Se pot depune două tipuri de contestații: 

  • pentru notă (considerați că nu ați fost evaluat(ă) corect) 
  • pentru probleme administrative (colegilor le-au fost afișate notele dar nu și dumneavoastră, fie pentru că ați achitat taxele mai târziu sau nu acestea nu au fost procesate)
CONTESTAȚII LA NOTE
​CONTESTAȚII PE PROBLEME ADMINISTRATIVE
​Formularele de mai jos se adresează studenților de la studii de Licență (IF și ID) și Master, centrele de studii Iași și Piatra Neamț.

Pentru a fi luate în calcul, formularele trebuie completate în perioada regulamentară de depunere a contestațiilor. De asemenea, trebuie să fiți autentificați de pe contul titularului contestației. 

Formularele se completează în funcție de Departamentul FEAA de care aparțin profesorii care predau respectiva disciplină:

  • Economie și Relații internaționale, Contabilitate, Informatică economică și Statistică: click aici
  • Finanțe, Monedă și Administrație publică, Management, Marketing și Administrarea afacerilor: click aici

Pentru probleme, trimiteți un email la mugurel@feaa.uaic.ro.


Trimiteți o contestație pe email direct la secretariatul specializării (click aici pentru date de contact), specificând:
  • numele de student,
  • matricolul,
  • anul,
  • specializarea,
  • faptul ca solicitati luarea in considerare a notei la disciplina.... avand in vedere plata cu intarziere a taxei
  • atasati dovada platii