Lista studenților propuși pentru exmatriculare poate fi descărcată de aici
Cererile de reînmatriculare se depun la secretariatul specializării în perioada 16-27 septembrie 2024
Studenţii se vor putea reînmatricula (în funcţie de situaţia şcolară şi de capacitatea de şcolarizare) cu următoarele documente:- cererea de reînmatriculare (poate fi descarcată de aici: format .doc | format .pdf)
- chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD; codul taxei este 29 – detalii despre plata taxelor aici);
- chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare (unde este cazul);
- chitanţa de plată a primei jumătăți din taxa de şcolarizare pentru semestrul I al anului universitar 2024-2025, (taxa se achită la BRD-cod 31)
- în acest caz taxa de școlarizare se calculează astfel: valoarea unui credit x numărul de credite al fiecărei discipline nepromovate.
- valoarea unui credit este 67 de lei pentru studii de licență și 83,33 lei pentru o disciplină de master (pentru o disciplina cu 6 credite la master se achita 500 de lei)
- contractul de studii (se ridică de la FEAA);
- fişa de înscriere semestrială.
Studenții care au restanțe din ani anteriori celui în care s-au reînmatriculat vor trebui să se înscrie la refaceri. Pentru restanțele din anul în care s-a făcut reînmatricularea nu va trebui depusă cerere.
Pe măsură ce se vor aproba formalitățile de reînmatriculare, se vor crea automat conturi de Portal/Teams/Elearning. Până atunci puteți accesa doar partea publică a Portalului.
Lista studenților propuși pentru exmatriculare la începutul anului universitar 2024-2025 va fi afișată în curând
Studenţii exmatriculaţi ca urmare a retragerii de la studii pot fi reînmatriculaţi numai dacă sunt declaraţi admişi în urma concursului de admitere.