English translation available at the end of page
Lista studenților propuși pentru exmatriculare poate fi descărcată de aici.
Cererile de reînmatriculare se depun la secretariatul specializării în perioada 15-23 septembrie 2025
Studenţii se vor putea reînmatricula (în funcţie de situaţia şcolară şi de capacitatea de şcolarizare) cu următoarele documente:- cererea de reînmatriculare (poate fi descarcată de aici: format .doc | format .pdf)
- chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD; codul taxei este 29 – detalii despre plata taxelor aici);
- chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare (unde este cazul);
- chitanţa de plată a primei jumătăți din taxa de şcolarizare pentru semestrul I al anului universitar 2025-2026, (taxa se achită la BRD-cod 31)
- în acest caz taxa de școlarizare se calculează astfel: valoarea unui credit x numărul de credite al fiecărei discipline nepromovate.
- valoarea unui credit este 67 de lei pentru studii de licență și 83,33 lei pentru o disciplină de master (pentru o disciplina cu 6 credite la master se achita 500 de lei)
- contractul de studii (se ridică de la FEAA);
- fişa de înscriere semestrială.
Studenții care au restanțe din ani anteriori celui în care s-au reînmatriculat vor trebui să se înscrie la refaceri. Pentru restanțele din anul în care s-a făcut reînmatricularea nu va trebui depusă cerere.
Conturi, înrolări, adeverințe: pe măsură ce se vor aproba formalitățile de reînmatriculare (deci nu imediat ce ați depus cererea), se vor crea automat conturi de Portal/Teams/Elearning. Până atunci puteți accesa doar partea publică a Portalului. Adeverințele online vor putea fi solicitate după aprobarea cererii de înmatriculare de către Rectorat
Studenţii exmatriculaţi ca urmare a retragerii de la studii pot fi reînmatriculaţi numai dacă sunt declaraţi admişi în urma concursului de admitere.
The list of students proposed for expellment can be downloaded from here.
Applications for re-enrollment in the 2025-2026 academic year must be submitted between September 15-23, 2025, at the Secretary's Office
1. Students will be able to re-enroll (depending on their school situation and tuition capacity) with the following documents:
- application (format .doc | format .pdf);
- the payment receipt for the re-registration fee in the amount of 200 lei (the fee is paid at BRD bank-code 29; details about the payment of fees are centralized here; contact your secretary if you require assistance);
- payment receipt for any unpaid tuition fee from previous years (if it is the case);
- payment receipt for the first half of the tuition fee for the second semester of the academic year 2025-2026, (the fee is paid at BRD-code 31)
- the study contract (you will get this from you Secretary);
- semester registration form.
2. Students expelled as a result of withdrawing from studies can only be enrolled if they are declared admitted following the admission competition