistreaza in aproximativ doua saptamani. Daca observati ca s-au depasit termenele de mai sus, atunci trebuie sa contactati secretariatul.​
      • Si totusi, cine se ocupa de ESIMS? Platforma ESIMS este gestionată la nivel de Universitate de Direcția Comunicații Digitale, Statistica si Informatizare a Universitatii. Sediul lor este in spatel​

       ‭(Hidden)‬ Content Editor ‭[5]‬

      ​​INSTRUCȚIUNI PENTRU PROFESORI
      -RESURSE IT FEAA-​

      Contul de Acces la Serviciile IT FEAA este identic cu contul de acces pe Portal din anii universitari anteriori.

      În majoritatea cazurilor, asta inseamna ca numele de utilizator este in formatul prenume.nume@feaa.uaic.ro.

      Exceptie fac doctoranzii care in anii universitari anteriori se autentificau cu matricol@feaa.uaic.ro 


      Pentru a vă schimba parola:
      Dacă știți parola existentă și doriți să v-o schimbați:

      • Vă autentificați pe site-ul myaccount.microsoft.com
      • Pe mijloc, in Sectiunea Password, click pe link-ul "Change Password"
      • Introduceti parola veche, si apoi, de doua ori, parola noua
      • Atentie! Noua parolă trebuie să aibă minim 8 caractere și să fie complexă!

      Pentru probleme cu Contul de Acces la Servere si/sau cu Teams-ul, trimiteti email la server@feaa.uaic.ro

      La ce aveți acces:
      • Portalul FEAAportal.feaa.uaic.roid.feaa.uaic.rodoctorat.feaa.uaic.rodecanat.feaa.uaic.ro
      • Site-ul de cursuri on line (Teams): teams.microsoft.com
        • Prima data cand accesati o clasa trebuie sa o activati, altfel studentii nu o pot vedea
        • Platforma poate fi folosită fie din browser, fie descărcând aplicația Teams de aici. Interfața este aproximativ aceeași.
        • Un tutorial video axat pe pregătirea, instalarea și utilizarea aplicației poate fi vizionat aici
        • Un tutorial axat pe cele mai folosite elemente ale interfeței poate fi descarcat de ai​ci 
        • Un tutorial axat strict pe programarea unei întâlniri poate fi descărcat de aici
        • Pentru probleme trimiteti email la server@feaa.uaic.ro 
      • Site-ul de elearning (Moodle): elearning.feaa.uaic.ro
        • contul de acces este doar numele de utilizator (fara@feaa.uaic.ro)
        • Pentru probleme cu Moodle (exceptand autentificarea) trimiteti email la lucian.berechet@uaic.ro
      • Mail FEAA: în calitate de cadre didactice la FEAA v-a fost creată o adresa de email de formatul prenume.nume@feaa.uaic.ro, pe care o puteti accesa autentificandu-va aici cu Contul de Acces la Serverele FEAA
      • Software cu licență: 
        • puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
        • puteți beneficia de alte programe și cursuri Microsoft (sisteme de operare, aplicatii de programare, etc) folosind instrucțiunile de aici pentru a vă activa subscripția, și pe cele de aici​​ pentru a le accesa/descărca
        • puteți beneficia de alte programe cu licență sau la preț redus urmând tutorialul de aici​​,​sub rezerva că, dacă întâmpinați probleme de eligibilitate, trimiteți un email la server@feaa.uaic.ro.
      • Site-ul Office.comoffice.com
        • integreaza toate serviciile si facilitatile la care aveti acces prin licenta Office 365
        • puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
      • VPN FEAA: cadrele didactice pot primi acces pe baza de cerere motivata, in reteaua interna FEAA. 
        • Pentru informatii si probleme trimiteti email la server@feaa.uaic.ro


       ‭(Hidden)‬ Content Editor ‭[4]‬

      ​​​
        ​INSTRUCȚIUNI PENTRU PROFESORI
        -RESURSE IT ÎN SEDIUL FEAA-

        Vă rug​ăm insistent să asigurați resp​ectarea interdicției de a nu intra în laboratoare, săli de seminarii sau amfiteatre cu alimente și băuturi (inclusiv/mai ales cafea)

        Laboratoarele FEAA
        • Conectarea la calculatoare se face cu acelasi Cont de Acces pe Servere FEAA folosit pentru a accesa site-urile Facultății, precum Portalul și Teams-ul.
        • Este posibil ca Office-ul din laboratoare sau de pe laptopurile puse la dispoziție cadrelor didactice să solicite autentificare. Din nou, se folosește Contul de Acces pe Serverele FEAA.
        • Activitatea pe calculatoarele FEAA este monitorizată. Este strict interzisă accesarea oricăror site-uri și resurse care nu au legătură cu activitatea academică.
        • Semnalați orice problemă cu echipamentele din laboratoare la server@feaa.uaic.ro, sala B330A​, tel. 0232-201418


        Rețeaua Wireless
         la care studenții și profesorii se pot conecta în FEAA se numește Eduroam. 
        • Eduroam NU este gestionat de Colectivul Server Rețea FEAA. În urma recablării tronsonului facultății noastre din corpul B, de această rețea se ocupă Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare a Universității​. Datele de contact sunt aici
        • Autentificarea se face cu contul @uaic.ro, @staff.uaic.ro (dupa caz). Este contul folosit de cadrele didactice pentru a gestiona adresa de email @uaic.ro. NU vă puteti autentifica pe Eduroam cu contul@feaa.uaic.ro. 
        • Daca nu aveti un astfel de cont vă puteți înregistra folosind formularul dedicat de aici
        • Instrucțiunile de conectare la Eduroam sunt centralizate aici. Mentionam că, în funcție de sistemul de operare, este posibil să vi se ceară să descărcați și să instalați un certificat de securitate (urmați instrucțiunile de pe ecran). Pentru sistemul de operare Android, un rezumat al setarilor ar fi: EAP Method: TTLS | CA Certificate: Use System Certificate | Online Certificate Status: don’t validate | Domain: uaic.ro (sau student.uaic.ro, sau staff.uaic.ro) | More settings | Phase 2 authentication: PAP | Anonymous Identity
        • Tot traficul în rețeaua Eduroam este monitorizat și jurnalizat. 

        ​​Asistența cu video-proiecția în săli de curs și seminar este asigurată de Colectivul Server Rețea (sala B330A, telefon 0232-201418)
        • Unele săli echipamente cu conector VGA, altele au cu conector HDMI. Recomandăm să testați din timp dacă laptopul dvs este compatibil cu sistemul de videoproiectie din sală
        • ​Rugăm cadrele didactice să anun​țe din timp dacă ​au nevoie de laptop, videoproiector sau telecomandă pentru echipamentele din săli.
        • Studenții, doctoranzii, precum și cadrele didactice asociate trebuie să lase un act de identitate (de preferat carnetul de student/doctorand) când ridică echipamente de la Server.​

        INSTRUCTIONS FOR STUDENTS​


        As a student at the Faculty of Economics and Business Adminstration or as a doctoral student with Doctoral School of Economics and Business Administration

         you have received you Student ID (henceforth called "Matricol") and you have access to FEAA's sites and services using the following credentials:

        • user name: matricol@feaa.uaic.ro
        • password: The first two letters from you family name as it appears on your birth certificate​ (the first being a Capital letter), followed by the last two digits of your Personal Identification Code, followed by two instances of this character * (called "asterisc" or, informal, "star"), followed by the first two digits of your Personal Identification Code. This Personal Identification Code in most countries have 13 characters. If your name has any special character (Ö, ă, â, ș, ț, î) replace them with Roman equivalents when creating the password.

        ​Exemple: 

        Let's asume your name is Pălescu Elena, matricol 310440601RSL181158, PIC 2120303123456

        Your user name will be 310440601RSL181158@feaa.uaic.ro

        Your password: 

        The first two letters from you family name, the first being a Capital letter (and no special characters)Pa
        the last two digits of your Personal Identification Code56
        ​​an asterisc*
        another asterisc
        ​*
        the first two digits of your Personal Identificati​on Code​21
        The password is Pa56**21​​

        Using these credentials, you can login on FEAA's sites and services:

        If you have problems or you want more details: please send an email to server@feaa.uaic.ro





         ‭(Hidden)‬ Content Editor ‭[2]‬

        ​INFORMAȚII VALABILE PENTRU ANUL UNIV​ERSITAR 2023-2024
        ​INFORMAȚII DESPE AUTENTIFICAREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2024-2025 ​VOR FI POSTATE ÎN CURÂND​​


        ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Contul de Acces la Serviciile IT FEAA
         (C.A.S.I.T.​)  

        vă permite ca, folosind aceleași date de​ autentificare să aveți acces 
        la toate site-urile și serviciile online pe care FEAA vi le pune la dispoziție (inclusiv calculatoarele din laboratoare).

        Aceste resurse sunt oferite studenților pe durata înmatriculării și se supun reglementărilor aplicabile.

        În luna septembrie toate conturile de studenți sunt șterse și, dacă este cazul, sunt recreate,
        ceea ce înseamnă că resursele oferite (fișiere stocate în cloud sau pe site-uri, emailuri, etc) se șterg​.


        ​SITE-URI ȘI SERVICII ONLIN​E PENTRU STUDENȚI ​ ​ ​ ​ ​ ​
        ​​Cum vă 
        autentificați​
        ​​Dacă nu
        aveți cont

        ​Dacă nu știți
        /nu merge p​arola

        ​Accesare
        Portal

        Accesare
        Teams

        Accesare
        Elearning

        Accesare
        Mail FEAA

        Acces
        Biblioteca Online

        Software
        cu licentă

        VPN
        FEAA


        English translation
        ​​


        ​​ ​​ ​​​​​RESURSELE IT DIN CLĂDIRILE FEAA​​
        ​​Laboratoarele FEAA
        Rețeaua Wire​less în FEAA
        ​Sistemu​l de vid​eo proiecție din FEAA