Contul de Acces la Serverele FEAA se formeaza astfel:
Numele de utilizator: matricolul@feaa.uaic.ro (cu exceptia Elearning/Moodle și a Bibliotecii, vezi detalii mai jos!)
Parola: Caracterul steluță (*), apoi primele două litere din numele de familie (!din certificatul de naștere), prima fiind majusculă (fără diacritice!), apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal, apoi caracterul * (steluţă), apoi primele două cifre din Codul Numeric Personal, apoi, din nou, o steluța (*)
Exemplu:
Să presupunem că vă numiţi Pălescu Elena, matricol 310440601RSL181158, cnp 2120303123456
Va autentificati cu:
Nume de utilizator în formatul matricol@feaa.uaic.ro (in cazul nostru, 310440601RSL181158@feaa.uaic.ro)
Parola:
Primele două litere din numele de familie, prima fiind majusculă (fără diacritice!) |
Pa |
apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal |
56 |
caracterul * (steluţă) |
* |
primele două cifre din Codul Numeric Personal |
21 |
din nou, o steluță
| * |
Pentru a vă schimba parola:
Dacă știți parola existentă și doriți să v-o schimbați:
-
Vă autentificați pe site-ul myaccount.microsoft.com
-
Pe mijloc, in Sectiunea Password, click pe link-ul "Change Password"
-
Introduceti parola veche, si apoi, de doua ori, parola noua
-
Atentie! Noua parolă trebuie să aibă minim 8 caractere și cel puțin o litera mare, o cifra și un simbol (spațiu, punct, etc)!
Probleme cu Contul sau Parola?
Pentru a vă schimba parola (dacă nu o mai știți/nu mai merge), sau pentru (re)crearea unui cont: trimiteti un email la parole@feaa.uaic.ro cu urmatoarele informatii:
-
Numele și prenumele de student
-
Matricolul
-
CNPul
-
La ce sunteti inmatriculat(ă)
La ce aveți acces:
-
Calculatoare în laboratoare și Biblioteca FEAA:
-
Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro
-
Probleme cu Portalul?
-
Dacă aveți altă problemă decât numele de utilizator și parola, solicitați asistență la Biroul Server Rețea (sala B330A)
-
Portalul FEAA:
-
Link-uri: portal.feaa.uaic.ro, id.feaa.uaic.ro, doctorat.feaa.uaic.ro
-
Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro
-
Probleme cu Portalul?
-
Dacă aveți altă problemă decât autentificarea, trimiteți email la mugurel@feaa.uaic.ro
-
Activitățile de mentenanță care afectează funcționarea Portalului pot fi monitorizate pe pagina de Facebook a Colectivului Server Rețea FEAA.
-
Site-ul de cursuri on line (Teams):
-
Link: teams.microsoft.com
-
Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro
-
După autentificare în aplicație este normal, în primă fază, să nu găsiți niciun curs; ele vor deveni disponibile pe măsură ce participarea vă este aprobată
-
Platforma poate fi folosită fie din browser, fie descărcând aplicația Teams de aici. Interfața este aproximativ aceeași.
-
Daca folositi aplicatia, recomandam sa debifati "Allow organization to manage my device" dupa ce v-ati introdus numele de utilizator si parola
-
Un tutorial video axat pe pregătirea, instalarea și utilizarea aplicației poate fi vizionat aici
-
Un tutorial axat pe cele mai folosite elemente ale interfeței poate fi descarcat de aici
-
Referitor la Inrolare
-
Studenți cu regim "normal": se face automat
-
Studenți la discipline restante: se face automat, pe baza datelor din formularul de inscriere la refacere (dupa aprobare).
-
Studenți reînmatriculați:
se face automat, atunci după ce primiți Contul de Acces pe Servere
-
Studenți care mai trebuie să susțină examene de licență/disertație: accesul la Teams este dat automnat după ce primiți Contul de Acces pe Servere. Pentru a fi înrolați în eventuale Clase de Indrumare create de profesori, contactați direct cadrele didactice.
-
Probleme cu Teams?
-
Daca sunteti studenți reînmatriculati: după aprobarea de către secretariat, cererile sunt trimise către Server Retea unde vor fi procesate
-
Daca sunteti student la Refacere: cererile din aplicatia de inscriere la refacere vor fi procesate automat.
-
Daca sunteti student in an terminal/absolvent si doriti inrolarea intr-o clasa de indrumare pentru sustinerea lucrarii, contactati profesorul coordonator.
-
Pentru alte probleme cu Teams trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro
-
Site-ul de Elearning (Moodle): [după 26 septembrie]
-
Link: elearning.feaa.uaic.ro
-
Contul de acces: matricol (!fără @feaa.uaic.ro!)
-
Probleme cu Moodle? Trimiteti email la elearning@feaa.uaic.ro
-
Mail FEAA: (după 1 octombrie)
-
Link: outlook.com
-
Contul de acces: matricol@feaa.uaic.ro
-
studenților FEAA le-au fost create automat adrese de email institutionale de forma nume.prenume@feaa.uaic.ro.
-
daca aceasta combinatie nu a fost disponibila s-a folosit formatul nume.prenume2@feaa.uaic.ro, dar dacă aveți un alt prenume care poate fi folosit, contactati-ne în acest sens
-
Puteti vedea ce adresa de email v-a fost creată aici
-
Atentie! Emailurile sunt trimise si receptionate de la nume.prenume@feaa.uaic.ro dar pentru a va accesa casuta de email va conectati la site-ul http://outlook.com folosind Contul de Access pe Serverele FEAA (matricol@feaa.uaic.ro).
-
Probleme cu Mailul FEAA? Trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro
-
Biblioteca online FEAA:
- În anul universitar 2022-2023 site-ul bibliotecii online este oprit.
- Informații despre activitatea bibliotecii offline găsiți pe pagina dedicată de pe Portal:
- programul
- lista cărților care pot fi solicitate în format electronic
- Solicitările de carte se fac doar de pe adresa de mail FEAA.
-
Contact: BibliotecaFEAA@uaic.ro
-
Software cu licență:
-
puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
- Atenție! Vă autentificați cu contul de forma matricol@feaa.uaic.ro!
-
puteți beneficia de alte programe și cursuri Microsoft (sisteme de operare, aplicatii de programare, etc) folosind instrucțiunile de aici pentru a vă activa subscripția, și pe cele de aici pentru a le accesa/descărca
-
puteți beneficia de alte programe cu licență sau la preț redus urmând tutorialul de aici
-
Probleme cu Software-ul? Trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro
-
VPN FEAA:
[după 1 octombrie]
-
studentii pot primi acces pe baza de cerere motivata, in reteaua interna FEAA.
-
Studentii de la disciplinele care se bazeaza pe VPN au deja instructiuni pe pagina dedicata de pe Portal
-
Probleme cu VPN-ul? Trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro
Vă rugăm insistent să respectați interdicția de a nu intra în laboratoare, săli de seminarii sau amfiteatre cu alimente și băuturi (inclusiv/mai ales cafea)
Laboratoarele FEAA
-
Conectarea la calculatoare se face cu acelasi Cont de Acces pe Servere FEAA folosit pentru a accesa site-urile Facultății, precum Portalul și Teams-ul.
-
Este posibil ca Office-ul din laboratoare sau de pe laptopurile puse la dispoziție cadrelor didactice să solicite autentificare. Din nou, se folosește Contul de Acces pe Serverele FEAA.
-
Activitatea pe calculatoarele FEAA este monitorizată. Este strict interzisă accesarea oricăror site-uri și resurse care nu au legătură cu activitatea academică.
- Semnalați orice problemă cu echipamentele din laboratoare la server@feaa.uaic.ro, sala B330A
Rețeaua Wireless la care studenții și profesorii se pot conecta în FEAA se numește Eduroam.
-
Eduroam NU este gestionat de Colectivul Server Rețea FEAA. În urma recablării tronsonului facultății noastre din corpul B, de această rețea se ocupă Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare a Universității. Datele de contact sunt aici
-
Autentificarea se face cu contul @uaic.ro, @staff.uaic.ro, respectiv @student.uaic.ro (dupa caz). Este contul folosit de cadrele didactice pentru a gestiona adresa de email @uaic.ro, și de studenți pentru conectarea la internet in cămin, emailul@student.uaic.ro, etc. NU vă puteti autentifica pe Eduroam cu contul@feaa.uaic.ro.
-
Daca nu aveti un astfel de cont vă puteți înregistra folosind formularul dedicat de aici
-
Instrucțiunile de conectare la Eduroam sunt centralizate aici. Mentionam că, în funcție de sistemul de operare, este posibil să vi se ceară să descărcați și să instalați un certificat de securitate (urmați instrucțiunile de pe ecran). Pentru sistemul de operare Android, un rezumat al setarilor ar fi: EAP Method: TTLS | CA Certificate: Use System Certificate | Online Certificate Status: don’t validate | Domain: uaic.ro (sau student.uaic.ro, sau staff.uaic.ro) | More settings | Phase 2 authentication: PAP | Anonymous Identity
-
Tot traficul în rețeaua Eduroam este monitorizat și jurnalizat. Aveți grijă la ce aplicații rulați pe laptopuri când vă conectați (mai ales torrente)
Asistența cu video-proiecția în săli de curs și seminar este asigurată de Colectivul Server Rețea (sala B330A, telefon 0232-201418)
-
Unele săli echipamente cu conector VGA, altele au cu conector HDMI. Recomandăm să testați din timp dacă laptopul dvs este compatibil cu sistemul de videoproiectie din sală
-
Rugăm cadrele didactice să anunțe din timp dacă au nevoie de laptop, videoproiector sau telecomandă pentru echipamentele din săli.
-
Recomandăm studenților să anunțe din timp dacă au nevoie să împrumute de la Server laptop, videoproiector sau adaptor.
-
Studenții, doctoranzii, precum și cadrele didactice asociate trebuie să lase un act de identitate (de preferat carnetul de student/doctorand) când ridică echipamente de la Server.