Un profesor asociat al Universității „Alexandru Ioan Cuza“ din Iași a dus practica studențească la un alt nivel. Pe parcursul activității seminarului de Marketing din cadrul Facultății de Economie si Administrare Afacerilor (FEAA), Bogdan Suchar a reușit să creeze o experiență de învățare captivantă și utilă pentru studenții săi de anul doi. I-a implicat în activități practice în acest domeniu.
Proiectele au fost dezvoltate în colaborare strânsă cu șase companii locale, din diferite domenii de activitate. Au participat 75 de studenți, împărțiți în echipe, care au avut șansa să aplice practic, într-un cadru real, cunoștințele teoretice. Proiectele au acoperit o gamă largă de aspecte ale marketingului, de la analiza pieței și identificarea oportunităților până la implementarea strategiilor de promovare, politici de preț și chiar acoperirea canalelor de distribuție. Cele șase firme implicate în proiect au fost din domenii precum vestimentație de lux, HoReCa, tehnologie, cursuri de balet pentru copii și digital marketing.