English translation available at the end of page
Cererile de reînmatriculare începând cu semestrul 2 al anului universitar 2024-2025 se depun în perioada 17– 20 februarie 2025, la secretariatul specializării
- Studenții care s-au reînmatriculat în primul semestru nu trebuie să depună cerere de reînmatriculare și în semestrul 2.
1.Studenţii se vor putea reînmatricula (în funcţie de situaţia şcolară şi de capacitatea de şcolarizare) cu următoarele documente:
- cererea de reînmatriculare (format .doc | format .pdf);
- chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD-cod 29; detalii despre plata taxelor sunt centralizate aici);
- chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare (unde este cazul);
- chitanţa de plată a primei jumătăți din taxa de şcolarizare pentru semestrul II al anului universitar 2024-2025, (taxa se achită la BRD-cod 31)
- contractul de studii (se ridică de la FEAA);
- fişa de înscriere semestrială.
2. Studenţii exmatriculaţi ca urmare a retragerii de la studii pot fi înmatriculaţi numai dacă sunt declaraţi admişi în urma concursului de admitere.
Studenții care au restanțe din ani anteriori celui în care s-au reînmatriculat vor trebui să se înscrie la refaceri. Pentru restanțele din anul în care s-a făcut reînmatricularea nu va trebui depusă cerere.
Pe măsură ce se vor aproba formalitățile de reînmatriculare, se vor crea automat conturi de Portal/Teams/Elearning. Până atunci puteți accesa doar partea publică a Portalului.
- Lista studenților propuși pentru reînmatriculare poate fi descărcată de aici
- Ultima actualizare: 02.10.2024, 17:00
- Lista urmează sa fie completata cu studenții tuturor liniilor de studii
- Studenții sunt considerați înmatriculați după aprobarea listei de către Rectorat
- În marea majoritate a cazurilor studenții își păstrează matricolul dinainte de exmatriculare
- Studenților propuși pentru reînmatriculare
- li s-au creat conturi de acces pe Serverele FEAA respectând informațiile de aici (stânga)
- li se vor crea conturi de acces pe Serverele UAIC respectând informațiile de aici (dreapta)
- Următoarele aplicații de pe Portal sunt în curs de actualizare cu informații despre studenții propuși pentru reînmatriculare
- adeverințe online
- după confirmarea reînmatriculării de către Rectorat
- înscrierile la refaceri și diferențe
- termenul limită a fost prelungit până pe 13 octombrie
- suntem în proces de actualizare a listei cu restanțe
- dacă aveți diferențe, vă rugăm să trimiteți pe email la server@feaa.uaic.ro procesul verbal de stabilire a diferentelor pentru a va prioritiza
***postarea originală***
Lista studenților propuși pentru exmatriculare poate fi descărcată de aici
Cererile de reînmatriculare se depun la secretariatul specializării în perioada 16-27 septembrie 2024
Studenţii se vor putea reînmatricula (în funcţie de situaţia şcolară şi de capacitatea de şcolarizare) cu următoarele documente:- cererea de reînmatriculare (poate fi descarcată de aici: format .doc | format .pdf)
- chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD; codul taxei este 29 – detalii despre plata taxelor aici);
- chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare (unde este cazul);
- chitanţa de plată a primei jumătăți din taxa de şcolarizare pentru semestrul I al anului universitar 2024-2025, (taxa se achită la BRD-cod 31)
- în acest caz taxa de școlarizare se calculează astfel: valoarea unui credit x numărul de credite al fiecărei discipline nepromovate.
- valoarea unui credit este 67 de lei pentru studii de licență și 83,33 lei pentru o disciplină de master (pentru o disciplina cu 6 credite la master se achita 500 de lei)
- contractul de studii (se ridică de la FEAA);
- fişa de înscriere semestrială.
Studenții care au restanțe din ani anteriori celui în care s-au reînmatriculat vor trebui să se înscrie la refaceri. Pentru restanțele din anul în care s-a făcut reînmatricularea nu va trebui depusă cerere.
Pe măsură ce se vor aproba formalitățile de reînmatriculare, se vor crea automat conturi de Portal/Teams/Elearning. Până atunci puteți accesa doar partea publică a Portalului.
Lista studenților propuși pentru exmatriculare la începutul anului universitar 2024-2025 va fi afișată în curând
Studenţii exmatriculaţi ca urmare a retragerii de la studii pot fi reînmatriculaţi numai dacă sunt declaraţi admişi în urma concursului de admitere.
Applications for re-enrollment starting with the 2nd semester of the 2024-2025 academic year must be submitted between February 17-20, 2025, at the Secretary's Office
- The students re-enrolled starting with the first semester of the 2024-2025 academic year do not have to submit a request in the second semester
1. Students will be able to re-enroll (depending on their school situation and tuition capacity) with the following documents:
- application (format .doc | format .pdf);
- the payment receipt for the re-registration fee in the amount of 200 lei (the fee is paid at BRD bank-code 29; details about the payment of fees are centralized here; contact your secretary if you require assistance);
- payment receipt for any unpaid tuition fee from previous years (if it is the case);
- payment receipt for the first half of the tuition fee for the second semester of the academic year 2024-2025, (the fee is paid at BRD-code 31)
- the study contract (you will get this from you Secretary);
- semester registration form.
2. Students expelled as a result of withdrawing from studies can only be enrolled if they are declared admitted following the admission competition