Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Un profesor asociat al Universității „Ale​​xandru Ioan Cuza“ din Iași a dus practica studențească la un alt nivel. Pe parcursul activității seminarului de Marketing din cadrul Facultății de Economie si Administrare Afacerilor (FEAA), Bogdan Suchar a reușit să creeze o experiență de învățare captivantă și utilă pentru studenții săi de anul doi. I-a implicat în activități practice în acest domeniu.

Proiectele au fost dezvoltate în colaborare strânsă cu șase companii locale, din diferite domenii de activitate. Au participat 75 de studenți, împărțiți în echipe, care au avut șansa să aplice practic, într-un cadru real, cunoștințele teoretice. Proiectele au acoperit o gamă largă de aspecte ale marketingului, de la analiza pieței și identificarea oportunităților până la implementarea strategiilor de promovare, politici de preț și chiar acoperirea canalelor de distribuție. Cele șase firme implicate în proiect au fost din domenii precum vestimentație de lux, HoReCa, tehnologie, cursuri de balet pentru copii și digital marketing.

O dovadă a faptului că demersul a fost benefic atât pentru studenți, cât și pentru firme este reprezentată de stabilirea unor inițiative de colaborare dintre șase tineri participanți și respectivele companii. Este și unul dintre motivele pentru Bogdan Suchar spune că acest proiect va deveni unul permanent la seminariile pe care le susține în cadrul facultății.

„Antreprenorii locali care au implementat ideile generate de studenții la marketing au constatat că rezultatele acestor proiecte au adus beneficii semnificative afacerilor lor și au generat un impact pozitiv asupra comunității locale. În plus, proprietarii au apreciat prospețimea și creativitatea adusă de studenți, iar rezultatele au inclus creșterea vânzărilor și consolidarea poziției pe piață“, explică profesorul asociat al Universității „Alexandru Ioan Cuza“.​


Puteți citi mai multe despre această poveste d​e succes în revista Capital



​​