Se pot depune două tipuri de contestații:
- pentru notă (considerați că nu ați fost evaluat(ă) corect)
- pentru probleme administrative (colegilor le-au fost afișate notele dar nu și dumneavoastră, fie pentru că ați achitat taxele mai târziu sau nu acestea nu au fost procesate)
Formularele de mai jos se adresează studenților de la studii de Licență (IF și ID) și Master, centrele de studii Iași și Piatra Neamț.
Pentru a fi luate în calcul, formularele trebuie completate în perioada regulamentară de depunere a contestațiilor. De asemenea, trebuie să fiți autentificați de pe contul titularului contestației.
Formularele se completează în funcție de Departamentul FEAA de care aparțin profesorii care predau respectiva disciplină:
- Economie și Relații internaționale, Contabilitate, Informatică economică și Statistică: click aici
- Finanțe, Monedă și Administrație publică, Management, Marketing și Administrarea afacerilor: click aici
Pentru probleme, trimiteți un email la mugurel@feaa.uaic.ro.
| Trimiteți o contestație pe email direct la secretariatul specializării (click aici pentru date de contact), specificând:
- numele de student,
- matricolul,
- anul,
- specializarea,
- faptul ca solicitati luarea in considerare a notei la disciplina.... avand in vedere plata cu intarziere a taxei
- atasati dovada platii
|