Sign In

Home

​​​​

Use SHIFT+ENTER to open the menu (new window).
  
  
  
  
  
18.04.2018 11:53Madalina-Irina Poraicu
In zilele de 21-22 aprilie 2018 secretariatul va avea urmatorul program cu publicul:
- 21 aprilie 2018 intre orele 08:00-12:00
- 22 aprilie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
18.04.2018 11:38Madalina-Irina Poraicu

În fișierul atașat, regasiți programarea pe săli pentru cursurile din zilele 21 și 22 aprilie 2018.

sali 21 si 22 aprilie.pdf


  
28.03.2018 10:19Madalina-Irina Poraicu

​In zilele de 31 martie - 01 aprilie 2018 secretariatul va avea program cu publicul astfel:

- 31 martie intre orele 08:00-12:00

- 1 aprilie - secretariatul este inchis



  
28.03.2018 10:16Madalina-Irina Poraicu

​In atasament regasiti planificarea pe sali a activivtatilor didactice de pe data de 31.03.2018


sali 31 martie.pdf

  
22.03.2018 8:33Madalina-Irina Poraicu

​In fisierul atasat regasiti programarea pe sali a activitatilor din sarsitul de saptamana 24-25 martie 2018


sali 24 si 25 martie.pdf

  
15.03.2018 14:35Madalina-Irina Poraicu

​In zilele de 17 si 18 martie 2018 secretariatul va avea program cu publicul astfel:

- 17 martie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 18 martie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
14.03.2018 11:38Madalina-Irina Poraicu

Absolventii care au sustinut si promovat examenul de disertatie in februarie 2018 se pot prezenta la secretariat, in programul cu publicul, pentru a ridica adeverinta de absolvire in baza unei fise de lichidare si a cartii de identitate.

  
10.03.2018 11:44Madalina-Irina Poraicu

​Va reamintim ca fisa de inscriere semestriala se depune la secretariat ID/IFR până pe data de 15 martie 2018.

Prima tranșă a taxei de școlarizare, respectiv 1/2 din taxă, trebuie achitată tot până pe data de 15 martie 2018.​ 

  
09.03.2018 14:22Madalina-Irina Poraicu

In zilele de 10 si 11 martie 2018 secretariatul va avea program cu publicul astfel:

- 10 martie 2018 intre orele 08:00-12:00

- 11 martie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
08.03.2018 9:34Madalina-Irina Poraicu

​In atasament regasiti planificarea pe sali a activitatilor din sfarsitul de saptamana 10-11 martie.

sali 10 si 11 martie.pdf

  
28.02.2018 14:01Madalina-Irina Poraicu

​In atasament regasit planificarea pe sali a orelor din sfarsitul de saptamana 03-04 martie 2018

sali 3 si 4 martie.pdf


  
28.02.2018 12:05Madalina-Irina Poraicu

In atasament regasiti orarul Masterelor IFR modificat pentru cei de la masterul Contabilitate Afacerilor 

Orar-master-ifr-2017 - 2018 - SEM2.xls

  
28.02.2018 8:38Madalina-Irina Poraicu

Secretariatul va fi deschis astfel:

- sambata 03 martie 2018 intre orele 08:00-12:00

- duminica 04 martie 2018 intre orele 08:00-12:00

  
22.02.2018 9:41Madalina-Irina Poraicu

Bună ziua,

În zilele de 24 și 25 februarie 2018, secretariatul IFR este închis.

  
22.02.2018 8:35Madalina-Irina Poraicu

​Bună ziua,

Sala de curs pentru MP s-a modificat, astfel încât cursul se va ține în sala I1, sala care se află în corpul I (Centrul de Studii Europene).     





  
22.02.2018 8:34Madalina-Irina Poraicu

​În fișierul atașat, regasiți programarea pe săli pentru cursurile din zilele 24 și 25 februarie 2018.


sali 24 si 25 februarie.pdf


  
20.02.2018 16:04Madalina-Irina Poraicu

În fișierele anexate veți găsi lista absolvenților de la specializările Administrarea Afacerilor FR/ID și Managementul Resurselor Umane FR/ID, care s-au înscris la examenul de disertație/absolvire - SESIUNEA FEBRUARIE 2018.


Administrarea afacerilor - FR-ID.pdf

Managementul Resurselor Umane - FR-ID.pdf

Attachment
  
15.01.2018 12:24Mihaela IABLONSCHI
  
11.01.2018 12:18Mihaela IABLONSCHI

​Studentii din anul 2 si cursantii care au restante din anii anteriori - semestrul 1 pot depune cerere si chitanta pentru reexaminare la secretariat in programul cu publicul cu cel tarziu 3 zile inainte de examen. Chitanta este valabila pentru doua prezentari in acest an universitar. Pentru a depune cererea de reexaminare trebuie sa fie achitata taxa de scolarizare pentru semestrul I. Pentru sesiunea de restante trebuie depusa din nou cerere (daca examenul nu a fost promovat).

  
10.01.2018 10:57Mihaela IABLONSCHI

​Secretariatul va fi deschis astfel -

sambata 13 ianuarie 2018 intre orele 8 - 12

duminica 21 ianuarie 2018 intre orele 8 - 12

Attachment
  
10.01.2018 10:55Mihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat

Attachment
  
20.12.2017 14:38Mihaela IABLONSCHI

In fisierul atasat gasiti precizari privind sesiunea de examene precum si perioada de inscriere si sustinere a examenului de finalizarea studiilor din februarie 2018

  
18.12.2017 14:00Mihaela IABLONSCHI

​Studentii de la Spec.Contabilitatea afacerilor care au avut tema aprobata la conf.dr.Grosu Maria sunt rugati sa-si verifice din nou titlul corectat cu rosu din tabelul afisat in sectiunea Documente.

Attachment
  
18.12.2017 12:09Mihaela IABLONSCHI

În atenţia studenţilor de la IFR Repetenţi/reînmatriculaţi/cu întreruperi de studii în 2016-2017

Studenţii care repetă anul de studii în 2017-2018 sunt aşteptaţi la Secretariat IFR, în programul cu publicul, pentru a ridica procesele verbale de echivalare si stabilire a diferenţelor. La reinmatriculare ati primit o fisa in baza careia s-a intocmit un proces verbal.

Ridicarea proceselor verbale de la Secretariat este obligatorie. Termen limita 22.01.2018.

Atasat veti gasi un extras din  Procedura operationala de organizare a activitatii privind gestiunea rezultatelor obtinute de studenti la evaluarile finale la disciplinele incluse in planurile de invatamant. Va rugam sa cititi cu atentie art.26 ce prevede – „studentul are obligatia de a informa cadrul didactic titular al disciplinei echivalate de situatia sa, iar acesta, in baza PV de echivalare... va trece nota respectiva in catalogul disciplinei semestrului curent".

In final, atasez lista studentilor de la specializarile mentionate mai sus ce pot ridica procesele verbale. Pentru nelamuriri puteti suna la 0232/201626.

Attachment
  
11.12.2017 13:18Mihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat

  
11.12.2017 13:11Mihaela IABLONSCHI

​In ziua de 16 decembrie 2017 orele la disciplina Managementul organizatiilor se vor sustine intervalul 14 - 18

  
04.12.2017 14:23Mihaela IABLONSCHI

​In zilele de 9 si 10 decembrie 2017 secretariatul este INCHIS.

In zilele de 16 si 17 decembrie 2017 secretariatul este DESCHIS in intervalul 8 - 12

Attachment
  
04.12.2017 13:57Mihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat

  
22.11.2017 10:55Mihaela IABLONSCHI

Reamintim studentilor ca termenul de depunerea fisei (anexa contractului de studiu) pentru semestrul I al anului univ.2017/2018 a fost 31.10.2017. Dupa data de 28.11.2017 studentii nu se mai pot inscrie la cursuri deci nu mai pot depune fisa semestriala. Nedepunerea fisei presupune neparticiparea la examene pentru semestrul acesta.

Attachment
  
20.11.2017 10:02Mihaela IABLONSCHI

​Fisier atasat

1 - 30Next
  
  
  
  
Orar-master-ifr-2017 - 2018 - SEM2.xls
  
02.04.2018 11:41Madalina-Irina Poraicu
Repartizare teme disertatie MRU FEBRUARIE 2019 - portal.xls
  
14.02.2018 14:47Mihaela IABLONSCHI
Repartizare teme disertatie MRU_CA  Iulie 2018_modificat - portal.xls
  
18.12.2017 14:01Mihaela IABLONSCHI
Orare IFR 2017-2018 sem 1.xls
  
06.11.2017 8:18Mihaela IABLONSCHI
regulament_master 2017.pdf
  
24.09.2017 12:16Mihaela IABLONSCHI
Lista profesorilor indrumatori disertatii MRU 2017-2018.pdf
  
15.03.2017 11:02Mihaela IABLONSCHI
Lista profesorilor indrumatori disertatii CA 2017-2018 -.pdf
  
15.03.2017 11:02Mihaela IABLONSCHI
Teme disertatie MRU Iulie 2017 - portal.xls
  
06.12.2016 11:22Mihaela IABLONSCHI
RegulamentMaster-2011.pdf
  
24.11.2016 10:37Mihaela IABLONSCHI
tutori formatii de studii 2016 2017.pdf
  
01.11.2016 21:54Mugurel Patrichi
Economie_suport de curs_MC ZI_2016.pdf
  
06.10.2016 13:15Liviu MAHA
There are no items to show in this view of the "Zona de Discutii" discussion board.