​​​
​INFORMAȚII DESPRE ÎNSCRIERI LA REFACERE​​
​UTILIZAREA APLICAȚIEI
Studentii care au restante (examene din anii precedenti) trebuie sa se inscrie la refaceri in perioada 29 septembrie - 17​ octombrie (ora 20:00), astfel:
  • Studentii care in anul universitar 2020-2021 au rămas cu restante din anii anteriori:
    • vor trebui sa completeze pe ​Portal o cerere de refacere a activitatii (vedeti informatii in dreapta)) si vor anexa dovada platii ( taxa aferentă examenelor restante). Atenție, taxa trebuie plătită la BRD (fizic sau online) nu în aplicația de plăți online a Universității. Detalii aici
  • Studentii care au fost exmatriculați (lista studentilor propusi pentru exmatriculare in septembrie 2021 poate fi consultată aici
    • Sa urmeze instructiunile de aici pentru a se reinmatricula (cerere de reinmatriculare, taxa de reinmatriculare, contact, fisa de înscriere semestriala, jumatate din taxa de școlarizare aferenta primului semestru) 
    • Sa completeze pe Portal cererea de inscriere la refacerea disciplinelor restante. 
    • Disciplinele promovate deja vor fi echivalate automat

Pe baza formularelor de refacere a activitatii studentii vor fi inrolati in Teams/Elearning (iar studentilor care au incheiat studiile li se va crea Cont de Acces pe Serverele FEAA automat).​

Pasul 1: Autentificați-vă. Aplicația trebuie rulată de pe contul studentului pentru care se depune cererea
!!! Pentru studenții exmatriculați: nu aveți cont de acces pe Portal, deci NU lăsați pe ultima clipă formalitățile de reînmatriculare
​Pasul 2: Click​ ​aici pentru a accesa aplicația (și apoi apăsați "New" în stânga sus)
Pasul 3: Completați formularul.
  • La începutul semestrului 1 se fac înscrieri doar la disciplinele restante din semestrul 1.​
  • !Taxa de refacere se achita doar la BRD (NU pe site-ul de plăți al Universității)!​
  • Veți at​așa dovada plății taxei/taxelor aferente refacerii/refacerilor în formular (formularul afișează valoarea taxei care trebuie plătită)
  • Câmpurile Email și Grupa cu care recuperați sunt obligatorii
    • !Treceti o grupa cu care intentionati sa recuperati chiar daca nu ati atasat inca chitanta!​
  • În link-ul de la pasul 2 puteți vedea pe primele doua coloane Statusul cererii si eventualele mesaje (dacă sunt probleme)
  • Formularul poate fi completat o singură dată, dar puteți edita un formular depus (în link-ul de la punctul 2, click pe numele fisierului; nu uitați să salvați).
  • Pentru probleme trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro, de prefe​rat cu captura de ecran cu eventualele erori
Dacă cererea v-a fost Respinsă:
  • Deschideti cererea dân​d click pe numele ei, corectați, și apoi apăsați jos butonul de Salvare​
  • Dacă respingerea este pe motivul că nu ați achitat taxa corespunzătoare (Ex: ați achitat taxă de școlarizare nu de refacere) trimiteți pe email o cerere de schimbare a taxei dintr-un tip în alta către secretara specializării
Termen limită: 17​​ octombrie 2021​, ora 20:00​