Sign In

Home

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

  
24.06.2020 22:28

​SC Europa Trade SRL, Agentia de Turism Europa Iasi, recrutează absolvent de licenta sau masterat, promotia iulie 2020, cunoscator de engleza si calculator.


SC Europa Trade SRL
Agentia de Turism Europa Iasi
Str. 14 Decembrie 1989, nr. 4
Tel./Fax: 0232.211.330
Tel.Mobil: 0755.095280
e-mail: europatravel2003@yahoo.com

FACEBOOK: Agenția Europa




 

  
21.06.2020 15:57

Cu o experiență de peste 12 ani în domeniu, CRONOS CONSULTING S.R.L. este o organizație specializată în oferirea de servicii de consultanță în accesarea fondurilor europene nerambursabile și implementarea proiectelor de investiții pentru organizațiile din sectorul public și privat. Prezența noastră pe piața în acest interval de timp s-a materializat în elaborarea și implementarea cu succes a unor proiecte care au avut impact major asupra beneficiarilor noștri și asupra comunităților unde aceste proiecte au fost implementate. Valorile CRONOS CONSULTING S.R.L. sunt reprezentate de orientarea către clienți și angajați, asumarea responsabilității pentru acțiunile noastre, îmbunătățirea permanentă a activității, integritate și etică. Unul dintre principalele noastre obiective organizaționale se referă la dezvoltarea unei echipe de oameni talentați și pasionați de consultanță în elaborarea și implementarea proiectelor finanțate cu fonduri europene nerambursabile, prin sprijinirea inițiativelor, promovarea entuziasmului, dezvoltarea talentelor și recompensarea rezultatelor.

 

Căutăm coleg(ă) organizat(ă), cu gândire analitică, comunicativ(ă) și creativ(ă), înclinat(ă) spre dezvoltare și acumulare permanentă de cunoștințe noi, din domenii diverse. Noi îi oferim un pachet salarial motivant, mediu propice de dezvoltare profesională și personală, susținere continuă, stabilitate, precum si oportunități de creștere și perfecționare profesională.

 

Având în vedere cerințele postului, absolvenții Facultății de Economie şi Administrarea Afacerilor, specializările - Management, Finanţe și Bănci, Administrație Publică pot avea un avantaj în procesul de recrutare și selecție.

 

Curriculum Vitae și scrisoarea de intenție vor fi transmise la adresa de e-mail bogdan.costea@cronosconsulting.ro până la 10 iulie 2020.

  
25.05.2020 17:48

Hai în echipa noastră!

Dacă:

  • Ești student/absolvent(ă) de studii universitare economice
  • Ești deschis(ă) să înveți și îți dorești să te dezvolți
  • Dorești să lucrezi într-o echipă dinamică și tânăra
  • Îți plac provocările zilnice și le consideri motivante
  • Te descurci cu termene limită
  • Ai o atitudine pozitivă și îți place să lucrezi cu oamenii
  • Ești descurcăre(a)ț(ă), faci față unui mediu divers și înveți repede
  • Nu ai experiență, echipa este dornică să te învețe…

Atunci acum e momentul! Suntem o firmă în dezvoltare accelerată și continuă, avem nevoie de tine!


Cine suntem?
UNLOCK BUSINESS CONSULTING exceleaza în domeniul fondurilor nerambursabile, înființată în anul 2011 în România.

Ce vei face?

  • Vei ajuta firmele dornice de dezvoltare să-și crească cifra de afaceri prin intermediul proiectelor de succes elaborate și implementate de tine
  • Vei contribui la dezvoltarea regiunilor prin colaborare cu Autorități Publice Locale
  • Vei avea oportunitatea să înveți "business" de la manageri de firmă… și să-i "înveți" la rândul tău cât de oportuni sunt proiectele finanțate din fonduri nerambursabile
  • Vei avea oportunitatea să călătorești în România – oferim consultanță clienților nostril si  la sediul lor
Și ce îți oferim în schimb?

  • Să lucrezi într-o echipă tânără și foarte deschisă
  • Investim în tine și în dezvoltarea ta profesională. Îți oferim traininguri și un mentor care te va ghida la primii pași
  • Un pachet motivațional atractiv și competitiv bazat pe performanță deoarecere compensăm oamenii performanți
  • Seriozitate, mediu și condiții de lucru excelente
  • Un management tânăr, deschis și motivant
  • Laptop și telefon
  • Program de lucru de 8 ore sau part time


Locul de desfășurare al activității: 
Iasi: strada Profesor Borcea , nr 8

De când avem nevoie de tine?
Cât mai repede!

Abia așteptăm să ne cunoaștem! Succes!

C.V. pe adresa ubciasi@gmail.com sau pe facebook UBC IASI

  
15.05.2020 17:21
S.C. GLISOR EXPERT AUDIT S.R.L
Societate de contabilitate și consultanță fiscală angajează Contabil Junior.
Suntem membri ai Corpului Experților contabili și Contabililor Autorizați din România, cu o experință de peste 10 ani în servicii de contabilitate și expertiză contabilă, cu un personal tânăr și dinamic.
Responsabilitățile postului:
  • Înregistrează intrări de marfă în baza documentelor justificative (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR);
  • Înregistrează încasările și plățile în lei și în valută conform extrasului de cont;
  • Operează încasările și plățile în numerar conform registrului de casă;
  • Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor;
  • Analiza balanței analitice a clienților și a furnizorilor;
  • Analiza conturilor analitice și sintetice;
  • Analiza balanței de verificare la sfârșitul fiecărei luni.
Profilul candidatului:
  • Absolventă studii superioare economice,
  • Abilități numerice, capacitate de analiză și de sinteză;
  • Perseverență și dorința de progres;
  • Atenție la detalii și capacitatea de a rezolva probleme;
  • Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel).
Se oferă:
  • Pachet salarial motivant;
  • Posibilitatea de a-și construi și consolida cariera în domeniul contabilității;
  • Posibilitatea de a face parte dintr-un colectiv tânăr și ambițios.

 
Persoană de contact:
Expert Contabil, Ostafii Anca
Telefon mobil: 0751 120 094
E-mai: contabilitate@glisor.ro/
contabilitate.glisor@gmail.com
  
07.03.2020 9:43

Grupul de firme EXPERT MIND, cu peste 12 ani de experiență și 100 de experți în contabilitate, resurse umane, audit și servicii juridice, angajează Economist pentru sediul din Iași.

Descrierea jobului

Activitatea presupune gestionarea unui portofoliu de clienți:

  • Înregistrare documente contabile;
  • Verificare balanță și întocmire situații financiare;
  • Întocmire și depunere declarații fiscale;
  • Menținerea relației cu clienții din portofoliu.

Candidatul ideal

  • Experiență în activitatea financiar-contabilă;
  • Bune cunoștințe de utilizare MS Office (Excel, Word);
  • Cunoașterea unui soft de contabilitate (WinMentor/ Saga/ Nexus)
  • Abilități de planificare și organizare;
  • Persoană dinamică, orientată spre rezultat;
  • Flexibilitate, excelente abilități de comunicare și interrelaționare.

Ce oferim:

1. Pachet salarial atractiv și progresiv, plus extrabonusuri:

  • bonus de recomandare și fidelizare;
  • decontare taxe Ceccar și Cafr;
  • zi de naștere liberă.

2. Oportunități de dezvoltare a carierei în cadrul organizației.

4. Program de lucru: Luni- Vineri 08:00-16:30 (cu 30 de minute pauză de masă). 

5. Șansa de a face parte dintr-o echipă cu o pregătire profesională solidă, dinamică și motivată.

Persoanele care doresc să aplice pentru acest post sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de email: andreea.andreescu@expertmind.ro

  
07.03.2020 9:42

Ești tânăr absolvent și dorești să acumulezi experiență profesională?

Expert Mind recrutează

studenți anul 3 la specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune sau masteranzi anul 2 la specializările CDE/CEA.

Noilor colegi din echipa Expert Mind ar trebui:

  • Să le placă domeniul contabilității și să aprecieze procedurile și standardele;
  • Să fie atenți la detalii;
  • Să fie conștiincioși, responsabili;
  • Să fie dornici să învețe continuu.

Persoanele care vor lucra în cadrul departamentului de contabilitate:

  • Vor învăța să lucreze într-un program contabil și vor opera documente contabile;
  • Vor organiza documentele contabile și vor efectua activități de listare/scanare/arhivare;
  • Vor oferi suport departamentului în activitatea de pregătire a actelor ce urmează să fie predate clienților.

Ce oferim:

Pe lângă salariul fix, oferim:

  • oportunități de dezvoltare a carierei în cadrul organizației;
  • ziua de naștere este liberă;
  • bonus de fidelizare pentru recomandarea unui client extern;
  • bonus de fidelizare pentru recomandarea unui angajat (potențial candidat care este recrutat);
  • bonusări suplimentare cu ocazia: Paște, Crăciun;
  • șansa de a face parte dintr-o echipă cu o pregătire profesională solidă, dinamică și motivată.

Persoanele care doresc să aplice pentru acest post sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de email: andreea.andreescu@expertmind.ro.

  
10.02.2020 12:19
​REFERENT/INSPECTOR RESURSE UMANE SI SALARIZARE

RESPONSABILITATI

Efectuarea de sarcini administrative specifice:
- gestionarea documentelor de resurse umane ;
- centralizarea de pontaje lunare si a cererilor de concediu, realizarea de adeverinte de salariat, efectuare de rapoarte ad-hoc, saptamanale sau cu alta frecventa;
- realizare de acte aditionale, decizii; pregatire documente specific departamentului de resurse umane;
- relatii cu alte departamente suport din companie sau organisme externe
- alte sarcini din departamentul de Resurse Umane la cererea superiorului ierarhic( semnarea si depunearea declaratiilor  lunare/ trimestriale online, intocmirea ordinele de plata pentru obligatille de plata la stat)


CERINTE

- Studii finalizate
- Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, cu focus pe detalii
- Excelente abilitati de comunicare si relationare
- Cunostinte operare PC
- Initiativa, abilitati de analiza, urmarire si coordonare procese HR

- Cautam o persoana energica, carismatica, pasionata de domeniu, pusa pe treaba si pregatita sa infrunte orice provocare a departamentului de HR
- Experienta nu este necesara pentru acest post , oferim training si calificare la locul de munca


BENEFICII OFERITE

Se discuta la interviu.


CONTACT

Profesional econt SRL
Simona@proecont.ro
0742168649

  
20.01.2020 17:54


  
20.11.2019 23:52

Asistent contabil

- Financiar –

   Principalele responsabilități:

  • Primește şi verifică facturile pentru bunurile primite;
  • Verifică tranzacţiile conform cu procedurile şi politicile financiare;
  • Pregătește facturile pentru introducerea în sistem;
  • Introducerea în sistem a facturilor pentru plată;
  • Procesarea rapoartelor după introducerea în sistem – fişa furnizorului şi alte rapoarte;
  • Analiza recepţiilor fără factură din SAP

Cerințe esențiale:

  • Studii superioare economice, preferabil contabilitate;
  • Cunoştinţele de lucru cu SAP prezintă un avantaj;
  • Capacitate de analiză şi orientare spre a găsi soluţii într-un timp scurt;
  • Abilităţi de organizare, atenţie la detalii, bune abilităţi sociale şi de comunicare;
  • Comportament etic şi confidenţialitate;
  • Abilități PC (Excel) – nivel avansat;
  • Limba engleză – Nivel mediu.                

 

Please send your CV / Internal application to HR Recruiting office.

Delphi Technologies is a technology company whose people focus on solving emissions and fuel economy challenges for the world's leading automotive original equipment manufacturers and provides leading aftermarket service solutions.  Headquartered in London, U.K., Delphi Technologies operates technical centers, manufacturing sites and customer support services in 24 countries. Visit delphi.com


  
15.10.2019 20:20
The only way to do great work is to love what you do.
If you haven’t found it yet, keep looking. Don't settle
 
Steve Jobs 

La munca ne petrecem cea mai mare parte a timpului. Tocmai de aceea este important sa facem ceva ce ne place si ne defineste. La OVB avem grija sa descoperim calitatile fiecarui membru al echipei si il ajutam sa se dezvolte pe termen lung. 

Suntem o companie multinationala de consultanta financiara, printre liderii in domeniul financiar si suntem mereu in cautare de talente, pentru ca vrem sa lucram cu cei mai buni oameni, cu care sa construim echipe puternice. Oamenii din echipa noastra au la indemana toate resursele pentru a-si face cat mai bine munca si sunt rasplatiti pentru fiecare sarcina indeplinita cu success, sunt ajutati sa isi dezvolte noi aptitudini si provocati constant. 

Ne dorim sa invatam pe toti cei dragi noua despre ce inseamna responsabilitatea financiara, cu ajutorul catorva principii de educatie financiara, recomandate de cei mai buni analisti financiari, si despre faptul ca aceasta trebuie sa devina un stil de viata. 

Daca stii cu adevarat ce iti doresti si vrei sa te concentrezi pe rezultat, te invitam sa faci parte din echipa noastra. Trimite-ne intentia ta la andreea.geosanu@ovbro.ro 

Tu esti deja in echipa potrivita?
  
09.10.2019 21:10

Candidatul ideal:

  • Studii medii absolvite;
  • Persoana dinamica, comunicativa, cu initiativa si spirit de echipa;
  • Deschidere spre relationare cu clientii;
  • Experienta in domeniul comercial poate fi  un avantaj
 Descrierea jobului:
  • Aranjeaza produsele in raft si raspunde de alimentarea permanenta a raionului;
  • Lipeste etichete si coduri de bare pe produsele receptionate;
  • Cunoaste magazinul si produsele din zona sa de responsabilitate.
  • Scaneaza produsele si incaseaza sau informeaza de mijloacele de plata.
Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv
  • Prime si beneficii pentru fidelitate
  • Stagii de formare adaptate postului tau
  • Dezvoltare profesionala într-o companie multinationala.
Te asteptam în echipa noastra!

Descrierea companiei

Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 16 tari, cu peste 900 hipermarketuri  si aproape  330.000 de angajati.

Auchan Retail detine  si alte canale de cumparaturi: supermarketuri, proximitate  si comert  online.

Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri  si 11.000 de angajati.

Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi!

Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul  pe adresa de mail contactis@auchan.ro sau creaza-ti cont pe site-ul www. auchan.ro, sectiunea Cariera.
  
24.09.2019 13:33

Angajatorul este Fundatia Solidaritate si Speranta

  • conditiile pentru angajare sunt: persoana sa detina diploma de economist si sa cunoasca foarte bine programul WinMentor
  • programul este de 8 ore/zi, cu flexibilitate
  • salariul net este intre 2000-2500 lei/luna.

Persoana va trebui sa se ocupe de 2 proiecte europene care dureaza 2 ani si doua luni (ulterior poate fi angajata in continuare si pe alte proiecte). Va trebui sa efectueze inregistrari contabile de baza, si raportari specifice. 

Candidaturile le asteptam pana joi, 26.09.2019, e-mail sabina.turnea@yahoo.com

  
18.09.2019 14:30

DATA ANALYST

We are looking to find 3 to 5 students/part-time freelancers with immediate start. This project is time sensitive.They need to be available for a min of 6 months working for a min
of 3 days equivalent per week.

About All Street

All Street is an award winning innovative financial technology company based in London, UK. All Street is re-inventing investment research through the application of artificial intelligence. In collaboration with the University of Cambridge, All Street has developed SEVVA (www.sevva.ai), a Cognitive Assistant for investment research. SEVVA is an intelligence augmentation technology that significantly enhances the cognitive abilities of human analysts to automate or semi-automate the production of investment research.

About the Role

We are seeking talented junior analysts with a positive, entrepreneurial and forwardlooking approach.

The core responsibilities of this role include data labelling and data collection of geopolitical and investment information. The successful candidates will be asked to read web articles and long pdf documents and map each paragraph in the document to the relevant categories provided. This task requires a good understanding of general global political trends, and in the case of investment research tasks, how a company operates.

Key requirements:

1. Outstanding linguistic skills in English are a non-negotiable requirement, so if this is not your forte you shouldn't apply.

2. Business/ Economics / Investment education background, MBA is a plus.

Other requirements of the job:

3. Annotate unstructured investment/geopolitical data using our custom data labelling tool.

4. Explore public data sets for specific data tasks.

5. Report daily progress and be available for weekly reviews calls.

6. Delivering quality data under deadlines.

7. Handling unique data requests and tasks, with changing data labelling requirements.

Remuneration. 

This is a part-time, remote contract role that offers a flexible work schedule with immediate start. You can choose to work during the weekdays, evenings, weekend or holidays. The remuneration for 8 hours is RON 150 conditional on achieving daily data labelling targets. A minimum of 3 working days' equivalent is required per week.


CV-urile trebuie trimise la adresa de e-mail all@allstreet.org, persoana de contact Dna Emma Vartolomei

  
11.09.2019 14:54

Jobted is the International Career Website used by thousand of communities, schools and universities all over the world that can help people and especially students and unemployed to find a job or an internship quickly, easily and for free.

The main advantages of https://www.jobted.com :
- 100% free, no registration required.
- More than 950 000 job offers in UK, 900 000 in Germany, 600 000 in France, 800 000 in Italy.
- A "Job Descriptions" section https://uk.jobted.com/job-descriptions : a guide to all the most popular jobs, with many tips that will help your students to choose the best way to get the job of their dreams.
- The Jobted Career Blog https://uk.jobted.com/blog/ with all the best tips for finding a job: CV, Job Interview, Career Tips.

  
02.09.2019 11:52

Atributii:
- operarea documentelor primite de la clienti in softul de contabilitate ;

- indosariere si arhivare;

- cooperarea cu restul echipei.


Cerinte:

- studii superioare de specialitate;

- sa cunoasca bine pachetul Office, in special Word si Excel

- sa fie o persoana meticuloasa si ordonata.

- sa-si doreasca sa lucreze in echipa;


Oferim:
- program luni-vineri in intervalul orar 09:00-17:00;

- mediu de lucru degajat;

-posibilitatea de a-si construi si dezvolta cariera in domeniul contabilitatii;
- salariul se negociaza la interviu.


CV-urile se vor trimite la adresa de email karomcont@yahoo.com
Persoana de contact: Expert contabil Aneta Onu

 

  
16.07.2019 9:44

O oportunitate de carieră în cadrul grupului Iulius, pentru masteranzii care studiază la specializările de Resurse umane din cadrul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor. 
CV-urile pot fi trimise la adresa 
internship@iuliusmall.com, până pe data de 22 iulie. 
Mai multe detalii despre companie puteți afla pe 
www.iuliusincomunitate.ro

  
09.07.2019 9:23

Societate comerciala cu profil de activitate comert cu amanuntul al imbracamintei, avand 9 puncte de lucru in tara,  angajeaza
doamna/domnisoara pentru departamentul de marketing. Se ofera salariul la nivelul unei multinationale. CV la palcla76@yahoo.com.

  
09.07.2019 9:22

​Angajăm 

ECONOMIȘTI

promoția 2019,

din diferite specializări, pentru activități economice in departamentele:

 ACHIZIȚII, FINANCIAR, CONTABILITATE.

 

S.C. DAROCONSTRUCT S.R.L. este o societate de construcții cu proiecte și lucrări în derulare de mare amploare în domeniile: construcții civile și industriale, edilitare - canalizări și stații de epurare, construcții - montaj pentru alimentări cu apă,  drumuri si poduri.

 Având mentori buni și o diversitate de lucrări, S.C. DAROCONSTRUCT S.R.L.  te invită să faci parte din echipa sa de profesioniști.

 

IASI, STR. AUREL VLAICU NR.76A 

0728/ 900. 224 – ANA VIȚALARU;

0799/ 500,369 – LAURA NECHIFOR

ana.vitalaru@daroconstruct.ro



  
27.06.2019 18:09


Pentru detalii complete: click aici

  
27.06.2019 17:59
S.C. GLISOR EXPERT AUDIT S.R.L
Societate de contabilitate și consultanță fiscală angajează Contabil Junior.
Suntem membri ai Corpului Experților contabili și Contabililor Autorizați din România, cu o experință de peste 10 ani în servicii de contabilitate și expertiză contabilă, cu un personal tânăr și dinamic.
Responsabilitățile postului:
  • Înregistrează intrări de marfă în baza documentelor justificative (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR);
  • Înregistrează încasările și plățile în lei și în valută conform extrasului de cont;
  • Operează încasările și plățile în numerar conform registrului de casă;
  • Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor;
  • Analiza balanței analitice a clienților și a furnizorilor;
  • Analiza conturilor analitice și sintetice;
  • Analiza balanței de verificare la sfârșitul fiecărei luni.
Profilul candidatului:
  • Absolventă studii superioare economice, promoția 2019;
  • Abilități numerice, capacitate de analiză și de sinteză;
  • Perseverență și dorința de progres;
  • Atenție la detalii și capacitatea de a rezolva probleme;
  • Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel).
Se oferă:
  • Pachet salarial motivant;
  • Posibilitatea de a-și construi și consolida cariera în domeniul contabilității;
  • Posibilitatea de a face parte dintr-un colectiv tânăr și ambițios.
 
Persoană de contact:
Expert Contabil, Ostafii Anca
Telefon mobil: 0751 120 094
E-mai: contabilitate@glisor.ro/
contabilitate.glisor@gmail.com

  
26.06.2019 13:31


Pentru detalii complete click aici

  
25.06.2019 11:38


Termenul limită: 15.07.2019
Pentru detalii complete: click aici


  
24.06.2019 14:23

Candidatul ideal:

 

  • Studii medii absolvite;
  • Persoana dinamica, comunicativa, cu initiativa si spirit de echipa;
  • Deschidere spre relationare cu clientii;
  • Experienta in domeniul comercial poate fi  un avantaj

    Descrierea jobului:

 

  • Aranjeaza produsele in raft si raspunde de alimentarea permanenta a raionului;
  • Lipeste etichete si coduri de bare pe produsele receptionate;
  • Cunoaste magazinul si produsele din zona sa de responsabilitate.
  • Scaneaza produsele si incaseaza sau informeaza de mijloacele de plata.

    Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv
  • Prime si beneficii pentru fidelitate
  • Stagii de formare adaptate postului tau
  • Dezvoltare profesionala într-o companie multinationala.

    Te asteptam în echipa noastra!

    Descrierea companiei
    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 16 tari, cu peste 900 hipermarketuri  si aproape  330.000 de angajati.

    Auchan Retail detine  si alte canale de cumparaturi: supermarketuri, proximitate  si comert  online.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri  si 11.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi!

    Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul  pe adresa de mail contactis@auchan.ro sau creaza-ti cont pe site-ul
    www.auchan.ro , sectiunea Cariera.
  
13.06.2019 9:48

La Ipsos, suntem pasionati si curiosi in privinta oamenilor, pietelor si societatii. Oferiminformatii si analize care fac mai usor de inteles si de strabatut lumea noastra complexa si ii inspira pe clientii nostri sa ia decizii inteligente.

In Romania, Ipsos are peste 200 de angajati si colaboratori, lucrand in diverse specializari.

Realizam cercetari online si offline pentru companii locale si multinationale, pentru ONG-uri si organizatii publice.

Suntem convinsi ca munca noastra este importanta, caci asigura securitate, simplitate, viteza si substanta, aplicate in tot ceea ce suntem parte a unei echipe de cercetatori activi si entuziasti.

Sustinand o cultura a colaborarii si curiozitatii, atragem oameni de cea mai buna calitate, care au abilitatea si dorinta de a influenta si remodela viitorul.

Ipsos este pe locul al treilea in industria globala de Research. Cu o prezenta stabila in 89 de tari (inclusiv Romania), Ipsos are mai mult de 16600 de angajati si are abilitatea de a desfasura programe de cercetare in peste 100 de tari.

Fondata in Franta, Ipsos este condusa de profesionisti iar Compania noastra este listata la bursa din Paris.

Game changers” – deviza noastra – rezuma determinarea noastra.

In Romania suntem organizati in “Service Lines” si oferim urmatoarele tipuri de servicii:

·     Brand Health Tracking – monitorizarea brandurilor si a performantei acestora;

·     Creative Excellence – cercetari ce pornesc de la dezvoltarea ideilor creative pana la evaluarea publicitatii finale;

·     Market Strategy and Understanding – evaluarile de brand si strategiile de cumparare de-a lungul intregului proces de interactiune cu brandul, de la cumparare la consum;

·     Innovation – alegerea celor mai bune idei pentru a fi lansate pe piata;

·     Customer Experience – Monitorizarea gradului de satisfactie a beneficiarilor produselor si serviciilor clientilor nostri;

·     Qualitative: intelegerea perceptiilor consumatorului, dezvaluirea insighturilor;

·     Ipsos Observer – managementul sondajelor, colectarea si livrarea datelor;

Alaturi de liderii Service Lines, echipa noastra de Client Organization este mereu dornica sa preia provocarile clientilor nostri si sa distileze rezultatele cele mai bune ale cercetarilor in concluzii actionabile.

 

Ipsos organizează un program de Internship platit, cu program flexibil,  part-time, de 5h/zi in cadrul departamentului de culegere date prin telefon, interviuri CATI(Computer Assisted Telephone Interviewing), la sediul nostru din Iasi.

 

Studenti interesati de aceasta oportunitate, trebuie sa va rog sa trimita un cv la adresa: 
daniela.tudor@ipsos.com 
sau sa solicite detalii la numarul:

0752 095 968.

  
11.06.2019 15:22


  
03.06.2019 12:03

​In urma discutiilor privind practica universitara din cadrul Delphi Technologies, FEAA recruteaza 10 studenti (1 de la E&F, 7 de la CIG si 2 de la IE) pentru a face practica in cadrul acestei firme.

Perioada de practica este: 24 iunie – 12 iulie 2019 cu un program de la 9.00 la 15.30.

Doritorii trebuie sa trimita la istrate@uaic.ro un email cu 
-numele complet
-Specializare
-Nr telefon
-Adresa E - mail
-Marime pantofi  de protectie
-Marime halat de protectie echivalent numar camasa (in Romania)

Pot participa la practica:
- studenti din din ciclul studiilor de licenta si master;
- doar studenti care nu lucreaza si pot participa zilnic la cele
6.5 ore de practica din cadrul celor 3 saptamani;
-  studentii care au cartea de identitate/pasaport/permis de
sedere valabil.

Fiecare student selectat va trebui sa pregateasca urmatoarele documente pana pe 24 iunie:
-copie dupa cartea de identitate – valabila;
-copie dupa carnetul de student – validat pentru anul 2018-2019;
-adeverinta medicala de la medicul de familie precum ca nu
sufera de boli cronice.

Transportul studentilor pentru perioada de practica este asigurat de catre Delphi.

  
09.05.2019 15:39


  
24.04.2019 15:59

Candidatul ideal

- Absolvent de studii superioare economice in domeniul financiar-contabil, promotia 2018 sau 2019;
- Cunostinte de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare;
- Cunostinte utilizare program de calcul tabelar EXCEL;
- Capacitate ridicata de analiza si sinteza;
- Permis de conducere categoria B – conditie obligatorie

Descrierea jobului

Misiunea ta este să devii un suport real pentru  departamentul Financiar – Contabil al companiei:

- Indosariere acte contabile;

- Gestionarea diferitelor documente in relatiile cu autoritatile: include deplasari la institutii precum ANAF, Trezorerie, Registrul Comertului;

- Gestioneaza circuitul si evidenta documentelor dintre punctele de lucru;

- Preluare necesar de la agentii de teren si efectuarea platilor catre acestia sau diferiti furnizori;

- Evidenta deconturilor pentru salariatii din cadrul companiei;

- Efectueaza analize financiare solicitate de catre conducere;
- Diverse raportari catre conducerea societatii.

Beneficii:
- Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala
- Lucrul intr-o echipa tanara, dinamica, in continua dezvoltare.

Descrierea companiei

Grupul de firme cu capital integral privat URBIO are ca principal obiectiv implementarea proiectelor de reabilitare și eficientizare a iluminatului public, bazându-ne pe tehnologia LED. Oferim consultanta, proiectare si executare la cheie a sistemelor de iluminat cu LED, benefice atat persoanelor fizice cat si societatilor comerciale.
In prezent dezvoltam capacitatea de productie curenta prin extinderea fabricii de productie a corpurilor de iluminat cu Led si accesoriilor pentru acestea.

Un alt obiectiv al grupului de firme URBIO il reprezinta implementarea proiectelor care folosesc energia regenerabila – parcuri si sisteme fotovoltaice.
Ne desfășurăm activitatea în 4 puncte de lucru : Iași (sediul principal), Bucuresti, Bacau, Moreni.

CV-le persoanelor interesate pot fi transmise catre office@urbio-romania.ro. Daca se doresc informatii suplimentare pot fi contactata trimiteti email la office@urbio-romania.ro 
 – in atentia doamnei Carmen Ghinet.

  
09.04.2019 11:45

NTT DATA is a leading IT service provider and global innovation partner headquartered in Tokyo, with business operations in over 40 countries. We help develop innovative business and IT solutions for organizations in the public and private sectors. NTT DATA Romania provides development assistance and expert advice to IT service providers, system integrators, software companies and customers across various industries.

Location:  Iasi, RO

Asteptam candidaturile studenților de la Informatică Economică, anul 2, studii de licență, până la data de 16 aprilie pentru următoarele stagii de practică:
 

1.    SAP ABAP Development Summer Practice

https://careers.nttdata.ro/job/Iasi-SAP-ABAP-Development-Summer-Practice-Job/520520601/

2.    .NET Development Summer Practice

https://careers.nttdata.ro/job/Iasi-BU-DACH_NET-Development-Summer-Practice-Job/520758101/

3.    Java Development Summer Practice

https://careers.nttdata.ro/job/Iasi-Java-Development-Summer-Practice-Job/520488901/

4.    Front-end Development Summer Practice

https://careers.nttdata.ro/job/Iasi-Front-end-Development-Summer-Practice-Job/520756801/

  
24.03.2019 16:57

Title 
Modified 
Body 
1 - 30Next