​TERMENUL LIMITĂ A EXPIRAT. APL​ICAȚIA A FOST OPRITĂ
Pentru informații suplimentare contactati secretariatul​​


​​​​​​​​
​INFORMAȚII DESPRE ÎNSCRIERI LA REFACERE​​
​UTILIZAREA APLICAȚIEI
Studentii care au restante (examene din anii precedenti) trebuie sa se inscrie la refaceri in perioada 14-23 februarie 2022​​​, astfel:
  • Studentii care in anul universitar 2020-2021 au rămas cu restante din anii anteriori:
    • vor trebui sa completeze pe ​Portal o cerere de refacere a activitatii (vedeti informatii in dreapta) si vor anexa dovada platii ( taxa aferentă examenelor restante). Atenție, taxa trebuie plătită la BRD (fizic sau online) nu în aplicația de plăți online a Universității. Detalii aici
  • Studentii care au fost exmatriculați
    • Sa urmeze instructiunile de aici pentru a se reinmatricula (cerere de reinmatriculare, taxa de reinmatriculare, contact, fisa de înscriere semestriala, jumatate din taxa de școlarizare aferentă celui de-al doilea semestru) 
    • Sa completeze pe Portal cererea de inscriere la refacerea disciplinelor restante vedeți informații în dreapta). 
    • Disciplinele promovate deja vor fi echivalate automat

Pe baza formularelor de refacere a activitatii​ studentii vor fi inrolati in Teams/Elearning. Acest proces va avea loc spre sfârșitul săptămânii 14-20 februarie, după afișarea orarelor și începerea creării claselor pe Teams aferente semestrului 2.​​


Pentru eventuala echivalare a evaluării pe parcurs
luați legatura cu titularul disciplinei 
după validarea cererii


Pasul 1: Autentificați-vă. Aplicația trebuie rulată de pe contul studentului pentru care se depune cererea
  • ​​Pentru studenții exmatriculați: nu aveți cont de acces pe Portal, deci NU lăsați pe ultima clipă formalitățile de reînmatriculare. Vedeți aici detalii despre autentificare.
​Pasul 2: Cli​ck​ ​​aici pentru a accesa aplicația​
  • Formularul solicită să treceți grupa cu care​ recuperați disciplinele. Dacă sunteți restricționat(ă) ca timp​ (ex: lucrați) sau ca profesor (trebuie să refaceți cu un anumit cadru didactic), poate ar fi bine să așteptați afișarea orarelor și apoi să completați formularul.
Pasul 3: Completați formularul.
  • La începutul semestrului 2 se fac înscrieri doar la disciplinele restante din semestrul 2.​​
  • Restantele din anul curent (in care sunteți înmatriculați) sunt incluse deja în planul de învățământ; nu depuneț​i cerere de refacere pentru ele. 
  • !Taxa de refacere se achita doar la BRD (NU pe site-ul de plăți al Universității)!
    • Codul taxei este 35. Mai multe detalii aici
    • Restanțele la Educație Fizică și la ​Modulul Psihopedagogic nu se plătesc
  • Veți at​așa dovada plății taxei/taxelor aferente refacerii/refacerilor în formular (formularul afișează valoarea taxei care trebuie plătită)
  • Câmpurile Email și Grupa cu care recuperați sunt obligatorii
Pasul 4: Click aici pentru a monitoriza starea cererii​​
  • În link-ul de mai sus puteți vedea pe primele doua coloane Statusul cererii si eventualele mesaje (dacă sunt probleme)
  • Formularul poate fi completat o singură dată, dar puteți edita un formular depus (in lista cererilor, click pe numele fisierului; nu uitați să salvați).​
Dacă cererea v-a fost Respinsă:
  • Deschideti cererea dân​d click pe numele ei, corectați, și apoi apăsați jos butonul de Salvare​
  • Dacă respingerea este pe motivul că nu ați achitat taxa corespunzătoare (Ex: ați achitat taxă de școlarizare nu de refacere) trimiteți pe email o cerere de schimbare a taxei dintr-un tip în alta către secretara specializării

Pentru probleme trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro, de prefe​rat cu captura de ecran cu eventualele erori


Termen limită: 23​februarie 20​22​






 ‭(Hidden)‬ Content Editor

​​​​​​
​INFORMAȚII DESPRE ÎNSCRIERI LA REFACERE​​
​UTILIZAREA APLICAȚIEI
Studentii care au restante (examene din anii precedenti) trebuie sa se inscrie la refaceri in perioada 14-23 februarie 2022​​​, astfel:
  • Studentii care in anul universitar 2020-2021 au rămas cu restante din anii anteriori:
    • vor trebui sa completeze pe ​Portal o cerere de refacere a activitatii (vedeti informatii in dreapta) si vor anexa dovada platii ( taxa aferentă examenelor restante). Atenție, taxa trebuie plătită la BRD (fizic sau online) nu în aplicația de plăți online a Universității. Detalii aici
  • Studentii care au fost exmatriculați (Lista studentilor propusi pentru exmatriculare in septembrie 2021 poate fi consultată aici. O lista a studenților propuși pentru exmatriculare în februarie 2022 va fi postata aici)
    • Sa urmeze instructiunile de aici pentru a se reinmatricula (cerere de reinmatriculare, taxa de reinmatriculare, contact, fisa de înscriere semestriala, jumatate din taxa de școlarizare aferentă celui de-al doilea semestru) 
    • Sa completeze pe Portal cererea de inscriere la refacerea disciplinelor restante vedeți informații în dreapta). 
    • Disciplinele promovate deja vor fi echivalate automat

Pe baza formularelor de refacere a activitatii studentii vor fi inrolati in Teams/Elearning (iar studentilor care au incheiat studiile li se va crea Cont de Acces pe Serverele FEAA automat).​​

Pasul 1: Autentificați-vă. Aplicația trebuie rulată de pe contul studentului pentru care se depune cererea
!!! Pentru studenții exmatriculați: nu aveți cont de acces pe Portal, deci NU lăsați pe ultima clipă formalitățile de reînmatriculare. Vedeți aici detalii despre autentificare.
​Pasul 2: Click​ ​​aici pentru a accesa aplicația (link-ul va fi activ în perioada 14-23 februarie 2022)
Pasul 3: Completați formularul.
  • La începutul semestrului 2 se fac înscrieri doar la disciplinele restante din semestrul 2.​
  • !Taxa de refacere se achita doar la BRD (NU pe site-ul de plăți al Universității)!​
  • Veți at​așa dovada plății taxei/taxelor aferente refacerii/refacerilor în formular (formularul afișează valoarea taxei care trebuie plătită)
  • Câmpurile Email și Grupa cu care recuperați sunt obligatorii
  • În link-ul de la pasul 2 puteți vedea pe primele doua coloane Statusul cererii si eventualele mesaje (dacă sunt probleme)
  • Formularul poate fi completat o singură dată, dar puteți edita un formular depus (în link-ul de la punctul 2, click pe numele fisierului; nu uitați să salvați).​
  • Pentru probleme trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro, de prefe​rat cu captura de ecran cu eventualele erori
Dacă cererea v-a fost Respinsă:
  • Deschideti cererea dân​d click pe numele ei, corectați, și apoi apăsați jos butonul de Salvare​
  • Dacă respingerea este pe motivul că nu ați achitat taxa corespunzătoare (Ex: ați achitat taxă de școlarizare nu de refacere) trimiteți pe email o cerere de schimbare a taxei dintr-un tip în alta către secretara specializării
Termen limită: 23​februarie 20​22​