Sign In

Home

​​​​

Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
  
  
  
  
Attachment
  
15.01.2018 12:24Mihaela IABLONSCHI
  
11.01.2018 12:18Mihaela IABLONSCHI

​Studentii din anul 2 si cursantii care au restante din anii anteriori - semestrul 1 pot depune cerere si chitanta pentru reexaminare la secretariat in programul cu publicul cu cel tarziu 3 zile inainte de examen. Chitanta este valabila pentru doua prezentari in acest an universitar. Pentru a depune cererea de reexaminare trebuie sa fie achitata taxa de scolarizare pentru semestrul I. Pentru sesiunea de restante trebuie depusa din nou cerere (daca examenul nu a fost promovat).

  
10.01.2018 10:57Mihaela IABLONSCHI

​Secretariatul va fi deschis astfel -

sambata 13 ianuarie 2018 intre orele 8 - 12

duminica 21 ianuarie 2018 intre orele 8 - 12

Attachment
  
10.01.2018 10:55Mihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat

Attachment
  
20.12.2017 14:38Mihaela IABLONSCHI

In fisierul atasat gasiti precizari privind sesiunea de examene precum si perioada de inscriere si sustinere a examenului de finalizarea studiilor din februarie 2018

  
18.12.2017 14:00Mihaela IABLONSCHI

​Studentii de la Spec.Contabilitatea afacerilor care au avut tema aprobata la conf.dr.Grosu Maria sunt rugati sa-si verifice din nou titlul corectat cu rosu din tabelul afisat in sectiunea Documente.

Attachment
  
18.12.2017 12:09Mihaela IABLONSCHI

În atenţia studenţilor de la IFR Repetenţi/reînmatriculaţi/cu întreruperi de studii în 2016-2017

Studenţii care repetă anul de studii în 2017-2018 sunt aşteptaţi la Secretariat IFR, în programul cu publicul, pentru a ridica procesele verbale de echivalare si stabilire a diferenţelor. La reinmatriculare ati primit o fisa in baza careia s-a intocmit un proces verbal.

Ridicarea proceselor verbale de la Secretariat este obligatorie. Termen limita 22.01.2018.

Atasat veti gasi un extras din  Procedura operationala de organizare a activitatii privind gestiunea rezultatelor obtinute de studenti la evaluarile finale la disciplinele incluse in planurile de invatamant. Va rugam sa cititi cu atentie art.26 ce prevede – „studentul are obligatia de a informa cadrul didactic titular al disciplinei echivalate de situatia sa, iar acesta, in baza PV de echivalare... va trece nota respectiva in catalogul disciplinei semestrului curent".

In final, atasez lista studentilor de la specializarile mentionate mai sus ce pot ridica procesele verbale. Pentru nelamuriri puteti suna la 0232/201626.

Attachment
  
11.12.2017 13:18Mihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat

  
11.12.2017 13:11Mihaela IABLONSCHI

​In ziua de 16 decembrie 2017 orele la disciplina Managementul organizatiilor se vor sustine intervalul 14 - 18

  
04.12.2017 14:23Mihaela IABLONSCHI

​In zilele de 9 si 10 decembrie 2017 secretariatul este INCHIS.

In zilele de 16 si 17 decembrie 2017 secretariatul este DESCHIS in intervalul 8 - 12

Attachment
  
04.12.2017 13:57Mihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat

  
22.11.2017 10:55Mihaela IABLONSCHI

Reamintim studentilor ca termenul de depunerea fisei (anexa contractului de studiu) pentru semestrul I al anului univ.2017/2018 a fost 31.10.2017. Dupa data de 28.11.2017 studentii nu se mai pot inscrie la cursuri deci nu mai pot depune fisa semestriala. Nedepunerea fisei presupune neparticiparea la examene pentru semestrul acesta.

Attachment
  
20.11.2017 10:02Mihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat

  
20.11.2017 10:01Mihaela IABLONSCHI

​In zilele de 25 si 26 noiembrie 2017 secretariatul este DESCHIS in intervalul 8 - 12.

Attachment
  
13.11.2017 11:17Mihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat

  
13.11.2017 11:15Mihaela IABLONSCHI

​In zilele de 18 si 19 noiembrie 2017 secretariatul este INCHIS.

Attachment
  
06.11.2017 15:28Mihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat.

  
06.11.2017 15:21Mihaela IABLONSCHI

In zilele de 11,12 noiembrie 2017 secretariatul va fi deschis in intervalul 8 - 12.

  
06.11.2017 8:16Mihaela IABLONSCHI

​Au fost reprogramate orele la disciplina Leadership. Va rog sa consultati orarul.

  
03.11.2017 11:11Mihaela IABLONSCHI

​Orele la disciplina Economie din data de 11.11.2017 au fost reprogramate pentru data de 25.11.2017 interval 9 - 13.

  
31.10.2017 11:07Mihaela IABLONSCHI

​Din motive obiective orele la disciplina LEADERSHIP din data de 04 nov. 2017 vor fi reprogramate. Va rugam sa consultati orarul zilele urmatoare.

Attachment
  
31.10.2017 11:05Mihaela IABLONSCHI

​Fisier modificat atasat!!!

Attachment
  
24.10.2017 9:07Mihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat

Attachment
  
18.10.2017 10:35Mihaela IABLONSCHI

​Proiect la disciplina Managementul organizatiilor - fisier atasat.

  
16.10.2017 12:01Mihaela IABLONSCHI

​Secretariatul va fi deschis in zilele de:

21.10.2017 (sambata) orele 8 - 12

28.10.2017 (sambata) orele 8 - 12

29.10.2017 (duminica) orele 8 - 12

Attachment
  
16.10.2017 11:58Mihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat

Attachment
  
10.10.2017 10:11Mihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat

  
05.10.2017 13:46Mihaela IABLONSCHI

​Fisele semestriale se completeaza si se depun pana la 31 octombrie 2017. Tot pana la finele lunii octombrie trebuie achitata 1/2 din taxa de scolarizare aferenta semestrului I an univ. 2017/2018.

  
05.10.2017 13:41Mihaela IABLONSCHI

​Orele de pregatire din data de 7 octombrie 2017 pentru anul II MRU la disciplina Diagnostic organizational (orele 9 - 14) se vor desfasura in sala B513 Secretariatul va fi deschis in zilele de 14 si 15 octombrie 2017 in intervalul 8 - 12.

  
24.09.2017 12:15Mihaela IABLONSCHI

Pe prima pagina a portalului gasiti lista studentilor propusi pentru exmatriculare septembrie 2017. Reinmatricularile se fac in perioada 25 sept.-5 oct.2017 astfel: se depune la secretariat cererea impreuna cu chitanta de 200 lei taxa reinmatriculare si 1/2 din taxa de scolarizare aferenta sem.I al anului univ. 2017//2018. Daca studentul are debit la taxe se achita si debitul aferent. La reinmatriculare studentul completeaza contractul de studii si fisa semestriala.

1 - 30Next
  
  
  
  
Repartizare teme disertatie MRU_CA  Iulie 2018_modificat - portal.xls
  
18.12.2017 14:01Mihaela IABLONSCHI
Orare IFR 2017-2018 sem 1.xls
  
06.11.2017 8:18Mihaela IABLONSCHI
regulament_master 2017.pdf
  
24.09.2017 12:16Mihaela IABLONSCHI
Lista profesorilor indrumatori disertatii MRU 2017-2018.pdf
  
15.03.2017 11:02Mihaela IABLONSCHI
Lista profesorilor indrumatori disertatii CA 2017-2018 -.pdf
  
15.03.2017 11:02Mihaela IABLONSCHI
Teme disertatie MRU Iulie 2017 - portal.xls
  
06.12.2016 11:22Mihaela IABLONSCHI
RegulamentMaster-2011.pdf
  
24.11.2016 10:37Mihaela IABLONSCHI
tutori formatii de studii 2016 2017.pdf
  
01.11.2016 21:54Mugurel Patrichi
Economie_suport de curs_MC ZI_2016.pdf
  
06.10.2016 13:15Liviu MAHA
There are no items to show in this view of the "Zona de Discutii" discussion board.