English translation available at the end of page
Cererile de reînmatriculare începând cu semestrul 2 al anului universitar 2024-2025 se depun în perioada 17– 20 februarie 2025, la secretariatul specializării
1.Studenţii se vor putea reînmatricula (în funcţie de situaţia şcolară şi de capacitatea de şcolarizare) cu următoarele documente:
- cererea de reînmatriculare (format .doc | format .pdf);
- chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD-cod 29; detalii despre plata taxelor sunt centralizate aici);
- chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare (unde este cazul);
- chitanţa de plată a primei jumătăți din taxa de şcolarizare pentru semestrul II al anului universitar 2024-2025, (taxa se achită la BRD-cod 31)
- contractul de studii (se ridică de la FEAA);
- fişa de înscriere semestrială.
2. Studenţii exmatriculaţi ca urmare a retragerii de la studii pot fi înmatriculaţi numai dacă sunt declaraţi admişi în urma concursului de admitere.
Studenții care au restanțe din ani anteriori celui în care s-au reînmatriculat vor trebui să se înscrie la refaceri. Pentru restanțele din anul în care s-a făcut reînmatricularea nu va trebui depusă cerere.
Pe măsură ce se vor aproba formalitățile de reînmatriculare, se vor crea automat conturi de Portal/Teams/Elearning. Până atunci puteți accesa doar partea publică a Portalului.
- Lista studenților propuși pentru reînmatriculare poate fi descărcată de aici
- Ultima actualizare: 02.10.2024, 17:00
- Lista urmează sa fie completata cu studenții tuturor liniilor de studii
- Studenții sunt considerați înmatriculați după aprobarea listei de către Rectorat
- În marea majoritate a cazurilor studenții își păstrează matricolul dinainte de exmatriculare
- Studenților propuși pentru reînmatriculare
- li s-au creat conturi de acces pe Serverele FEAA respectând informațiile de aici (stânga)
- li se vor crea conturi de acces pe Serverele UAIC respectând informațiile de aici (dreapta)
- Următoarele aplicații de pe Portal sunt în curs de actualizare cu informații despre studenții propuși pentru reînmatriculare
- adeverințe online
- după confirmarea reînmatriculării de către Rectorat
- înscrierile la refaceri și diferențe
- termenul limită a fost prelungit până pe 13 octombrie
- suntem în proces de actualizare a listei cu restanțe
- dacă aveți diferențe, vă rugăm să trimiteți pe email la server@feaa.uaic.ro procesul verbal de stabilire a diferentelor pentru a va prioritiza
***postarea originală***
Lista studenților propuși pentru exmatriculare poate fi descărcată de aici
Cererile de reînmatriculare se depun la secretariatul specializării în perioada 16-27 septembrie 2024
Studenţii se vor putea reînmatricula (în funcţie de situaţia şcolară şi de capacitatea de şcolarizare) cu următoarele documente:- cererea de reînmatriculare (poate fi descarcată de aici: format .doc | format .pdf)
- chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD; codul taxei este 29 – detalii despre plata taxelor aici);
- chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare (unde este cazul);
- chitanţa de plată a primei jumătăți din taxa de şcolarizare pentru semestrul I al anului universitar 2024-2025, (taxa se achită la BRD-cod 31)
- în acest caz taxa de școlarizare se calculează astfel: valoarea unui credit x numărul de credite al fiecărei discipline nepromovate.
- valoarea unui credit este 67 de lei pentru studii de licență și 83,33 lei pentru o disciplină de master (pentru o disciplina cu 6 credite la master se achita 500 de lei)
- contractul de studii (se ridică de la FEAA);
- fişa de înscriere semestrială.
Studenții care au restanțe din ani anteriori celui în care s-au reînmatriculat vor trebui să se înscrie la refaceri. Pentru restanțele din anul în care s-a făcut reînmatricularea nu va trebui depusă cerere.
Pe măsură ce se vor aproba formalitățile de reînmatriculare, se vor crea automat conturi de Portal/Teams/Elearning. Până atunci puteți accesa doar partea publică a Portalului.
Lista studenților propuși pentru exmatriculare la începutul anului universitar 2024-2025 va fi afișată în curând
Studenţii exmatriculaţi ca urmare a retragerii de la studii pot fi reînmatriculaţi numai dacă sunt declaraţi admişi în urma concursului de admitere.
Applications for re-enrollment starting with the 2nd semester of the 2024-2025 academic year must be submitted between February 17-20, 2025, at the Secretary's Office
1. Students will be able to re-enroll (depending on their school situation and tuition capacity) with the following documents:
- application (format .doc | format .pdf);
- the payment receipt for the re-registration fee in the amount of 200 lei (the fee is paid at BRD bank-code 29; details about the payment of fees are centralized here; contact your secretary if you require assistance);
- payment receipt for any unpaid tuition fee from previous years (if it is the case);
- payment receipt for the first half of the tuition fee for the second semester of the academic year 2024-2025, (the fee is paid at BRD-code 31)
- the study contract (you will get this from you Secretary);
- semester registration form.
2. Students expelled as a result of withdrawing from studies can only be enrolled if they are declared admitted following the admission competition