Contul de Acces la Serverele FEAA se formeaza astfel:
Numele de utilizator: matricolul@feaa.uaic.ro (cu exceptia Elearning/Moodle și a Bibliotecii, vezi detalii mai jos!)
Parola: Primele două litere din numele de familie (!din certificatul de naștere), prima fiind majusculă (fără diacritice!), apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal, apoi caracterul * (steluţă), apoi primele două cifre din Codul Numeric Personal
Exemplu:
Să presupunem că vă numiţi Pălescu Elena, matricol 310440601RSL181158, cnp 2120303123456
Va autentificati cu:
Nume de utilizator în formatul matricol@feaa.uaic.ro (in cazul nostru, 310440601RSL181158@feaa.uaic.ro)
Parola:
Primele două litere din numele de familie, prima fiind majusculă (fără diacritice!) |
Pa |
apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal |
56 |
caracterul * (steluţă) |
* |
primele două cifre din Codul Numeric Personal |
21 |
Pentru a vă schimba parola:
Dacă știți parola existentă și doriți să v-o schimbați:
-
Vă autentificați pe site-ul myaccount.microsoft.com
-
Pe mijloc, in Sectiunea Password, click pe link-ul "Change Password"
-
Introduceti parola veche, si apoi, de doua ori, parola noua
-
Atentie! Noua parolă trebuie să aibă minim 8 caractere și cel puțin o litera mare, o cifra și un simbol (spațiu, punct, etc)!
Probleme cu Contul sau Parola?
Pentru a vă schimba parola (dacă nu o mai știți/nu mai merge), sau pentru (re)crearea unui cont: trimiteti un email la parole@feaa.uaic.ro cu urmatoarele informatii:
-
Numele și prenumele de student
-
Matricolul
-
CNPul
-
La ce sunteti inmatriculat(ă)
La ce aveți acces:
- Calculatoare în laboratoare și Biblioteca FEAA:
- Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro
- Probleme cu Portalul?
- Dacă aveți altă problemă decât numele de utilizator și parola, solicitați asistență la Biroul Server Rețea (sala B330A)
-
Portalul FEAA:
-
Site-ul de cursuri on line (Teams):
- Link: teams.microsoft.com
- Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro
-
După autentificare în aplicație este normal, în primă fază, să nu găsiți niciun curs; ele vor deveni disponibile pe măsură ce participarea vă este aprobată
-
Platforma poate fi folosită fie din browser, fie descărcând aplicația Teams de aici. Interfața este aproximativ aceeași.
-
Daca folositi aplicatia, recomandam sa debifati "Allow organization to manage my device" dupa ce v-ati introdus numele de utilizator si parola
-
Un tutorial video axat pe pregătirea, instalarea și utilizarea aplicației poate fi vizionat aici
-
Un tutorial axat pe cele mai folosite elemente ale interfeței poate fi descarcat de aici
-
Referitor la Inrolare
-
Studenți cu regim "normal": se face automat
-
Studenți la discipline restante: se face automat, pe baza datelor din formularul de inscriere la refacere (dupa aprobare).
-
Studenți reînmatriculați: se face automat, pe baza cererilor de reînmatriculare trimise la Secretariat
-
Studenți care mai trebuie să susțină examene de licență/disertație: inrolarea pentru examene se face automat, pe baza de inscriere. Inrolarea la eventuale Clase de Indrumare create de profesori se face de catre profesori.
-
Probleme cu Teams?
-
Daca sunteti studenți reînmatriculati: după aprobarea de către secretariat, cererile sunt trimise către Server Retea unde vor fi procesate
-
Daca sunteti student la Refacere: cererile din aplicatia de inscriere la refacere vor fi procesate automat.
-
Daca sunteti student in an terminal/absolvent si doriti inrolarea intr-o clasa de indrumare pentru sustinerea lucrarii, contactati profesorul coordonator.
- Pentru alte probleme cu Teams trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro
-
Site-ul de Elearning (Moodle):
- Link: elearning.feaa.uaic.ro
- Contul de acces: matricol (!fără @feaa.uaic.ro!)
-
Probleme cu Moodle? Trimiteti email la elearning@feaa.uaic.ro
-
Mail FEAA:
- Link: outlook.com
- Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro
-
studenților FEAA le-au fost create automat adrese de email institutionale de forma nume.prenume@feaa.uaic.ro.
-
daca aceasta combinatie nu a fost disponibila s-a folosit formatul nume.prenume2@feaa.uaic.ro, dar dacă aveți un alt prenume care poate fi folosit, contactati-ne în acest sens
- Puteti vedea ce adresa de email v-a fost creată aici
-
Atentie! Emailurile sunt trimise si receptionate de la nume.prenume@feaa.uaic.ro dar pentru a va accesa casuta de email va conectati la site-ul http://outlook.com folosind Contul de Access pe Serverele FEAA (matricol@feaa.uaic.ro).
-
Probleme cu Mailul FEAA? Trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro
-
Biblioteca online FEAA:
-
Link: Click aici
- Contul de acces: matricol (!fără @feaa.uaic.ro!)
- După autentificare consultați documentele din secțiunea "Informații".
-
Atentie! Toate solicitările de carte se fac de pe adresa de mail FEAA.
-
Probleme cu Biblioteca? Faceți o captură de ecran și trimiteți imaginea și un mesaj folosind adresa dvs. de email FEAA (@feaa.uaic.ro) în care să precizați pașii care au generat eroarea, pe adresa de email BibliotecaFEAA@uaic.ro.
- Biblioteca Offline: detalii aici
-
Software cu licență:
-
puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
-
puteți beneficia de alte programe și cursuri Microsoft (sisteme de operare, aplicatii de programare, etc) folosind instrucțiunile de aici pentru a vă activa subscripția, și pe cele de aici pentru a le accesa/descărca
-
puteți beneficia de alte programe cu licență sau la preț redus urmând tutorialul de aici
-
Probleme cu Software-ul? Trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro
-
VPN FEAA: studentii pot primi acces pe baza de cerere motivata, in reteaua interna FEAA.
-
Studentii de la disciplinele care se bazeaza pe VPN au deja instructiuni pe pagina dedicata de pe Portal
-
Probleme cu VPN-ul? Trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro