TERMENUL LIMITĂ A EXPIRAT. APLICAȚIA A FOST OPRITĂPentru informații suplimentare contactati secretariatulINFORMAȚII DESPRE ÎNSCRIERI LA REFACEREUTILIZAREA APLICAȚIEIStudentii care au restante (examene din anii precedenti) trebuie sa se inscrie la refaceri in perioada 14-23 februarie 2022, astfel:Studentii care in anul universitar 2020-2021 au rămas cu restante din anii anteriori:vor trebui sa completeze pe Portal o cerere de refacere a activitatii (vedeti informatii in dreapta) si vor anexa dovada platii ( taxa aferentă examenelor restante). Atenție, taxa trebuie plătită la BRD (fizic sau online) nu în aplicația de plăți online a Universității. Detalii aiciStudentii care au fost exmatriculați Sa urmeze instructiunile de aici pentru a se reinmatricula (cerere de reinmatriculare, taxa de reinmatriculare, contact, fisa de înscriere semestriala, jumatate din taxa de școlarizare aferentă celui de-al doilea semestru) Sa completeze pe Portal cererea de inscriere la refacerea disciplinelor restante vedeți informații în dreapta). Disciplinele promovate deja vor fi echivalate automatPe baza formularelor de refacere a activitatii studentii vor fi inrolati in Teams/Elearning. Acest proces va avea loc spre sfârșitul săptămânii 14-20 februarie, după afișarea orarelor și începerea creării claselor pe Teams aferente semestrului 2.Pentru eventuala echivalare a evaluării pe parcurs luați legatura cu titularul disciplinei după validarea cereriiPasul 1: Autentificați-vă. Aplicația trebuie rulată de pe contul studentului pentru care se depune cerereaPentru studenții exmatriculați: nu aveți cont de acces pe Portal, deci NU lăsați pe ultima clipă formalitățile de reînmatriculare. Vedeți aici detalii despre autentificare.Pasul 2: Click aici pentru a accesa aplicațiaFormularul solicită să treceți grupa cu care recuperați disciplinele. Dacă sunteți restricționat(ă) ca timp (ex: lucrați) sau ca profesor (trebuie să refaceți cu un anumit cadru didactic), poate ar fi bine să așteptați afișarea orarelor și apoi să completați formularul.Pasul 3: Completați formularul. La începutul semestrului 2 se fac înscrieri doar la disciplinele restante din semestrul 2.Restantele din anul curent (in care sunteți înmatriculați) sunt incluse deja în planul de învățământ; nu depuneți cerere de refacere pentru ele. !Taxa de refacere se achita doar la BRD (NU pe site-ul de plăți al Universității)!Codul taxei este 35. Mai multe detalii aiciRestanțele la Educație Fizică și la Modulul Psihopedagogic nu se plătescVeți atașa dovada plății taxei/taxelor aferente refacerii/refacerilor în formular (formularul afișează valoarea taxei care trebuie plătită)Câmpurile Email și Grupa cu care recuperați sunt obligatoriiPasul 4: Click aici pentru a monitoriza starea cereriiÎn link-ul de mai sus puteți vedea pe primele doua coloane Statusul cererii si eventualele mesaje (dacă sunt probleme)Formularul poate fi completat o singură dată, dar puteți edita un formular depus (in lista cererilor, click pe numele fisierului; nu uitați să salvați).Dacă cererea v-a fost Respinsă:Deschideti cererea dând click pe numele ei, corectați, și apoi apăsați jos butonul de SalvareDacă respingerea este pe motivul că nu ați achitat taxa corespunzătoare (Ex: ați achitat taxă de școlarizare nu de refacere) trimiteți pe email o cerere de schimbare a taxei dintr-un tip în alta către secretara specializăriiPentru probleme trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro, de preferat cu captura de ecran cu eventualele eroriTermen limită: 23februarie 2022
Pe baza formularelor de refacere a activitatii studentii vor fi inrolati in Teams/Elearning. Acest proces va avea loc spre sfârșitul săptămânii 14-20 februarie, după afișarea orarelor și începerea creării claselor pe Teams aferente semestrului 2.
Pentru eventuala echivalare a evaluării pe parcurs luați legatura cu titularul disciplinei după validarea cererii
Pentru probleme trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro, de preferat cu captura de ecran cu eventualele erori
Pe baza formularelor de refacere a activitatii studentii vor fi inrolati in Teams/Elearning (iar studentilor care au incheiat studiile li se va crea Cont de Acces pe Serverele FEAA automat).
!!! Pentru studenții exmatriculați: nu aveți cont de acces pe Portal, deci NU lăsați pe ultima clipă formalitățile de reînmatriculare. Vedeți aici detalii despre autentificare.