Skip Ribbon Commands
Skip to main content

​​​

Informații utile pentru studenții din anul I de studii

  • să ia la cunoștință de Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de licență, aplicabil studenților înmatriculați începând cu anul universitar 2022-2023, anul I de studii
  • să respecte prevederile din  Contractul de studii (drepturile și obligațiile) care a fost semnat la confirmarea locului la admitere;
  • să respecte programul cu publicul la secretariat;
  • să ia legatura cu  secretara specializării de care aparține;
  • să-și desemneze un șef de grupă care să țină legatura cu secretariatul specializării (să comunice la secretariat datele de contact ale acestuia);
  • să respecte termenele stabilite de Conducerea FEAA;
  • să participe la cursuri și seminarii;
  • să urmărească informațiile de pe portal-ul FEAA -  sursa principală de informare;
  • să-și facă cont pe eSims;
  • să urmărească anunțul de pe portal cu conturi;
  • taxele de școlarizare (pentru cei care au trecut de la taxă la buget) vor fi virate în contul studentului, nu se fac virări în cont REVOLUT;
  • Taxele de școlarizare se achită fie integral, fie în rate, astfel:
    • Pentru s​emestrul I: 

      • tranșa I – 50% din taxa semestrială până la 31 octombrie; 
      • tranșa a II-a – 50% din taxa semestrială până la 15 decembrie.
  • studenții care nu au a​dus la ​dosarul de admitere fotografii  nu au carnetul de student și nici legitimația de transport completate (să se prezinte cu fotografiile la secretariat);

  • cei care s-au înscris la modulul pedagogic trebuie să completeze contractul de studii pentru activitățile programului de studii psihopedagogice, nivel 1;

  • studenții din Republica Moldova cărora le-a fost transmisă aprobarea de școlarizare de la ME vor completa contractele de studii și fișa de inscriere semestrială pentru a beneficia de adeverința pentru permisul de ședere;

    Adresele de e-mail și numele secretarelor pentru fiecare specializare de la FEAA:


Nrt crt​.

Forma de învăţământ

Specializarea

Sala

Secretar​

Adresa e-mail



1

 

FEAA- Secretar sef

B 411

Mîndrilă Angelica-Gabriela

angelica.mindrila@uaic.ro


2

IF

Economie şi afaceri internaţionale
Informatică economică

B409

Trofin Mariana Ligiana

ligiat@uaic.ro

3

IF

Business Administration
Marketing

B422

Buliga Anca Mădălina

anca.buliga@uaic.ro

4

IF

Contabilitate şi Informatică de Gestiune IF

B409

Rotariu Carmen

crotariu@uaic.ro

5

IF

Management
ECTS

B410

Targhir Ecaterina-Mihaela

ecaterina.targhir@uaic.ro

6

IF

Statistică şi previziuni economice
Administraţie publică

B405

Kocsis Roxana Elena

roxana.kocsis@uaic.ro

7

IF

Finanţe şi Bănci

B422

Rusoi Vasilica

vasilica.rusoi@feaa.uaic.ro

8

ID /​ Bălți

Management
Conversie profesională Management
E.C.T.S. – ext. Balti
Management in turism – Master – ext.Balti

B406

 ​

Sandu Ana-Claudia

claudia.sandu@uaic.ro

9

ID

 

Contabilitate şi Informatică de Gestiune,
Finanţe şi Bănci, Administraţie p​ublică
mastere profesionale IFR

B406

Poraicu Mădălina-Irina

madalina.poraicu@uaic.ro

10

ID Botoșani

Finanţe şi Bănci,
Administraţie publică

-

Calfa Raluca

raluca.calfa@uaic.ro

11

IF

mastere profesionale (AP, CEA, CDE, SDBIS, DM, MO, MDRU, MTH, SHRME, SIA)

B408

 

Cojocaru Rodica Mihaela

 

cojor@uaic.ro

12

IF

mastere profesionale (AA, ADL, AISI, ASM, BPF, EAI, EDA, FA, FRM, MCA, MP, MRU)

B408


Nedelcu Corina Cristina

crinan@uaic.ro


13

 

Relatii internationale

B 407

Moisa Dorina

dorina.moisa@uaic.ro

14

 

Doctorat

Corp R

Cosuleanu Al​ina

secretariat.sdeaa@feaa.uaic.ro


DECAN,

Prof. univ. dr. Cristina Teodora ROMAN