English translation available at the end of page
Cererile de reînmatriculare se depun la secretariatul specializării în perioada 15-23 septembrie 2025
Studenţii se vor putea reînmatricula (în funcţie de situaţia şcolară şi de capacitatea de şcolarizare) cu următoarele documente:- cererea de reînmatriculare (poate fi descarcată de aici: format .doc | format .pdf)
- chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD; codul taxei este 29 – detalii despre plata taxelor aici);
- chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare (unde este cazul);
- chitanţa de plată a primei jumătăți din taxa de şcolarizare pentru semestrul I al anului universitar 2025-2026, (taxa se achită la BRD-cod 31)
- în acest caz taxa de școlarizare se calculează astfel: valoarea unui credit x numărul de credite al fiecărei discipline nepromovate.
- valoarea unui credit este 67 de lei pentru studii de licență și 83,33 lei pentru o disciplină de master (pentru o disciplina cu 6 credite la master se achita 500 de lei)
- contractul de studii (se ridică de la FEAA);
- fişa de înscriere semestrială.
Studenții care au restanțe din ani anteriori celui în care s-au reînmatriculat vor trebui să se înscrie la refaceri. Pentru restanțele din anul în care s-a făcut reînmatricularea nu va trebui depusă cerere.
Conturi, înrolări, adeverințe: pe măsură ce se vor aproba formalitățile de reînmatriculare (deci nu imediat ce ați depus cererea), se vor crea automat conturi de Portal/Teams/Elearning. Până atunci puteți accesa doar partea publică a Portalului. Adeverințele online vor putea fi solicitate după aprobarea cererii de înmatriculare de către Rectorat
Studenţii exmatriculaţi ca urmare a retragerii de la studii pot fi reînmatriculaţi numai dacă sunt declaraţi admişi în urma concursului de admitere.
Applications for re-enrollment in the 2025-2026 academic year must be submitted between September 15-23, 2025, at the Secretary's Office
1. Students will be able to re-enroll (depending on their school situation and tuition capacity) with the following documents:
- application (format .doc | format .pdf);
- the payment receipt for the re-registration fee in the amount of 200 lei (the fee is paid at BRD bank-code 29; details about the payment of fees are centralized here; contact your secretary if you require assistance);
- payment receipt for any unpaid tuition fee from previous years (if it is the case);
- payment receipt for the first half of the tuition fee for the second semester of the academic year 2025-2026, (the fee is paid at BRD-code 31)
- the study contract (you will get this from you Secretary);
- semester registration form.
2. Students expelled as a result of withdrawing from studies can only be enrolled if they are declared admitted following the admission competition