​​​​​​​​​​Engl​​​​​ish ​translation available at the end of page

  • ​​​Centralizăm pe această pagină instrucțiunile referitoare la utilizarea aplicației Teams. 
  • Începând cu anul universitar 2024-2025 de crearea si administrarea conturilor ​se ocupa Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare a Universității. 
  • Biroul Server Rețea FEAA se ocupă doar de administrarea claselor și de înrolarea participanților. 
  • Noile conturi vor fi de forma prenume.nume@student.uaic.ro
  • Un ghid de utilizare actualizat​ va fi postat în curând. 
    • Ghidul valabil î​​​n anul universitar 2023-2024 poate fi accesat aici (cu observatia că autentificarea nu se mai face @feaa.uaic.ro)
    • O versiune mai scurtă a ghidului, axată pe programarea unei întâlniri, poate fi accesat aici

​INFORMAȚII PENTRU STUD​​ENȚI
​INFORMAȚII PENTRU CADRE DIDACTICE
​Pasul 1: Verificați dacă aveți contul creat (și cu ce nume de utilizator) folosind formularul de aici
  • !Atenție! Studenții reînmatriculați își vor putea crea conturi după aprobarea ​reînmatriculării de către Rectorat.
  • Daca nu aveți cont il puteti crea folosind formularul de aici
  • Dacă nu mai știți parola, ​o puteți​ reseta folosind formularul de aici pentru a genera un PIN pe care sa-l primiti prin SMS sau email, și apoi formularul de resetare a parolei de aici 
  • Dacă nu mai aveți acces la emailul declarat la admitere mergeți la secretariat pentru a solicita schimbarea adresei de email din Baza de Date; după 24 de ore puteți folosi formularul de creare a conturilor de aici
  • Pentru alte situații neacoperite de aceste instrucțiuni contactați  Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare a Universității la tel. 0232/201002 de luni până vineri, în intervalul 10:30-12:30 sau pe email la support@uaic.ro
Pasul 2: Autentificați-vă pe Teams (fie site-ul teams.microsoft.com, fie aplicația Teams)
  • În prima fereastră de autentificare introduceți NumeleDeUtilizator@student.uaic.ro
  • În a doua fereastră introduceți parola
  • Se va deschide o a treia fereastră în care introduceți numele de utilizator fără​ @student.uaic.ro și parola
Pasul 3: în aplicația Teams ați fost deja înrolați pe clase. 
  • !Atenție! Clasele sunt vizibile doar dacă au fost activate de către profesori. Nu trimiteți email decât dacă observați că restul colegilor au acces la clase
  • Pentru probleme legate de clase și înrolare trimiteți email la server@feaa.uaic.ro specificând matricolul, grupa și ce clasă vă lipsește
În general, cadrele didactice (titulare și asociate) au deja o adresă de email @uaic.ro sau @staff.uaic.ro. Aceasta va fi contul de acces pe Teams (cu parola asociată)​
  • ​Puteți verifica dac​ă aveți contul creat (și cu ce nume de utilizator) folosind formularul de aici
  • Dacă informațiile despre dumneavoastră nu mai sunt valabile le puteți actualiza folosind formularul de aici
  • Daca nu aveți cont il puteti crea folosind formularul de aici
  • Pentru probleme legate de cont contactați Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare a Universității la tel. 0232/201002 de luni până vineri, în intervalul 10:30-12:30​sau pe email la support@uaic.ro
Pentru a vă autentifica pe Teams:
  • Folosiți site-ul teams.microsoft.com sau aplicația Teams
  • În prima fereastră de autentificare introduceți contul în formatul NumeDeUtilizator@staff.uaic.ro (chiar dacă aveți o adresă de email de forma @uaic.ro)
  • În a doua fereastră introduceți parola
  • Vă va apărea o a treia fereastră în care introduceți numele de utilizator fără @staff.uaic.ro 
În aplicați​a Teams:
  • V-au fost create clasele și ați fost înrolați împreună cu studenții
  • !Atenție! Clasele trebuie Activate înainte de a fi vizible de către studenți. Aveți în acest sens un buton "Activate" pe pagina fiecarei clase
  • Teams-ul se utilizează la fel ca în anul universitar anterior. Singura diferență este legată de datele de autentificare
  • Pentru probleme legate de clase și înrolare trimiteți un email la server@feaa.uaic.ro​




​​******​​


  • We are posting here all the information we have concerning the account necessary for using the Microsoft Teams online education platform. 
  • Starting with the 2024-2025 academic year, these accounts are created and managed at the University by the office called Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare.
  • FEAA's IT Office (Server Rețea) manages classes and enrolment.
  • An updated user guide for Teams will be posted soon
    • The user guide (in Romanian) we u​sed in the 2023-2024 academic year can be accessed here (mind the fact that the credentials are different starting this year)
    • A shorter versio​n of the user guide (in Romanian) focusing on scheduling a meeting can be accessed here
Step 1: obtaining an account
  • ​Some of the accounts have been already created. Please check if it is the case with yours using the form here
    • The form ask for your Personal Identification Number. In​ most cases, it's a 13 character number on your Identification Papers.
  • If you do not have an account you can create one using the form ​here
    • Please fill in the information about yourself and about your line of study, end check all of the checkmarks at the end of the form.
    • The form asks for a Romanian telephone number. Please contact server@feaa.uaic.ro if you do not have one
    • If you receive an error stating that your student number ("matricol") or your personal number ("cod numeric personal") is incorrect or not in the student database (ESIMS), please contact your secretary
    • ​You will receive the account name by email
  • Except when stated, if you have problems with this step, please contact support@uaic.ro
​Step 2: logging in on Teams
  • You can use either the teams.microsoft.com site or the application
  • In the first window log in with the credentials @student.uaic.ro
  • There will be a second login window, where you will have to use the same user name but without the @student.uaic.ro part
  • If you forgot your password, or you need to reset it, please use the form here to have a PIN code sent to you either via​ SMS or email; you will use this PIN in the reset password form here
    • The PIN form asks for your account name, your Personal Identification Number and you Student ID ("matricol"); please mind the checkbox at the lower part of the form
    • The reset password form asks for your user name without "@student.uaic.ro" part, for the old password or the above generated PIN, for a new password (twice)
    • ​If you have problems with this step, please contact support@uaic.ro
​​​Step 3: using Teams
  • ​After succesfully logging in on Teams you should see your "teams", or "classes". 
  • Be advised, the classes are availible to students only after the professor has "activated" them
  • However, if yo​ur classmates see classes that you do not, contact server@feaa.uaic.ro with your "matricol" and your account name @student.uaic.ro and ask to be enroled.

If you have a problem not covered in these steps you can contact server@feaa.uaic.ro for further information