Acesta este Avizierul electronic al Facultății, Portalul FEAA
Rețineți adresa portal.feaa.uaic.ro, deoarece aici sunt postate informațiile de interes pentru studenții FEAA
- Toți candidații admiși în sesiunea iulie 2025 vor primi în luna august pe email un mesaj de la contact@feaa.uaic.ro cu câteva informații necesare în acest moment
- Este important să confirmați că ați primit acest mesaj, deoarece tot pe email veți primi matricolul și datele de autentificare la serverele și serviciile IT ale FEAA. Dacă nu primiți acest mesaj până la 1 septembrie, contactați-ne.
- Referitor la cazare:
- Nu uitați să completați formularul din dreapta (dacă accesați această pagină de pe mobil, formularul apare jos de tot pe pagină). Formularul se adresează doar studenților admiși în sesiunea iulie 2025! Termen limită: 12 septembrie 2025.
- Studenții care au fost admiși la master trebuie să completeze formularul în calitate de studenți "la master" (altfel spus, degeaba au completat formularul de precazare în iunie, în calitate de studenți "la licență")
- Dacă veți completa formularul de mai multe ori, doar ultimul răspuns va fi luat în calcul.
- Informații despre metodologie, tarife și cămine, găsiți pe site-ul Universității
- Referitor la adeverințe:
- Vor putea fi depuse după ce primiți conturile (vedeți mai jos calendarul) dar vor fi aprobate strict după începerea anului universitar
- Referitor la conturi:
- Nu sunt făcute încă. Vedeți mai jos calendarul
- În atenția candidaților admiși la ID sau la Doctorat:
- Majoritatea informațiilor de pe această pagină se adresează viitorilor studenți la Licență (IF) și Master.
- Exista un Portal separat pentru studiile la ID, la adresa id.feaa.uaic.ro
- Exista un Portal separat pentru studiile doctorale, la adresa doctorat.feaa.uaic.ro. Având în vedere că aprobările pentru studii doctorale sosesc după un alt calendar față de studiile de licență/master, este posibil ca perioadele de mai jos despre trimis matricole și creat conturi să fie decalate.
- În atenția candidaților Români de Pretutindeni:
- Informații despre obținerea aprobării de școlarizare vor fi postate la începutul anului universitar
Ce urmează (datele cu +/- sunt orientative; actualizăm pe măsură ce aflăm înformații):
- 16-20 septembrie (+/-): aducerea actelor în original la FEAA de către candidații care au confirmat online
- 18 septembrie (+/-): afişarea la facultăţi a listelor cu studenții care au primit dreptul de cazare în Turul 1
- 20-23 septembrie: eliberarea dispoziţiilor individuale de cazare (la facultate) și apoi mers la camine pentru acordarea efectivă a locului.
- 24-29 septembrie: alte tururi de cazări.
- 24-29 septembrie (+/-): alocarea numerelor matricole și trimiterea acestora pe email către studenți, împreună cu instrucțiuni pentru autentificare
- 25 septembrie (+/-): afișarea Orarelor și a repartizării pe grupe pe Portal
- 26-28 septembrie(+/-): evenimente de prezentare a Universității dedicate bobocilor (informații despre ediția de anul trecut găsiți pe pagina dedicată de pe site-ul Universității)
- 25 septembrie-5 octombrie: înrolarea pe Teams și Elearning
- 2-27 octombrie (+/-): depunerea cererilor de recuperare a taxei achitată de candidații care au fost admiși în prima fază la "cu taxă" și apoi au trecut cu finanțare de la buget
- 15 octombrie (+/-): activarea celorlalte servicii oferite studenților (email, VPN, etc)
Activitatea didactică începe pe 29 septembrie (structura anului universitar poate fi consultată aici)
- Secretariatul FEAA poate fi contactat folosind informațiile de aici.
- Nu uitați că, oficial, sunteți studenți începând cu 29 septembrie, ca urmare multe din serviciile oferite studenților FEAA nu vă sunt disponibile înainte de această dată
- Știrile din Universitate sunt centralizate aici.
- Pentru probleme IT legate de FEAA contactați Biroul Server Rețea pe email la server@feaa.uaic.ro sau telefonic la 0232-201418
- Pagina care centralizează serviciile IT disponibile studenților poate fi accesată aici
Alte site-uri de interes:
Pe Portal, Elearning si Teams vă vor fi create conturi. Pe Grades vă creati singuri contul (dupa 29 septembrie). Vom reveni cu detalii
Welcome to FEAA!
This is "The Portal", our faculty's online newsboard. We encourage you to bookmark the site portal.feaa.uaic.ro, since starting September, it will become your "go-to" site for information regarding your academic activity.
(If you are one of our doctoral students, you have your own Portal to bookmark, available at doctorat.feaa.uaic.ro; except for the hosting form on the right, most of the information on this page targets students from bachelor and master studies)
For now, there is not much to do, except to fill in the form on the right if your would like to be hosted in one of the university's hostels in the academic year 2025-2026 (deadline: 12th of September). More details regarding this subject can be found on the University's dedicated webpage.
As dates go, this is what we know ("+/-" denotes an estimative date, based on previous years; it will be updated as more information becomes available):
- 16th-20th of September: the candidates who did not have all their required documents (including original documents) in their admission folder are required to remedy this situation
- 18th of September: "round 1" list of students who received hosting in University's facilities.
- 20th-23rd of September: "round 1" of the hosting process will take place (the students will pick-up their hosting permit from the faculty and then will go to the hostel for the actual hosting). Information about this, including the methodology, will be posted on the Portal in a separate announcement (which will be linked here)
- 24th-29th of September: other rounds of hosting will take place
- 24th-29th of September(+/-): the student ID Number (called "Matricol") will be sent to students by email, together with login information (if you would like a preview of the IT services available to students, check the page here)
- 25th of September (+/-): the course timetables and the students classes will be posted on the Portal
- 26th-28th of September: the University is hosting a series of orientation-like activities for the new students. You can find information regarding last year events on the University's website)
- 29th of September: the beginning of the academic year (details about the academic year can be found here)
- 25th of September-5th of October: you will be enrolled in Teams and Elearning
Contact information:- You can find your secretary here.
- Remember that you will be officially a "FEAA student" begining with the 29th of September, thus many student services are not available to you before that date
- For IT-related issues contact server@feaa.uaic.ro