Câteva subiecte frecvente care apar în întrebările studenţilor
click pe link pentru acces rapid la subiectul respectiv:
Bibliotecă
Biblioteca FEAA versus Biblioteca Central Universitara-Filiala de Economie
Sunt doua lucruri diferite. Biblioteca FEAA este un demers al facultăţii, accesibil doar studenţilor FEAA pe bază de înscriere pentru acces şi gestionat de personal FEAA.
Pe durata pandemiei biblioteca functioneaza in regim ON-LINE (pentru detalii accesati sectiunea Biblioteca).
BCU-filiala Economie este o instituţie separată, localizată în corpul C, la etajul 4 şi pentru care aveţi nevoie de permis de acces de la BCU. Când vă faceţi fişa de lichidare, vă adresaţi BCU-filiala economie, nu Bibliotecii FEAA.
Regulamente şi restricţii în bibliotecă
Există şi un regulament, şi accesul în bibliotecă presupune respectarea unor restricţii. Acestea sunt afişate la intrarea în bibliotecă şi vor fi postate şi pe
zona dedicată de pe Portal. Nu sunteţi obligaţi să folosiţi biblioteca FEAA, dar dacă alegeţi să o folosiţi, trebuie să respectaţi regulamentele.
Din biblioteca nu pot accesa/nu îmi merge....
Adresati-vă operatorilor din biblioteca. Din anul universitar 2014-2015 Departamentul Server Reţea asigura doar servicii de internet, autentificare în reţea şi filtrare de conţinut la cererea operatorilor din bibliotecă. Orice altceva nu merge din biblioteca, cereţi detalii acolo.
Elearning
Site-ul pentru examene online a facultății folosește platforma Moodle, aflată la adresa
http://elearning.feaa.uaic.ro.
Autentificare pe platforma de Elearning
Vă conectați cu același nume de utilizator ca pe Portal (dar fără @feaa.uaic.ro) și cu aceeași parolă ca pe Portal. Dacă nu vă puteți autentifica, verificați dacă merge autentificarea pe Portal. Dacă nu va puteți autentifica nici aici, urmați procedura de aici. Dacă vă puteți conecta pe Portal dar nu vă puteți conecta pe Elearning, trimiteti un email la elearning@feaa.uaic.ro.
ESIMS
Mai mult decat un catalog electronic al Universității, acest site centralizează toate informațiile despre activitatea didactică a unui student, inclusiv taxe, incadrare în grupă, etc. Instrucţiuni de utilizare: Click aici.
Înainte de orice altceva:
V-aţi făcut cont? Dacă Nu,
creaţi-vă! Nu e ca pe Portal, unde contul vă e gata creat.
De ce nu ma pot conecta la simsweb?
Conturile nefolosite timp de 6 luni sunt sterse in mod automat. In acest caz trebuie sa creati contul din nou.
Am uitat parola de la simsweb.
Daca ati uitat parola atunci trebuie sa resetati contul. Acest lucru se face in urmatorul mod: pasul 1 este sa blocati contul prin introducerea de 10 ori a unei parole gresite; pasul 2 este sa asteptati 30 de minute dupa care contul blocat este sters in mod automat; pasul 3 este sa creati din nou contul folosind numarul matricol personal.
De ce nu imi apare nota pe simsweb?
Daca observati ca notele colegilor apar pe simsweb iar nota dvs. nu apare atunci trebuie sa contactati secretariatul pentru a verifica situatia din catalog. O posibila cauza ar fi restanta la taxa de scolarizare, caz in care notele nu sunt inregistrate dar situatia exacta o aflati de la secretariat.
Dacă îmi apare o notă greșită pe ESIMS?
Luați legătura cât mai repede cu secretariatul departamentului de care ține respectiva disciplină. Dacă e o problemă cu notele la Finanțe, Monedă și Administrație publică, Management, Marketing și Administrarea afacerilor, persoana de contact este Mihaela Ignat, la sala B425. Dacă e o problemă cu note la Economie și Relații internaționale, Contabilitate, Informatică economică și Statistică, persoana de contact este Cristina Joldescu la sala B423. În general, dacă este o problemă cu o notă la ID, luați legătura cu secretariatul ID la sala B406, tel. 0232-201419
Dacă mă pot conecta pe ESIMS dar nu îmi apare nimic/nu mi s-au actualizat informațiile ?
Vedeți pe pagină dacă aveți un buton
Remove. Daca il găsiți, apăsați-l. Dacă nu îl găsiți (sau după ce l-ați apăsat), găsiți butonul
Create and Connect și apăsați-l. Dacă, totuși, nici așa nu vă apar datele, vedeți mai jos cine se ocupa de ESIMS.
De ce nu imi apare chitanta de plata a taxei de scolarizare pe simsweb?
Pe simsweb se inregistreaza numai taxele de scolarizare. Taxele de refacere sau alte taxe sunt gestionate la secretariat. Taxele de scolarizare platite la casieria FEAA se inregistreaza a doua zi. Taxele de scolarizare platite la BRD se inregistreaza in aproximativ o saptamana. Taxele de scolarizare platite prin ordin de plata sau mandat postal se inregistreaza in aproximativ doua saptamani. Daca observati ca s-au depasit termenele de mai sus atunci trebuie sa contactati secretariatul.
Si totusi, cine se ocupa de ESIMS?
Platforma ESIMS este gestionată la nivel de Universitate de Direcția Comunicații Digitale, Statistica si Informatizare a Universitatii. Sediul lor este in spatele FEAA (iesirea din holul central, pe langa scari) in cladirea centrului "Pas cu Pas" (intrarea din spate, pe lângă barieră). Ei se ocupa de aplicatie (conturi, mentenanta), nu de note si taxe;
Introducerea notelor în ESIMS este gestionata de Baza de Date FEAA (dar dânșii doar actualizează informații, nu dau detalii despre note și situații; pentru asta contactați Secretariatul)
PLASME
Pentru a afişa un anunţ pe plasmele din FEAA creaţi un fişier în format landscape de rezoluţie recomandată 1920x1080 px. Trimiteţi acest fişier pe email la
lucian.berechet@uaic.ro sau aduceti-l pe un stick la sala B421.
REŢEAUA FEAA
Cuprinde echipamentele, site-urile şi programele gestionate de Biroul Server Rețea FEAA,
Include Portalul, sistemul de Email, laboratoarele (atât hardware cât şi software)
Contact: server@feaa.uaic.ro | 0232-201418 | sala B330A
Portal FEAA
Primul lucru pe care îl faceţi odata ajunşi pe Portal este
să vă autentificaţi (link-ul Sign In din dreapta sus) folosind Contul de Acces pe Serverele FEAA. Majoritatea zonelor de pe Portal necesită autentificare. Dacă
nu merge parola urmaţi instrucţiunile de
aici. Dacă doriţi
să vă schimbaţi parola conectati-vă la un calculator din laboratoare şi apăsaţi combinaţia de taste Alt+Control+Del şi alegeţi Change a Password (minim 7 caractere). Răspundeţi de tot ce se postează pe Portal de pe contul vostru, deci nu înstrăinaţi datele de autentificare.
Zona Student de pe Portal şi meniul cu acelaşi nume centralizează unele servicii şi legături diferite de activitatea strict didactică. În pagina Student aveţi secţiunea de Obiecte pierdute şi cea de Evenimente şi Conferinţe neadresate direct studenţilor FEAA. Tot aici sunteţi anunţaţi de existenţa unor informaţii noi în paginile de Recrutări sau de o informaţie nouă din Zona Relaţii Internaţionale. După un upgrade de hardware (pauza intersemestrială) aici vor fi centralizate toate ultimele anunţuri şi documente din secţiunile disciplinelor astfel încât să vedeţi toate noutăţile dintr-o singură fereastră.
Descarea fişierelor de pe Portal
În funcţie de browser, fie click simplu pe fişier fie click dreapta de mouse pe fişier>Save Target As.
Software cu licenţă? Detalii
aici.
Certificări? Vezi
CFCA
Mail FEAA? Da. Detalii aici
Search pe Portal? Deocamdată dezactivat intenţionat, preferând să alocăm resursele pentru stabilitatea sistemului şi viteza de răspuns. Va fi activat ]n cur\nd.
Laboratoare
Pe toate calculatoarele din laboratoare
vă autentificaţi în acelaşi mod ca şi pe Portal. Activitatea pe staţie este strict monitorizată; calculatoarele trebuie folosite în scopuri didactice, cu respectarea reglementarilor legale şi cu accesarea doar de site-uri şi aplicaţii academice.
Răspundeţi de tot ce se întâmplă pe staţie cât sunteţi autentificat, deci nu înstrăinaţi datele de acces.
Studenţii au acces la
partiţia Z, care le oferă posibilitatea de a lucra dintr-un laborator şi a-şi găsi munca salvată atunci când se conectează din altul. Tot pentru studenţi a fost creată
partiţia R, unde ei au doar drepturi de citire şi de unde pot copia fisiere puse la dispoziţie de cadrele didactice. Este posibil ca discurile Z şi R să nu apară automat pe toate staţiile. În acest caz este necesar un pas suplimentar de
activare: mergeţi pe discul e:\__Activare Z şi rulaţi cele două fişiere dinăuntru. Ignoraţi eventualele mesaje cu "Disconnected Network Drive".
Discurile Z si R nu pot fi accesate dinafara laboratoarelor. Faţă de anii anteriori a fost imbunatatit suportul pentru
aplicatii de stocare "in cloud" (Dropbox, OneDrive, Google Drive). Vă recomandăm să folosiţi unul din aceste servicii (sau email-ul) pentru a avea la dispoziţie fişierele lucrate la facultate şi înafara laboratoarelor.
Faţă de anii anteriori, pe calculatoarele din laboratoare au fost instalate mult mai multe programe non-didactice (de la browser-e la aplicaţii multimedia). Dacă aveţi nevoie
să fie instalat vreun program, luaţi legătura cu Departamentul Server Reţea. Tentativele de a ocoli sistemele de securitate spre a instala programe nu vor fi tolerate.
Calculatoarele de pe holul de la parter funcţionează doar pentru accesat site-urile FEAA, email-uri şi citit presa (cu alte cuvinte, vom restricţiona expres Facebook-ul, Youtube-ul şi jocurile).
Politica de confidențialitate a datelor personale
Până la adoptarea unei politici de confidențialitate a datelor private la nivel de Universitate, FEAA a dezvoltat o politică proprie de implementare a reglementărilor Regulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Această politică poate fi descărcată, în format PDF, de
aici.