Sign In

Home

​​​​

Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
  
  
  
  
  
18.02.2019 9:07Madalina-Irina Poraicu

​In sectiunea Documente regasiti orarele pentru semestrul II de studiu.

  
01.02.2019 15:59Madalina-Irina Poraicu

Cererile de reînmatriculare se depun în perioada 4-14 februarie 2019 la Secretariat, în timpul programului de lucru cu publicul.

  
28.01.2019 15:39Madalina-Irina Poraicu

​In sectiunea documente regasiti afisata programarea sesiunii de restante. Consultati fisierul periodic pentru a verifica daca nu sunt modificari.

  
23.01.2019 11:58Madalina-Irina Poraicu

Examenul la disciplina Economie din data de 24 ianuarie 2018 se poate sustine online: in Blackboard FEAA, si/sau in sala de examen, conform planificarii sesiunii.

(FEAA.UAIC, cladirea B)

  
17.01.2019 9:56Madalina-Irina Poraicu

Intrarea la examene se face pe baza carnetului de student vizat pentru anul universitar 2018/2019 și a cărții de identitate.

  
17.01.2019 8:07Madalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 19 si 20 ianuarie 2019 este urmatorul:

- 19 ianuarie 2019 intre orele 08:00-12:00

- 20 ianuarie 2019 intre orele 08:00-12:00

  
16.01.2019 12:31Madalina-Irina Poraicu

​Orele programate in acest sfarsit de saptamana la disciplina Informatica pentru afaceri se vor tine in laboratorul B328, in intervalul orar 10-14.

  
15.01.2019 8:08Madalina-Irina Poraicu

Studenţii menționați sunt aşteptaţi la Secretariatul IFR, în programul cu publicul, pentru a ridica procesele verbale de echivalare si stabilire a diferenţelor.

Ridicarea proceselor verbale de la Secretariat este obligatorie. Termen limita 22.01.2019.

Atasat veti gasi un extras din  Procedura operationala de organizare a activitatii privind gestiunea rezultatelor obtinute de studenti la evaluarile finale la disciplinele incluse in planurile de invatamant. Va rugam sa cititi cu atentie art.26 care prevede ca „studentul are obligatia de a informa cadrul didactic titular al disciplinei echivalate de situatia sa, iar acesta, in baza PV de echivalare... va trece nota respectiva in catalogul disciplinei semestrului curent".

Pentru nelamuriri puteti suna la 0232/201626 sau 0232/201419.

Extras Procedura Note + Echivalari + Procese verbale de echivalare.pdf

  
11.01.2019 10:11Madalina-Irina Poraicu

In atasament regasiti programarea pe sali a activitatilor didactice din sfarsitul de saptamana 12 si 13 ianuarie 2019

sali 12 si 13 ian.pdf


  
11.01.2019 10:09Madalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 12 si 13 ianuarie 2019 este urmatorul:

- 12 ianuarie 2019 intre orele 08:00-12:00

- 13 ianuarie 2019 secretariatul nu are program cu publicul

  
15.12.2018 9:24Madalina-Irina Poraicu

​Proiectele la disciplina Finantele afacerilor se vor trimite pe adresa de email a domnului profesor Ihnatov Iulian: iulian.ihnatov@uaic.ro .

Termenul ramane cel stabilit de catre domnul profesor.

  
13.12.2018 15:05Madalina-Irina Poraicu

​In atasament regasiti programarea pe sali a activitatilor didactice din sfarsitul de saptamana 15-16 decembrie 2018


sali 15 si 16 dec.pdf

  
13.12.2018 15:03Madalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 15 si 16 decembrie 2018 este urmatorul:

- 15 decembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 16 decembrie 2018 secretariatul nu are program cu publicul

  
06.12.2018 15:34Madalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 08 si 09 decembrie 2018 este urmatorul:

- 08 decembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 09 decembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
06.12.2018 14:19Madalina-Irina Poraicu

In atasament regasiti programarea pe sali a activitatilor didactice din sfarsitul de saptamana 08-09 decembrie 2018.


sali 08 si 09 dec.pdf

  
26.11.2018 14:33Madalina-Irina Poraicu

ÎN PERIOADA 29 NOIEMBRIE - 2 DECEMBRIE 2018 SECRETARIATUL ID/IFR ESTE ÎNCHIS.​

  
22.11.2018 14:38Madalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 24 si 25 noiembrie 2018 este urmatorul:

- 24 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 25 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
22.11.2018 14:15Madalina-Irina Poraicu

In atasament regasiti programarea pe sali a activitatilor didactice din sfarsitul de saptamana 24-25 noiembrie 2018.


sali 24 si 25 nov.pdf

  
15.11.2018 10:44Madalina-Irina Poraicu

In atasament regasiti programarea pe sali a activitatilor didactice din sfarsitul de saptamana 17-18 noiembrie 2018.


sali 17 si 18 nov.pdf

  
15.11.2018 10:25Madalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 17 si 18 noiembrie 2018 este urmatorul:

- 17 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 18 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
14.11.2018 13:19Madalina-Irina Poraicu

​Toti studenții înmatriculați la studii de masterat în anul 2 sunt rugați să completeze formularul din atașament cu privire la acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Termenul de depunere la secretariat a formularului este data de 19 noiembrie 2018.


Acord GDRP.pdf
  
09.11.2018 16:03Madalina-Irina Poraicu

In atasament regasiti programarea pe sali a activitatilor didactice din sfarsitul de saptamana 10-11 noiembrie 2018


sali 10 si 11 nov.pdf

  
09.11.2018 15:06Madalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 10 si 11 noiembrie 2018 este urmatorul:

- 10 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 11 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

In cursul zilei de astazi se va afisa si sala in care secretariatul va avea program cu publicul.

Secretariatul va avea program cu publicul in sala B406, sala in care isi desfasoara in mod normal activitatea.

  
06.11.2018 8:40Madalina-Irina Poraicu

In saptamana 06-09 noiembrie 2018 secretariatul ID/IFR se muta in sala B424.

  
31.10.2018 15:01Madalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 03 si 04 noiembrie 2018 este urmatorul:

- 03 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 04 noiembrie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
31.10.2018 14:59Madalina-Irina Poraicu

In atasament regasiti programarea pe sali a activitatilor didactice din sfarsitul de saptamana 03-04 noiembrie 2018


 sali 03 si 04 nov.pdf

  
26.10.2018 12:03Madalina-Irina Poraicu

​In fisierul atasat regasiti programarea pe sali a activitatilor didactice din sfarsitul de saptamana 27-28 octombrie 2018.

sali 27 si 28 oct.pdf

  
26.10.2018 11:57Madalina-Irina Poraicu

​Studentii inmatriculati in anul I de studiu la specializarea Managementul Resurselor Umane sunt invitati la secretariat pentru a-si ridica, carnetele de student.

Carnetele se elibereaza titularilor, in baza actului de identitate sau celor care detin o procura in acest sens.

  
23.10.2018 14:14Madalina-Irina Poraicu

Programul secretariatului in zilele de 27 si 28 octombrie 2018 este urmatorul:

- 27 octombrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 28 octombrie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
18.10.2018 12:31Madalina-Irina Poraicu

​Programul secretariatului in zilele de 20 si 21 octombrie 2018 este urmatorul:

- 20 octombrie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 21 octombrie 2018 intre orele 08:00-12:00

1 - 30Next

 Modalități de plată a taxelor

Plata prin transfer bancar/la bancă a taxelor:

 

  
  
  
  
Orar IFR 2018 - 2019 - SEM2_AN2.pdf
  
18.02.2019 9:05Madalina-Irina Poraicu
Orar IFR 2018 - 2019 - SEM2_AN1.pdf
  
18.02.2019 9:05Madalina-Irina Poraicu
planificarea examenelor in sesiunea de reexaminari februarie 2019.xls
  
06.02.2019 7:59Madalina-Irina Poraicu
Repartizare teme disertatie MRU IULIE 2019 - portal.pdf
  
31.10.2018 15:39Madalina-Irina Poraicu
lista studenti numere matricole 2018-2019 master.pdf
  
15.10.2018 10:29Madalina-Irina Poraicu
ORAR IFR 2018-2019 SEM 1.xls
  
03.10.2018 8:17Madalina-Irina Poraicu
Listă profesori îndrumători disertații MRU 2018-2019.pdf
  
14.05.2018 11:38Madalina-Irina Poraicu
Orar-master-ifr-2017 - 2018 - SEM2.xls
  
02.04.2018 11:41Madalina-Irina Poraicu
Repartizare teme disertatie MRU FEBRUARIE 2019 - portal.xls
  
14.02.2018 14:47Mihaela IABLONSCHI
Repartizare teme disertatie MRU_CA  Iulie 2018_modificat - portal.xls
  
18.12.2017 14:01Mihaela IABLONSCHI
Orare IFR 2017-2018 sem 1.xls
  
06.11.2017 8:18Mihaela IABLONSCHI
regulament_master 2017.pdf
  
24.09.2017 12:16Mihaela IABLONSCHI
Lista profesorilor indrumatori disertatii MRU 2017-2018.pdf
  
15.03.2017 11:02Mihaela IABLONSCHI
Lista profesorilor indrumatori disertatii CA 2017-2018 -.pdf
  
15.03.2017 11:02Mihaela IABLONSCHI
Teme disertatie MRU Iulie 2017 - portal.xls
  
06.12.2016 11:22Mihaela IABLONSCHI
RegulamentMaster-2011.pdf
  
24.11.2016 10:37Mihaela IABLONSCHI
tutori formatii de studii 2016 2017.pdf
  
01.11.2016 21:54Mugurel Patrichi
Economie_suport de curs_MC ZI_2016.pdf
  
06.10.2016 13:15Liviu MAHA
There are no items to show in this view of the "Zona de Discutii" discussion board.