English translation available at the end of page
INFORMAȚII DESPRE ÎNSCRIERI LA REFACERE | UTILIZAREA APLICAȚIEI |
Studentii care au restante (examene din anii precedenti) trebuie sa se inscrie la refaceri in perioada 27 septembrie- 10 octombrie 2024, astfel: Studentii care in anul universitar 2024-2025 au restante din anii anteriori celor în care sunt reînmatriculați:
- vor trebui sa completeze pe Portal o cerere de refacere a activitatii (vedeti informatii in dreapta) la care vor anexa dovada platii ( taxa aferentă examenelor restante).
- !Atenție!, taxa trebuie plătită la BRD (fizic sau online) nu în aplicația de plăți online a Universității. Detalii aici
- Valoarea taxei - studii universitare de licență
- pentru disciplinele aferente anilor I și II de studiu se achită 67 lei x numărul de credite ale disciplinei
- Valoarea taxei - studii universitare de master
- pentru disciplinele aferente anului I de studiu se achită 83.33 lei x numărul de credite ale disciplinei.
(pentru o disciplina de 6 credite se achita 500 lei)
Studentii care au fost exmatriculati :
- Sa urmeze instructiunile de aici pentru a se reinmatricula
- trebuie să completeze cerere de reînmatriculare, să achite taxa de reînmatriculare și debitul restant, să completeze contractul și fisa de înscriere semestrială, să achite jumătate din taxa de școlarizare aferenta disciplinelor nepromovate din primul semestru
- Sa completeze pe Portal cererea de inscriere la refacerea disciplinelor restante (vedeți informații în dreapta).
- studentii reinmatriculati vor completa formularul dupa afisarea rezultatelor reinmatricularilor (aprox 2 octombrie)
- Disciplinele promovate deja vor fi echivalate automat
Pe baza formularelor de refacere a activitatii studentii vor fi inrolati in Teams/Elearning. Acest proces va avea loc începând cu 1 octombrie, pe măsură ce sunt aprobate cererile.
După validarea cererii consultați pe Portal/Teams condițiile specifice de refacere ale disciplinei Pentru eventuala echivalare a evaluării pe parcurs luați legatura cu titularul disciplinei după validarea cererii
| Pasul 1: Autentificați-vă. Aplicația trebuie rulată de pe contul studentului pentru care se depune cererea
- Vedeți aici detalii despre autentificare.
Pasul 2: Veți completa formularul, luând în calcul următoarele informații:
- La începutul semestrului 1 se fac înscrieri doar la disciplinele restante din semestrul 1
- Restantele din anul curent (in care sunteți înmatriculați) sunt incluse deja în planul de învățământ; nu depuneți cerere de refacere pentru ele. Acest lucru este important mai ales pentru studenții reînmatriculați ( cu alte cuvinte: nu depuneți cerere de refacere la disciplinele din anul în care v-ați reînmatriculat)
- Nu sunteți obligat(ă) să refaceți toate disciplinele
- !Taxa de refacere se achita doar la BRD (NU pe site-ul de plăți al Universității)!
- Codul taxei este 35. Mai multe detalii aici
- Restanțele la Educație Fizică și la Modulul Psihopedagogic nu se plătesc
- Pentru restanța la Modulul Psihopedagogic veți completa un formular separat, în curând
- Veți atașa dovada plății taxei/taxelor aferente refacerii/refacerilor în formular (formularul afișează valoarea taxei care trebuie plătită), deci trebuie s-o aveți în format electronic
- Câmpul Grupa cu care recuperați este obligatoriu. Dacă aveți restricții de timp (alte ore, lucrați, etc) poate ar fi bine să completați cererea *după* afișarea orarelor aproape-finale (după aprobarea cererilor, acestea nu mai pot fi modificate de studenți)
Pasul 3: Click aici pentru a accesa aplicația [termenul limită a expirat]
- Pe un formular puteți depune maxim 6 cereri de refacere a activității
- Nu sunteți obligați să refaceți toate restanțele în acest an universitar
- Formularul poate fi salvat intermediar, pe masură ce îl completați
- Câmpurile Email și Grupa cu care recuperați sunt obligatorii
- Formularul poate fi completat o singură dată, dar puteți edita un formular depus (in lista cererilor, click pe numele fisierului; nu uitați să salvați).
- De interes sunt coloanele AcceptSecretar (unde, în cazul fericit, trebuie să apară "Aprobat") si Mesaj (unde, în cazul nefericit, apare motivul pentru care cererea v-a fost respinsă)
Dacă cererea v-a fost Respinsă sau dacă aveți modificări de făcut (ex: adăugat documente sau informații):
- Deschideti cererea accesând link-ul de la PAsul 4 și dând click pe numele ei (prima coloană), corectați, și apoi apăsați butonul de Salvare
- Dacă respingerea este pe motivul că nu ați achitat taxa corespunzătoare (Ex: ați achitat taxă de școlarizare nu de refacere) trimiteți pe email o cerere de schimbare a taxei dintr-un tip în alta către secretara specializării
Pentru probleme trimiteti email la server@feaa.uaic.ro, de preferat cu captura cu tot ecranul cu eventualele erori |
Students that failed to pass exams from their previous years of study need to complete a procedure before they can redo their coresponding academic activity. This process needs to be done at the begining of each semester. The deadline for this semester is 6th of October, 2024
Students enroled in the 2024-2025 academic years with failed exams from previous years:
- will have to complete an online form, where they will attach the proof of payment for the retake taxes.
- !Be advised! These taxes cannot be paid using the University's online payment site! Please use the other payment information detailed here, or contact your secretary for assistance
- Tax values - bachelor degree studies
- disciplines from the first two years of study: 67 lei x that discipline's number of credits
- Tax values - master degree studies
- disciplines from the first year of study: 83.33 lei x that discipline's number of credits
(for instance, for a discipline with 6 credits one needs to pay 500 lei)
Students who have been expelled:- will need to use the information here to in order to enrol in the academic year, as a student
- this means that they have to complete a re-enrolment form, to pay a re-enrolement tax, to sign a contract and a semestrial enrolement form, to pay half of the tuition tax for the failed disciplines of the first semester
- will need to complete this online form (after September the 27'th) to retake the failed examns [the deadline has passed]
- The passed disciplines from the year that they enroled in will be automatically equated
After the enrolment request for the failed disciplines are aproved, the students will be automatically enrolled in Teams/Elearning.
If the disciplines that you are enrolling have exams that can be equated, contact you professor for information