Acesta este Avizierul electronic al Facultății, Portalul FEAA
Rețineți adresa portal.feaa.uaic.ro, deoarece aici sunt postate informațiile de interes pentru studenții FEAA
- Toti studenții admiși în sesiunile iulie și septembrie 2023 au fost contactați pe adresa de email declarată la admitere
- Emailurile au fost trimise in perioada 1 august-14 septembrie, si au avut titlul "FEAA: despre emailuri si pasi urmatori"
- Dacă nu l-ați primit, trimiteți un email la server@feaa.uaic.ro.
- Referitor la cazare
- Informatii despre metodologie,, tarife si camine, gasiti pe site-ul Universității
- Informațiile despre cazarea la FEAA sunt centralizate aici.
- Nu uitați să completați formularul din dreapta (dacă accesați această pagină de pe mobil, formularul apare jos de tot pe pagină). Formularul este doar pentru candidații la sesiunea din septembrie! Pentru candidații admiși a existat un formular pe aceasta pagină pentru solicitarea cazării (termenul limită a fost: 12 septembrie pentru admiterea din septembrie și 6 septembrie pentru admiterea din iulie).
- Lista candidaților admiși care au depus cerere de cazare poate fi consultată aici.
Ce urmează (datele cu +/- sunt orientative; actualizăm pe măsură ce aflăm înformații):
- 18-22 septembrie: aducerea actelor în original la FEAA de către candidatii care au confirmat online
- 20-23 septembrie: alocarea numerelor matricole și trimiterea acestora pe email către studenți, împreună cu datele de autentificare (Contul de Acces pe Servere).
- 25 septembrie: afişarea la facultăţi a listelor cu studenții care au primit dreptul de cazare în Turul 1)
- 26-28 septembrie: eliberarea dispoziţiilor individuale de cazare (la facultate) și apoi mers la camine pentru acordarea efectivă a locului (metodologia de cazare va fi afisata aici). În ultima zi se vor face înscrieri pentru turul 2 de cazare, urmand ca in fiecare zi pana la sfarsitul saptamanii (+/-) sa se faca tururi de inscriere si, respectiv, de cazare, pentru ce locuri sunt alocate facultatii de la un tur la altul.
- 27 septembrie (+/-): afișarea Orarelor și a repartizării pe grupe pe Portal
- 30 septembrie- 2 octombrie: evenimente de prezentare a Universității dedicate bobocilor (detalii pe pagina dedicată de pe site-ul Universității)
- 2-27 octombrie: depunerea cererilor de recuperare a taxei achitată de candidații care au fost admiși în prima fază la "cu taxă" și apoi au trecut cu finanțare de la buget depune o cerere de recuperare a taxei în perioada 02-27 octombrie 2023, la secretariatul specializării unde a fost admis. La cerere se ataşează: dovada plăţii, copie după cartea de identitate şi un extras de cont pe numele candidatului. (nu se acceptă REVOLUT)
Activitatea didactică începe pe 2 octombrie (structura anului universitar poate fi consultată aici)
- Secretariatul FEAA poate fi contactat folosind informațiile de aici.
- Știrile din Universitate sunt centralizate aici.
- Pentru probleme IT legate de FEAA contactați Biroul Server Rețea pe email la server@feaa.uaic.ro sau telefonic la 0232-201418
Alte site-uri de interes:
Pe Portal, Elearning si Teams vă vor fi create conturi (detalii aici). Pe Sims vă creati singuri contul (dupa 1 octombrie). Vom reveni cu detalii
Welcome to FEAA!
This is "The Portal", our faculty's online newsboard. We encourage you to bookmark the site portal.feaa.uaic.ro, since starting September, it will become your "go-to" site for information regarding your academic activity.
All of the soon-to-be first year students have received a message on the address used during the admission (search you Inbox/Spam folder for Mugurel Patrichi). If you did not receive it, contact us at server@feaa.uaic.ro
For now, however, there is not much to do, except to fill in the form on the right if your would like to be hosted in one of the university's hostels in the academic year 2023-2024. More details regarding this subject can be found on the University's dedicated webpage
As dates go, this is what we know ("+/-" denotes an estimative date, based on previous years; it will be updated as more information becomes available):
- 18-22 of September: the candidates who did not have all their required documents (including original documents) in their admission folder are required to remedy this situation
- 17-20 of September: the student ID Number (called "Matricol") will be sent to students by email, together with their account information for FEAA's IT Services (information about this account, as well as information regarding other IT services in FEAA, can be found here)
- 25th of September: "round 1" list of students who received hosting in University's facilities
- 26-28 of September (+/-): "round 1" of the hosting process will take place (the students will pick-up their hosting permit from the faculty and then will go to the hostle for the actual hosting (information about this, including the methodology, will be posted on the unversity's dedicated webpage).
- 27th of September (+/-): the course timetables and the students classes will be posted on the Portal
- 30th of September- 2nd of October: the University is hosting a series of orientation-like activities for the new students. You cand find more information on the University's site)
- 2nd of October: the beginning of the academic year (details about the academic year can be found here)
Contact information:- You can find your secretary here
- For IT-related issues contact server@feaa.uaic.ro