Studenții de anul 1 trebuie:
- să ia la cunoștință de Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de licență, aplicabil studenților înmatriculați începând cu anul universitar 2023-2024, anul I de studii (detalii aici)
- să respecte prevederile din Contractul de studii (drepturile și obligațiile) care a fost semnat la confirmarea locului la admitere
- să completeze fișa de inscriere semestrială (detalii în curând)
- să respecte programul cu publicul la secretariat (detalii mai jos)
- să ia legatura cu secretara specializării de care aparține (detalii mai jos)
- să-și desemneze un șef de grupă care să țină legatura cu secretariatul specializării (să comunice la secretariat datele de contact ale acestuia)
- să respecte termenele stabilite de Conducerea FEAA
- să participe la cursuri și seminarii
- să urmărească informațiile de pe portal-ul FEAA - sursa principală de informare;
- să-și facă cont pe eSims (detalii aici)
- să urmărească anunțul de pe portal cu conturi (detalii aici)
Taxele de școlarizare (pentru cei care au trecut de la taxă la buget) vor fi virate în contul studentului, pe baza cererii, nu se fac virări în cont REVOLUT;
- Taxele de școlarizare se achită fie integral, fie în tranșe, astfel (pentru semestrul I):
- - tranșa I – 50% din taxa semestrială până la 15 octombrie;
- - tranșa a II-a – 50% din taxa semestrială până la 15 decembrie.
- Studenții care nu au adus la dosarul de admitere fotografii nu pot primi carnetul de student și nici legitimația de transport (trebuie să se prezinte cu fotografiile la secretariatul specializării)
- Studenții care s-au înscris la modulul pedagogic trebuie să completeze contractul de studii pentru activitățile programului de studii psihopedagogice, nivel 1 (detalii aici)
- Studenții din Republica Moldova cărora le-a fost transmisă aprobarea de școlarizare de la ME vor completa contractele de studii și fișa de inscriere semestrială pentru a beneficia de adeverința pentru permisul de ședere (va fi postat pe Portal un anunț în acest sens)
Adresele de e-mail și numele secretarelor pentru fiecare specializare de la FEAA:
Aceste informații sunt accesibile permanent pe pagina specializării, precum și pe Portal>link-ul din stânga numit Secretare
1
|
| FEAA- Secretar sef | B 411 | Mîndrilă Angelica-Gabriela | angelica.mindrila@uaic.ro |
2 | IF | Economie şi afaceri internaţionale Informatică economică | B409 | Trofin Mariana Ligiana | ligiat@uaic.ro |
3 | IF/IFR | Business Administration Marketing Master MRU IFR | B422 | Buliga Anca Mădălina | anca.buliga@uaic.ro |
4 | IF/Bălți | Contabilitate şi Informatică de Gestiune IF E.C.T.S. – ext. Balti Management in turism – Master – ext.Balti | B410 | Rotariu Carmen | crotariu@uaic.ro |
5 | IF | Management ECTS | B410 | Targhir Ecaterina-Mihaela | ecaterina.targhir@uaic.ro |
6 | IF/ID |
Administraţie publică IF, ID (Iași și Botoșani) Finanţe şi Bănci, ID (Iași și Botoșani)
| B405 | Kocsis Roxana Elena | roxana.kocsis@uaic.ro |
7 | IF | Finanţe şi Bănci Statistică şi previziuni economice | B422 | Rusoi Vasilica | vasilica.rusoi@feaa.uaic.ro |
8 |
ID
| Contabilitate şi Informatică de Gestiune, Management, Iași și Piatra Neamț | B406 | Adomnicăi Ionela Mădălina | ionela.adomnicai@uaic.ro |
9 | ID Botoșani | Finanţe şi Bănci, Administraţie publică | - | Crîșmariu Ioana-Cătălina | ioana.crismariu@uaic.ro |
10 | IF | mastere profesionale (AP, CEA, CDE, SDBIS, DM, MO, MDRU, MTH, SHRME, SIA) | B408 | Cojocaru Rodica Mihaela | cojor@uaic.ro |
11 | IF | mastere profesionale (AA, ADL, AISI, ASM, BPF, EAI, EDA, FA, FRM, MCA, MP, MRU) | B408 | Nedelcu Corina Cristina | crinan@uaic.ro |
12 | | Relatii internationale | B 407 | Moisa Dorina | dorina.moisa@uaic.ro |
13 | | Doctorat | Corp R | Cosuleanu Alina | secretariat.sdeaa@feaa.uaic.ro |
DECAN,
Prof. univ. dr. Cristina Teodora ROMAN